Hoog libido

21-08-2014 11:41 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb hier een paar dagen terug een bericht geplaatst over het seksleven van mij en mijn man.



Ik slik sinds 4 maanden Citalopram tegen depressiviteit. Ongeveer 3 weken terug is de dosering opgehoogd naar 30mg.



Nu is het zo dat ik sinds een week bijna 24 uur per dag geil ben, kan niet genoeg krijgen. Terwijl mijn man werkt (ik ben vrij), en als we seks hebben gehad, hoeft het de twee dagen daarna even niet..



Ik weet ff niet wat ik ermee moet, denk de hele dag aan seks, en dan niet aan mijn man, maar aan anderen. Het voelt als een soort drang!

Mastruberen helpt niet, maakt het erger..
Bespreek het met je huisarts of psychiater en zoek naar andere medicatie.
Opvallend trouwens, een bijwerking van AD is juist dat het libido omlaag gaat.
Alle reacties Link kopieren
Klopt, zelden deze bijwerking..

Het lijkt leuk maar het is vreselijk..

Verder voel ik me heel goed bij deze meds! Verder geen bijwerkingen en voel me heel goed!
Dat je fantaseert over anderen is niet strafbaar hoor , maar ik zou toch wel even naar je huisarts gaan, want 24-7 geil lijkt me (letterlijk) ook pijnlijk op den duur? Staat het in de weg van je normale leven zogezegd?
Alle reacties Link kopieren
Het begint de boel wel te overheersen..

Heb in mn andere topic al gezegt dat ik behoefte heb aan 'iemand' anders..

Ik probeer hier eerlijk over te zijn tegenover mn man.. Maar hij vindt het, begrijpelijk, geen strak plan..
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-08-2014 14:35
Reden: hengelen
% gewijzigd
Die reactie van ruudbongers (ook al kan ik m niet meer lezen) hahahaha
Alle reacties Link kopieren
Ik dus ook niet haha!



Vanmiddag toen de kids aliepen even zelf de druk tijdelijk van de ketel gehaald.. Met recht tijdelijk
Ik zou zeggen, even terug naar de huisarts, misschien gaat het over of wordt het minder met andere AD.
Alle reacties Link kopieren
Misschien ook wel omdat je zo vaak thuis rondloopt en aan weinig anders denkt. Begrijp wel dat je dan momenten krijgt waarop je alles wil afneuken



Probeer eens om je energie te lichten in sporten. Je verdient natuurlijk op tijd flinke beurt en hoop dat je man je toch deels kan volgen. Anders wordt masturberen inderdaad snel saai en kan je beter elders laten verwennen...
Alle reacties Link kopieren
quote:kylie86 schreef op 21 augustus 2014 @ 11:52:

Klopt, zelden deze bijwerking..

Het lijkt leuk maar het is vreselijk..

Verder voel ik me heel goed bij deze meds! Verder geen bijwerkingen en voel me heel goed!



Je goede gevoel is nep. Je brein houdt je voor de gek. Je voelde je niet voor niets depressief, je leven wilde je iets vertellen maar je loopt er voor weg.



Pak je onderliggende problemen aan en hou op met die ZOOI!!!! Mogelijk een probleem: Je hebt niet de kracht en moed je relatie te beëindigen??



Voel je je niet lekker zonder die troep en zijn er geen duidelijke aanwijsbare aanleidingen voor je depressie, ga dan aub HARDLOPEN als je lekker vrij bent! Kilometers zonodig zodat je harsens kunnen leren op een natuurlijke manier weer voldoende endorfinen aan te maken.



SSRI's maken je brein en lever langzaam kapot schat!! Doktoren willen en mogen je dit niet vertellen. Of erger nog, ze zijn er zich niet van bewust.



Succes.



Een medewerker van een medicijnenfabrikant.
quote:postman schreef op 05 september 2014 @ 00:41:

[...]

Je goede gevoel is nep. Je brein houdt je voor de gek. Je voelde je niet voor niets depressief, je leven wilde je iets vertellen maar je loopt er voor weg.

Tja, misschien past het leven dat je nu leidt niet helemaal bij je: de 21e eeuw in het westen.

Misschien zou je wel helemaal gelukkig zijn in Thailand of China, of ergens waar een rustiger manier van leven heerst. Of stel dat jij helemaal op je plaats zou zijn geweest in de 15e eeuw! Kom er maar eens achter. De meesten moeten het doen met de situatie waar ze in zitten, of hebben even hulp nodig om het vol te houden tot ze de kracht hebben hun leven te veranderen (innerlijk of daarbuiten). Dat heeft niets te maken met "er voor weglopen."
Alle reacties Link kopieren
quote:vinsent schreef op 05 september 2014 @ 00:54:

[...]



Tja, misschien past het leven dat je nu leidt niet helemaal bij je: de 21e eeuw in het westen.

Misschien zou je wel helemaal gelukkig zijn in Thailand of China, of ergens waar een rustiger manier van leven heerst. Of stel dat jij helemaal op je plaats zou zijn geweest in de 15e eeuw! Kom er maar eens achter. De meesten moeten het doen met de situatie waar ze in zitten, of hebben even hulp nodig om het vol te houden tot ze de kracht hebben hun leven te veranderen (innerlijk of daarbuiten). Dat heeft niets te maken met "er voor weglopen."



21e eeuw in het westen: Daar kies jezelf voor of je daarin meegaat. Zou zeggen laat je vooral niet opnaaien en ben met minder gelukkig zonder zooi te slikken. Als je je nog rot voelt ga dan hardlopen. Als je daar geen zin in hebt en liever een pil dropt... Tja.



Thailand, China: Zijn mooie landen he.



15e eeuw: ?



Doen met de situatie waar je in zit: Kan zeker heel klote zijn, maar nogmaals, ga liever hardlopen terwijl je je stinkende best doet je situatie te veranderen. Dat heet nergens voor weglopen.



Google even op runningtherapie.
Alle reacties Link kopieren
quote:budapest schreef op 21 augustus 2014 @ 11:46:

Opvallend trouwens, een bijwerking van AD is juist dat het libido omlaag gaat.Hoeft niet! Ligt er aan welk soort anti depressivia je voorgeschreven krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds zo geil? Of is er veranderd sindsdien?

You keep going girl
Alle reacties Link kopieren
quote:mrgrey_88 schreef op 13 november 2014 @ 21:45:

Nog steeds zo geil? Of is er veranderd sindsdien?

You keep going girl Ze gebaart zoiets tegen me als 'kan niet antwoorden, heb mijn mond vol', maar eigenlijk is er vrij weinig veranderd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven