Ik ben door hem gevingert, maar hoor nu niks meer van hem

21-03-2017 22:13 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik had een maand geleden ongeveer een feestje bij iemand thuis. Er waren allemaal mensen die ik al langer kende, maar verder had ik nog nooit echt over ze nagedacht ofzo.

Er was ook een jongen waarmee ik uiteindelijk in bed ben beland, en hij heeft mij toen gevingert. Het voelde toen heel goed, en had wel het idee dat hij dat niet zomaar met iemand deed. Alleen ik zie hem nog dagelijks, maar hij lijkt mij niet meer te zien staan. Hij doet alsof er niets gebeurt is.

Maar ik zou best wel eens met hem het erover hebben. Wat hij ervan vond ofzo. Maar t lijkt alsof hij het niet eens meer weet ofzo (hij was niet dronken dus hij moet het nog wel weten)



Iemand tips wat is moet doen?
Je zelfrespect eens zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je het er over hebben? Vind je hem leuk?
Je spelling checken.
Alle reacties Link kopieren
Je voortaan niet meer op een feestje door iemand laten vingeren, maar eerst de tijd nemen iemand te leren kennen en tijd mee door te brengen alvorens je onderbroek uit te doen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Als jij per sé wil weten wat hij er van vond, dan moet je dat aan hem vragen.

Maar ik denk dat hij veel minder onder de indruk is van het gevinger dan jij.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je het er nog over hebben met hem? Ga je hem tips geven voor de volgende ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Hij had gehoopt dat hij er iets voor zou terugkrijgen. Toen dat niet gebeurde was hij niet meer geïnteresseerd.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je niet de vinger aan de pols houden maar je richten op iets anders.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
quote:elisabethrose schreef op 21 maart 2017 @ 22:14:

Waarom wil je het er over hebben? Vind je hem leuk?Ik denk dat ik hem wel leuk vind ja...
Alle reacties Link kopieren
quote:Jempo schreef op 21 maart 2017 @ 22:20:

Hij had gehoopt dat hij er iets voor zou terugkrijgen. Toen dat niet gebeurde was hij niet meer geïnteresseerd.Ik heb hem ook afgetrokken toen, dus hij heeft er wel iets voor terug gekregen
Van trekken word je doof. Dat was bekend.

Van gevingerd worden ook dus?
getriggerfingert.
quote:Xxhoixx schreef op 21 maart 2017 @ 22:24:

[...]





Ik denk dat ik hem wel leuk vind ja...Denken is niet genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het al voor me: "Hey Sjonnie, je hebt me laatst gevingerd. Wat vondt je daar nou van?"



Lief kind, hij vingert iedereen die hem de kans geeft, daar is hij een puber jongen voor.

Als hij je speciaal zou vinden, dan zou hij je nu niet negeren.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Xxhoixx schreef op 21 maart 2017 @ 22:24:

[...]

Ik heb hem ook afgetrokken toen, dus hij heeft er wel iets voor terug gekregenDan vond hij daar waarschijnlijk niks aan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:KING- schreef op 21 maart 2017 @ 22:30:

getriggerfingert.Van dat liedje "Oh I swallow" toch?
Alle reacties Link kopieren
Had je jezelf wel gewassen? Kán een verklaring zijn...
En nou is het afgelopen!
quote:Corona67 schreef op 21 maart 2017 @ 22:32:

[...]



Van dat liedje "Oh I swallow" toch?I swallow rivers!
Alle reacties Link kopieren
hoe oud ben je?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Meissie toch....laat gaan die gast. Dit was een eenmalig ding.
quote:himalaya schreef op 21 maart 2017 @ 22:32:

[...]





Dan vond hij daar waarschijnlijk niks aan.



Je kunt jonge meiden echt enorm onzeker maken met dit soort opmerkingen. Bovendien hoeft dat totaal niet zo te zijn.



Ik denk dat die jongen het misschien leuk vond voor die avond, maar dat hij er verder niets achter zoekt. Dat hebben jongens van die leeftijd. Ik zou niet praten over wat er gebeurd is die avond, maar misschien via FB of WhatsApp een berichtje sturen ofzo? Als hij daar ook niet (leuk) mee omgaat, zou ik het erbij laten. Succes meid en laat je hier niet gek maken, hoor!
Heb ik ook vaak.

Na het vingeren hoor ik dan niks meer.

Het zal de lucht zijn.
quote:KING- schreef op 21 maart 2017 @ 22:35:

[...]



I swallow rivers!
quote:Nav__ schreef op 21 maart 2017 @ 22:40:

[...]





Je kunt jonge meiden echt enorm onzeker maken met dit soort opmerkingen. Bovendien hoeft dat totaal niet zo te zijn.



Ik denk dat die jongen het misschien leuk vond voor die avond, maar dat hij er verder niets achter zoekt. Dat hebben jongens van die leeftijd.



Dit ja. En niet nodig om hier 'grapjes' over te maken die zo'n jonge meid misschien onzeker maken.



Ik zou het laten gaan. Als een jongen gek op een meisje is, dan laat hij dat echt wel weten en merken.



Seks betekent voor jongens op die leeftijd vaak een stuk minder dan voor meisjes, meiden maken vaak na seks knuffelhormonen aan en verliefdheid wordt geactiveerd, terwijl jongens op zoek gaan naar de volgende meid om te scoren.



Niet jezelf voor gek zetten hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven