Ik ben door hem gevingert, maar hoor nu niks meer van hem

21-03-2017 22:13 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik had een maand geleden ongeveer een feestje bij iemand thuis. Er waren allemaal mensen die ik al langer kende, maar verder had ik nog nooit echt over ze nagedacht ofzo.

Er was ook een jongen waarmee ik uiteindelijk in bed ben beland, en hij heeft mij toen gevingert. Het voelde toen heel goed, en had wel het idee dat hij dat niet zomaar met iemand deed. Alleen ik zie hem nog dagelijks, maar hij lijkt mij niet meer te zien staan. Hij doet alsof er niets gebeurt is.

Maar ik zou best wel eens met hem het erover hebben. Wat hij ervan vond ofzo. Maar t lijkt alsof hij het niet eens meer weet ofzo (hij was niet dronken dus hij moet het nog wel weten)



Iemand tips wat is moet doen?
Alle reacties Link kopieren
Vinger niet in oren!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Eleonora-1 schreef op 21 maart 2017 @ 22:43:

Heb ik ook vaak.

Na het vingeren hoor ik dan niks meer.

Het zal de lucht zijn.Wahaa!!! dit klinkt echt best ranzig...
Alle reacties Link kopieren
quote:Xxhoixx schreef op 21 maart 2017 @ 22:24:

[...]





Ik heb hem ook afgetrokken toen, dus hij heeft er wel iets voor terug gekregen



In dat geval ben ik het eens met Nav. Je was leuk voor een keertje.



Geen aandacht meer aan besteden. Er zijn veel leukere jongens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 21 maart 2017 @ 22:43:

Heb ik ook vaak.

Na het vingeren hoor ik dan niks meer.

Het zal de lucht zijn.Zit je wel met je vingers in het goede gat Leo?
Ahhh.....

quote:Eleonora-1 schreef op 21 maart 2017 @ 22:43:

Heb ik ook vaak.

Na het vingeren hoor ik dan niks meer.

Het zal de lucht zijn.



Nou, toen ik jong was en naar de disco ging (die bestond toen nog), ben ik ook eens buiten in de steeg beland met een jongen om te zoenen, maar hij ging ook mijn broekje in en vingerde me. Ik hoorde toen later via via dat hij iedereen zijn vingers had laten ruiken



Wat genant! Dat was de eerste (ok, niet waar), maar wel de laatste keer dat ik in een steeg ben gaan staan met een jongen waar ik niks serieus mee had. En dat beviel me een stuk beter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 21 maart 2017 @ 23:05:

Ahhh.....





Mijn ex wattenstaafde zichzelf altijd, zo'n lekker gevoel vond hij dat.

Noemde het ook nog eens orgastisch lekker.

En ging dan vervolgens naar het wattenstaafje kijken wat hij eruit had gehaald.



Ik zal het nooit kunnen begrijpen.
Alle reacties Link kopieren
Oh dat gat.... ja dat kan ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Perzina schreef op 21 maart 2017 @ 23:07:

[...]





Nou, toen ik jong was en naar de disco ging (die bestond toen nog), ben ik ook eens buiten in de steeg beland met een jongen om te zoenen, maar hij ging ook mijn broekje in en vingerde me. Ik hoorde toen later via via dat hij iedereen zijn vingers had laten ruiken



Wat genant! Dat was de eerste (ok, niet waar), maar wel de laatste keer dat ik in een steeg ben gaan staan met een jongen waar ik niks serieus mee had. En dat beviel me een stuk beter.
Veel kans dat hij elke week wel zo iemand opraapt die met de eerste de beste vrije man meegaat ...



Hij is het dus al lang vergeten.
quote:KING- schreef op 21 maart 2017 @ 22:35:

[...]



I swallow rivers!I, I follow swallow

I follow swallow you deep sea throat baby

I follow swallow you

I, I follow swallow you

I follow swallow you dark boom room honey

I follow swallow you
Alle reacties Link kopieren
Misschien is hij wel heel verlegen. En jij misschien ook? Doe jij ook alsof er niks gebeurd is, als je hem ziet? Je zou hem eens kunnen vragen of hij het leuk vindt om een keer af te spreken. Als hij 'ja' zegt, kun je hem ernaar vragen. 'Weet je nog dat we samen in bed beland waren? Ik vond het wel leuk toen. En jij?'
Alle reacties Link kopieren
quote:Hoenuverder75 schreef op 21 maart 2017 @ 23:18:

Misschien is hij wel heel verlegen. En jij misschien ook? Doe jij ook alsof er niks gebeurd is, als je hem ziet? Je zou hem eens kunnen vragen of hij het leuk vindt om een keer af te spreken. Als hij 'ja' zegt, kun je hem ernaar vragen. 'Weet je nog dat we samen in bed beland waren? Ik vond het wel leuk toen. En jij?'Ja om eerlijk te zijn zeg ik zelf ook niet echt iets tegen hem. En hij is vergeleken andere jongens best verlegen. Alleen ik durf hem eigenlijk ook niet echt zomaar aan te spreken...
quote:Corona67 schreef op 21 maart 2017 @ 23:15:

[...]





I, I follow swallow

I follow swallow you deep sea throat baby

I follow swallow you

I, I follow swallow you

I follow swallow you dark boom room honey

I follow swallow youmooi meezingertje
Hij kan overigens ook ongeveer hetzelfde topic openen ...

"Ik heb haar gevingerd op een feestje en nu reageert ze niet meer en zegt niets meer tegen mij. Was ik dan zo slecht?"
Alle reacties Link kopieren
quote:Xxhoixx schreef op 21 maart 2017 @ 23:30:

[...]





Ja om eerlijk te zijn zeg ik zelf ook niet echt iets tegen hem. En hij is vergeleken andere jongens best verlegen. Alleen ik durf hem eigenlijk ook niet echt zomaar aan te spreken...Ik was vroeger ook zo. Achteraf heb ik daar best spijt van. Toen ik zo jong was, was er nog geen internet en ik durfde over dit soort dingen echt met niemand te praten. Dus er zei ook niemand tegen me: spreek hem gewoon eens aan, wat heb je te verliezen. Het is niet erg als je rood wordt en gaat stotteren, als jullie allebei verlegen zijn dan zal hij zelf vast ook niet in een vloeiende volzin antwoorden.
quote:Perzina schreef op 21 maart 2017 @ 23:07:

[...]





Nou, toen ik jong was en naar de disco ging (die bestond toen nog), ben ik ook eens buiten in de steeg beland met een jongen om te zoenen, maar hij ging ook mijn broekje in en vingerde me. Ik hoorde toen later via via dat hij iedereen zijn vingers had laten ruiken



Wat genant! Dat was de eerste (ok, niet waar), maar wel de laatste keer dat ik in een steeg ben gaan staan met een jongen waar ik niks serieus mee had. En dat beviel me een stuk beter.



OMG!

Ach gos, wat gênant inderdaad!

Hij was vast de bink van de avond hahaha
quote:Jempo schreef op 21 maart 2017 @ 23:11:

[...]





Mijn ex wattenstaafde zichzelf altijd, zo'n lekker gevoel vond hij dat.

Noemde het ook nog eens orgastisch lekker.

En ging dan vervolgens naar het wattenstaafje kijken wat hij eruit had gehaald.



Ik zal het nooit kunnen begrijpen.



Ik lach niet.....

Alle reacties Link kopieren
quote:Xxhoixx schreef op 21 maart 2017 @ 23:30:

[...]





Ja om eerlijk te zijn zeg ik zelf ook niet echt iets tegen hem. En hij is vergeleken andere jongens best verlegen. Alleen ik durf hem eigenlijk ook niet echt zomaar aan te spreken...



Huh? Te verlegen om iets tegen elkaar te zeggen, maar wel liggen vingeren en aftrekken? Stuur hem een berichtje als je niets durft te zeggen. Zeg " ik vind je leuk" en wacht totdat hij reageert. Als jij ook niets tegen hem zegt dan durft hij misschien ook niet de eerste stap te zetten.



En hou de volgnde keer de juiste volgorde aan. Dus, éérst eerst erachter komen dat je elkaar leuk vindt, en dán pas vingeren en aftrekken.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
quote:Delite_ schreef op 21 maart 2017 @ 22:31:

Ik zie het al voor me: "Hey Sjonnie, je hebt me laatst gevingerd. Wat vondt je daar nou van?"



Lief kind, hij vingert iedereen die hem de kans geeft, daar is hij een puber jongen voor.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 21 maart 2017 @ 22:15:

Je voortaan niet meer op een feestje door iemand laten vingeren, maar eerst de tijd nemen iemand te leren kennen en tijd mee door te brengen alvorens je onderbroek uit te doen.dat is zo jaren 90 haha grapje ben het met je eens
you go girl
https://www.youtube.com/watch?v=9vf4X6WKPtk



Dit is een liedje wat hier wel bij past....

Het komt wel vaker voor, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 21 maart 2017 @ 22:37:

hoe oud ben je? Ik ben hier ook wel benieuwd naar, to?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Interessant, hoe kwam je tot de conclusie tijdens het vingeren dat hij die niet zomaar met iemand zou doen?



En nu zie je hem elke dag, en heb je het met hem er dan over en geeft hij dan geen reactie? Of negeer je zelf ook het gevinger als je hem ziet?



Om het ijs wat te breken als jullie beiden er niet over praten, zou ik je vinger gaan opsteken naar hem, en dan er een beetje mee spelen. Doet hij dan nog niks, dan houdt het op, je hebt moeite gedaan er serieus met hem erover te praten, als hij dan je vinger negeert dan is hij het niet waard hoor!
Alle reacties Link kopieren
[quote]swifty schreef op 22 maart 2017 @ 10:34:

Interessant, hoe kwam je tot de conclusie tijdens het vingeren dat hij die niet zomaar met iemand zou doen?



En nu zie je hem elke dag, en heb je het met hem er dan over en geeft hij dan geen reactie? Of negeer je zelf ook het gevinger als je hem ziet?



Om het ijs wat te breken als jullie beiden er niet over praten, zou ik je vinger gaan opsteken naar hem, en dan er een beetje mee spelen. Doet hij dan nog niks, dan houdt het op, je hebt moeite gedaan er serieus met hem erover te praten, als hij dan je vinger negeert dan is hij het niet waard hoor![/quote]



Dit is jouw idee van "er serieus over proberen te praten?"... een potje hints in de gang van de school ofzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven