Horen mijn kinderen als ik het aan het doen ben

07-12-2015 23:56 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het bij jullie ook zo is maar ik ben als ik het aan het doen ben altijd bang dat mijn kinderen het horen en/of zien het is niet zo dat ik schreeuw ofzo als ik klaar kom maar ben nog bang hoe is dit bij jullie??
Sok in je mond.
Alle reacties Link kopieren
We draaien haar altijd om.
'Als ik aan het doen ben'... Noem het beestje gewoon bij zijn naam.



Maar hey, vraag het eens aan de kinderen.
Alle reacties Link kopieren
De meeste kinderen slapen zelfsdoor vuurwerk heen. Zoals jij het erover hebt is het bij jullie niet zo'n extrem gedoe dat je het vuurwerk kunt noemen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Joh, in de oertijd deden ze het in een grot.

En met twaalf kinderen in een schipoershuisje nummer dertien maken (terwijl de jongste drie op een plakje boven je voeteneinde in de bedstee slapen) is ook gelukt.



En dat zijn slechts twee voorbeelden van de lange lijst voorvaderen die ook wel eens gezucht wat ze niet helemaal konden plaatsen als kind hoorden.



Geluiden van de liefde zijn vast gezonder dan een rokershoestje of een sneerwedstrijd om te horen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Ach ja hoor, "wat is er mama?" Eh nietssss, moest even hoesten ugh ugh.

Heel soms gebeurt dat En ja soms staan ze ook ineens in je slaapkamer IK MOET PLASSENNNNN
Geen kids hier maar zolang je niet schreeuwend klaar komt zou ik me er niet druk om maken?



Mijn zus is als kind ook wel eens de slaapkamer binnen komen vallen als ouders bezig waren en die is er echt niet getraumatiseerd door ;)

Denk dat ze indertijd uberhaupt geen besef had van wat ze verstoorde haha
Erger is het om je (ex)schoonmoeder te willen vragen of je mag blijven slapen en je haar op haar knietjes voor haar minnaar betrapt.
Want... dat is gebeurd?! Wow!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn ouders meermaals betrapt. En ik heb er nog altijd last van. Het verpest soms mijn eigen seksleven omdat die beelden zich juist dan aan me opdringen..

Doe ajb je best om je kinderen dat te besparen.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
Zolang je niet als een speenvarken ligt te krijsen zal het vast meevallen.



En inderdaad, vroeger deden ze niet anders met 12 kinderen waarvan de jongste bij pa en moe lag.
quote:DidiRidi schreef op 08 december 2015 @ 05:15:

Ik heb mijn ouders meermaals betrapt. En ik heb er nog altijd last van. Het verpest soms mijn eigen seksleven omdat die beelden zich juist dan aan me opdringen..

Doe ajb je best om je kinderen dat te besparen.Serieus? Als in..."betrappen" omdat je zonder te kloppen hun slaapkamer in liep?
Alle reacties Link kopieren
Zien kun je voorkomen natuurlijk door je slaapkamerdeur op slot te doen.

En verder niet te hard gillen als de kinderkamer vlak bij de jouwe is.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat er mensen zijn die gewoon gaan liggen neuken zonder hun deur op slot te doen. Was je verstand toen al afgezakt naar je slipje?
Shoot first, ask questions later!
Ik ken iemand die het niet durft te doen omdat ze bang is dat haar kinderen het horen.

Da's pas erg.
Je kan kinderen ook leren om niet zomaar je slaapkamer binnen te komen. Als kind hebben we dit nooit gedaan, uitgezonderd bij ziekte of onweer.
quote:redbuIIetje schreef op 08 december 2015 @ 06:14:

Ik snap niet dat er mensen zijn die gewoon gaan liggen neuken zonder hun deur op slot te doen. Was je verstand toen al afgezakt naar je slipje?Nou ik heb geen slot op mijn slaapkamerdeur hoor, dus dat is geen optie. Ook nog geen kinderen, dus nog geen probleem. Maar hoe veel huizen hebben een slot op de slaapkamer?
Nou ik heb de toko vol pubers en jongvolwassene en ik het beperkt me enorm! Geniet er maar van zolang ze klein zijn zou ik zeggen! Over een paar jaar gaat het spul tegelijk of ruim ná jou pas op stok 😳
Wij hebben slot op slaapkamerdeur gezet. Zelf!! Ook nog een idee? En we hebben sensor lampen, die aangaan als er iemand aankomt.
quote:redbuIIetje schreef op 08 december 2015 @ 06:14:

Ik snap niet dat er mensen zijn die gewoon gaan liggen neuken zonder hun deur op slot te doen. Was je verstand toen al afgezakt naar je slipje?Ik hoorde als kind mijn ouders nooit seks hebben. Wel hoorde ik het als ze de deur op slot deden. Was wel duidelijk wat er dan ging gebeuren
Wat een vervelende toon in alle berichten. En ja, ik vraag het me ook wel eens af. Mijn 14-jarige pubert is niet gek, heeft goede oren en slaapt slecht in..... Wordt ik best wel eens nerveus van. Een gehorig huis in een verder heel stil gebied. En mocht hij wat horen dan is er niks aan de hand maar kan mij voorstellen dat hij daar zelf niet zo heel erg op zit te wachten.
Het ligt echt aan je huis en waar je kinderen slapen. Bij een vriendin van mij waren de muren zo dun dat je het zelfs kon horen als iemand het bed uitstapte. Die moeder had wel eens een nieuwe vriend en mijn vriendin hoorde dus regelmatig wel wat ja. Ik heb het nooit gehoord bij mij thuis, wel een paar keer een vermoeden gehad. En dan kunnen mensen het zeikerig vinden, ik zou het echt erg vinden als ik mijn ouders seks zou horen hebben. Zoiets wil je gewoon niet weten, ik kom van de ooienvaar hoor
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf erbij dat ik het altijd heel prettig heb gevonden dat mijn ouders hier discreet in waren. Wij woonden ook in een vrijstaand huis in het bos en ze hadden geen slot op hun slaapkamer maar ik heb zelfs nooit enig vermoeden gehad volgens mij. Hoe z dat gedaan hebben geen idee, ik ga het ze niet vragen
Natte tosti..
quote:Hoezitdit schreef op 08 december 2015 @ 07:26:

Je kan kinderen ook leren om niet zomaar je slaapkamer binnen te komen. Als kind hebben we dit nooit gedaan, uitgezonderd bij ziekte of onweer.

Dit.

Ik heb mijn ouders wel een betrapt als puber. Gênant, maat eigen schuld, want naar binnen zonder kloppen.

Als zoiets nu nog je seksleven beïnvloed is therapie wel een goed idee denk ik.



Ik heb stalen kozijnen, een ander slot gaat niet zo makkelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven