Iemand ervaring met pegging?

07-03-2017 11:33 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin waar ik vaker seks mee heb stelde dit voor. Ik ben er wel voor om grenzen te verleggen, maar zou graag wat meer info willen hebben over hoe en wat. Alvast bedankt voor de info.
Alle reacties Link kopieren
quote:chillzone schreef op 07 maart 2017 @ 12:56:

[...]





Als ze het zo graag wilt, zoek je toch een leuke meid die dit ook zou willen proberen, ( in overleg) heb je 2 vliegen in 1 klap Hahahaha ja goed idee, nu nog een leuke meid
Alle reacties Link kopieren
quote:Nav__ schreef op 07 maart 2017 @ 12:57:

Dan wel even je ervaring delen he, wie weet heeft een ander er dan nog iets aan! ;)Zal ik zeker doen, als het zover komt
Alle reacties Link kopieren
Haha.. leuke topic! Ik heb een tijd geleden een sexdate gehad via serieusflirten en dat was met een man die dat wilde. Het was ook mijn eerste ervaring ermee, maar het beviel mij wel! Hij kreunde het uit van genot en pijn denk ik toch een beetje(a) en ik voelde me onwijs dominant. Het was een heerlijk gevoel eens een man te domineren in plaats van andersom!! Dus met andere woorden zeker doen!!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:noisekick schreef op 07 maart 2017 @ 12:58:

Dus je bent een man? Nou ja waarom niet, je zegt dat je wel grenzen wil verleggen. Alleen vraag ik me af wat voor genot de vrouw in kwestie daaruit haalt. Of is het iets als bdsm voor haar?Ja ik ben een man, ze gaf aan dat het haar een vorm van sexuele macht geeft. Het schijnt dat je strapons hebt die uit 2 dildo's bestaan. Dus ook 1 bij haar er in en dan zou ze dat bij iedere stoot ook voelen. (Is mij door haar vertelt)
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin en ik doen dit soms. Ik vind het erg lekker en zij voelt zich dominant.



Let op dat je voldoende glijmiddel gebruikt, en dat ze het een beetje rustig aan doet in het begin. Verder maakt het nogal uit wat voor tuig aan de voorbinddildo zit; hij moet goed blijven zitten tijdens het neuken. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
quote:meid070 schreef op 07 maart 2017 @ 13:02:

Haha.. leuke topic! Ik heb een tijd geleden een sexdate gehad via serieusflirten en dat was met een man die dat wilde. Het was ook mijn eerste ervaring ermee, maar het beviel mij wel! Hij kreunde het uit van genot en pijn denk ik toch een beetje(a) en ik voelde me onwijs dominant. Het was een heerlijk gevoel eens een man te domineren in plaats van andersom!! Dus met andere woorden zeker doen!!!!!Leuk iemand met ervaring, zou je het zo nog eens doen? Of nooit meer? Dat dominante ja dat is haar wel gegeven. Waar ik wel nieuwsgierig naar ben is hoe groot was de strapon en was het fijn pijnlijk voor hem of is hij nu genezen van dit idee?
Alle reacties Link kopieren
quote:Duratys schreef op 07 maart 2017 @ 13:10:

Mijn vriendin en ik doen dit soms. Ik vind het erg lekker en zij voelt zich dominant.



Let op dat je voldoende glijmiddel gebruikt, en dat ze het een beetje rustig aan doet in het begin. Verder maakt het nogal uit wat voor tuig aan de voorbinddildo zit; hij moet goed blijven zitten tijdens het neuken. Veel plezier!Hoe ging je eerste keer? Pijnlijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:Synergy2017 schreef op 07 maart 2017 @ 12:19:

[...]





Hmmm uitdaging denk ik, ze is nogal ruw en voorzichtig heb ik haar nog nooit horen zeggen.

:(Dus ze is ruw en onvoorzichtig en wil jou met een voorbinddildo neuken? Haha, nou, denk dat je keihard genomen gaat worden als zij de kans krijgt. Dus zou thuis alvast maar eens beginnen te oefenen bij jezelf met een dildo in je achterste, want anders is de overgang wel heel erg groot.
Alle reacties Link kopieren
Had ook nog nooit van het woord gehoord. Maar inderdaad voorzichtig eerst wat oprekken met veel glijmiddel. En jij moet het tempo aangeven. Dat de vrouw dit wil doen bij de man. Snap ik helemaal. Heb het ook eens voorgesteld bij manlief maar dat is helaas een no go. Stoer dat jij het wel doet.
Alle reacties Link kopieren
Correct me if I'm wrong maar volgens mij hoeft er niks opgerekt te worden? Wel oefenen met kunnen ontspannen idd maar als het goed is kan er ook een flinke drol uit dus lijkt me een piemel erin geen kwestie van oprekken



Verder geen ervaring met pegging overigens
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Ok heb ja gezegd, met een aantal voorwaarden. Ze komt vanavond al, dus morgen een ervaring rijker. Bedankt voor de reacties
Alle reacties Link kopieren
Gebruik een voorbinddildo gemaakt van siliconen, deze zijn flexibel en zijn zachter, begin ook niet gelijk met een hele dikke dildo, je kan aan de hand van verschillende diktes en lengtes bepalen wat voor jou het meest aangenaam is.
Alle reacties Link kopieren
Thx, ze heeft er al 1 gekocht "de pegger" speciaal voor starters
Alle reacties Link kopieren
Dan is ze toch nog voorzichtig met je, als ze er eentje voor starters koopt. Heel veel plezier vanavond. Laat je ons morgen weten hoe het is om geneukt te worden?
Alle reacties Link kopieren
quote:GijsdeGoede schreef op 07 maart 2017 @ 15:55:

Dan is ze toch nog voorzichtig met je, als ze er eentje voor starters koopt. Heel veel plezier vanavond. Laat je ons morgen weten hoe het is om geneukt te worden?Dat was een voorwaarde, de eerste keuze was toch net iets anders. Ik laat het weten.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel plezier, en vergeet je vooral niet te ontspannen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Synergy2017 schreef op 07 maart 2017 @ 13:12:

[...]





Hoe ging je eerste keer? Pijnlijk?Nee, viel heel erg mee. Gewoon rustig aan gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Niet veel anders dan anaal bij een vrouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:bam_1984 schreef op 07 maart 2017 @ 14:51:

Correct me if I'm wrong maar volgens mij hoeft er niks opgerekt te worden? Wel oefenen met kunnen ontspannen idd maar als het goed is kan er ook een flinke drol uit dus lijkt me een piemel erin geen kwestie van oprekken



Verder geen ervaring met pegging overigens Ja daar heb je gelijk in, maar met oprekken bedoelde ik meer dat je anus even kan wennen zeg maar . Net als dat je niet gelijk je piemel in een vagina moet proppen zonder voorbereiding
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
synergy?,,, joehooeeee en hoe was het?? pleister erop?
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, pleister is niet nodig. Totaal niet verwacht maar echt een aanrader. Ze heeft me letterlijk alle hoeken laten zien en zoals wel verwacht was rustig aan iets wat ze maar 10min vol kon houden. Maar geen pijn en heerlijk genoten.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het goed gegaan is en dat ze rustig is begonnen. Maar daarna ging ze dus los haha. Behandeld ze je dan op alle gebied dominant of is het alleen met pegging?

Ik bedoel, slaat en spuugt ze je in je bek en zegt ze dat je haar neuk slet bent en dat soort dingen?
Alle reacties Link kopieren
quote:GijsdeGoede schreef op 08 maart 2017 @ 07:34:

Fijn dat het goed gegaan is en dat ze rustig is begonnen. Maar daarna ging ze dus los haha. Behandeld ze je dan op alle gebied dominant of is het alleen met pegging?

Ik bedoel, slaat en spuugt ze je in je bek en zegt ze dat je haar neuk slet bent en dat soort dingen?Nee dat zegt/doet ze niet. En het is alleen op dit gebied dominant. Als je ze spreekt komt ze heel onschuldig over. Stille wateren..... zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Als vrouw zijnde vind ik het heel opwindend, je wisselt van rol. Wij beginnen vaak rustig, inderdaad eerst vinger, tong eventueel een dunne dildo. Op een gegeven moment merk je als man dat je ontspant en dan kun je door.



Inderdaad rustig aan en niet verwachten dat het de eerste paar keren lukt...enjoy!
“Who in the world am I? Ah, that's the great puzzle.”
Alle reacties Link kopieren
quote:We-are-all-mad-here schreef op 08 maart 2017 @ 20:12:

Als vrouw zijnde vind ik het heel opwindend, je wisselt van rol. Wij beginnen vaak rustig, inderdaad eerst vinger, tong eventueel een dunne dildo. Op een gegeven moment merk je als man dat je ontspant en dan kun je door.



Inderdaad rustig aan en niet verwachten dat het de eerste paar keren lukt...enjoy!Dank je

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven