Huilen tijdens de sex.

22-01-2014 21:37 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn hier soms nog mensen die huilen tijdens of na de seks ?



Vraag me of hoe dit komt en wat het betekend ...



ervaringen zijn welkom



grtz
Alle reacties Link kopieren
Alleen toen ik zwanger was.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Ja, heb dat ook wel eens gehad. Alleen maar na een stressvolle periode. Precies een ontlading van alle emoties...
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 22 januari 2014 @ 21:43:

Alleen toen ik zwanger was.



ik dacht vorige week nog zwanger te zijn ...

Maar heb me niet getest, had mijn regels ( wel onregelmatig )

Nuja, toeval
Alle reacties Link kopieren
quote:pamplemoes schreef op 22 januari 2014 @ 21:44:

Ja, heb dat ook wel eens gehad. Alleen maar na een stressvolle periode. Precies een ontlading van alle emoties...



Na de seks voel ik vooral opluchting

Maar tijdens de seks krijg ik vaak de tranen in mijn ogen... zo raar, nooit eerder gehad.
ja, 1x



zwanger en stress, combi dus van wat pampel en mali zeggen



ná overigens, niet tijdens
Alle reacties Link kopieren
Is de sex soms om te huilen?
Ja, toen het bijna uit raakte met mijn huidige vriend, toen hebben we gesekst en moest ik zo érg janken, omdat ik blij was dat we ondanks alles toch besloten hebben om samen te blijven!
Alle reacties Link kopieren
Nee, alleen als ik ondertussen uien snij.
Post coitus omne animal triste est
Alle reacties Link kopieren
Ja , wij beide wel. Als het vrijen zó intens is.. Het gevoel voor elkaar zó sterk merkbaar....dan worden we daar beide emotioneel van. Gebeurt niet vaak dat we beide huilen maar weleens ja.
Regelmatig, omdat het intens is, omdat hij me raakt, omdat er emoties vrijkomen. Zo fijn!
O god ja, tranen met tuiten, met schokken en snikken en snot en alles dat erbij komt. Heerlijk!
Als de seks slecht is wel.
nee, als de seks goed is juist!
Alle reacties Link kopieren
Alleen als ik per ongeluk een vinger in m'n oog krijg ofzo...
Alle reacties Link kopieren
Ja, wel eens toen er veel emoties vrijkwamen. Gelukkig niet elke keer
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Wow, verbaas me echt dat dat (zoveel) voorkomt! Nog nooit van gehoord. Dus ook nooit meegemaakt. Ben dr helemaal onbekend mee
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik herken dit ook wel hoor. Juist bij de intense seks, heel af en toe. Mooie momenten.
Alle reacties Link kopieren
quote:goldmember schreef op 22 januari 2014 @ 21:52:

Nee, alleen als ik ondertussen uien snij.
Alle reacties Link kopieren
Ja herkenbaar. Bij mijn huidige vriend vaak gehad. Voor hem niet.

Het is met hem zo fijn en zo intens dat er tranen komen.
Ik heb 't ook weleens met huidige lief. Tijdens, of er net na. Allemaal emoties, sommigen al van 30 jaar oud. En dat gevoel van totale versmelting met haar. Pff.
Alle reacties Link kopieren
Ja. Vooral na stress/rotweek. En één keer omdat het gewoon zó lekker en leuk was.
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn huidige vriend huil ik (bijna) elke keer nadat ik ben klaargekomen. Hij bouwt de spanning zodanig op dat er een enorme ontlading is achteraf... Totale ontspanning dus! En dan is het ook heel normaal dat er dan tranen komen.

Ik ben in het dagdagelijks leven sowieso al wel heel gevoelig. Kan bij het minste te emotioneel worden dus ik vind het ook niet storend. Mijn vriend vindt het alleen maar mooi :-)
Je kan altijd leuke mensen ontmoeten, zolang je er maar voor open staat.
Alle reacties Link kopieren
Prachtige reacties. Heb het een aantal keer meegemaakt bij 2 partners dat zij na de sex spontaan huilden. Uit pure intensiteit en versmelting met elkaar. Een van de mooiste en puurste reacties na sex vind ik persoonlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven