Ik ben een vrouw en ik kom te snel klaar..

10-02-2017 19:54 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,



Ik heb een probleem wat ik graag met iemand zou willen bespreken. Ik ben een dame van 22 en sinds enkele maanden ben ik samen met mijn vriend(en eerste seks partner).



Mijn probleem is dat ik heel erg snel klaar kom. Soms duurt het 2-3 minuten maar soms zelfs 30 seconden of 1 minuut. Ik vind het echt heel erg en ik schaam me er ook best voor. Mijn vriend zegt dat ik me er niet voor hoef te schamen maar dat hij het leuk zou vinden als hij me langer zou kunnen plezieren. Meerdere keren klaar komen kan ik niet, want het is dan echt ontzettend gevoelig en ik wil daar dan ook even niet aangeraakt worden.



Ik heb echt geen idee waarom dit is. Als ik op internet hier naar zoek, vind ik vooral ervaringen van mannen en voel me hierdoor ook een beetje een vreemde eend.



Hebben jullie advies voor mij?
Leren fietsen op het randje
Alle reacties Link kopieren
Ik zou juist willen dat ik het gevoel van klaarkomen een keer mee maakte :(
Tijdens penetratie? Of van clitorale stimulatie?
Alle reacties Link kopieren
Van penetratie kom ik niet klaar.. De 'eerste' keer dat hij dat deed dacht ik echt: is dit het nou? Ik voel er niet veel bijzonders van maar mijn vriend vindt dat leuk dus dan doe ik mee. Maar bij vingeren/beffen etc, kom ik heel snel klaar(we doen nooit alleen penetratie want dan kom ik dus niet klaar)
Goed leren pijpen om hem ook aan zijn gerief te laten komen. Je anaal laten penetreren.



Opties zat.
Oh wacht. Je bent zelf de enige die het een probleem vindt. Tja. Waarom?
quote:snowflower3 schreef op 10 februari 2017 @ 20:04:

Van penetratie kom ik niet klaar.. De 'eerste' keer dat hij dat deed dacht ik echt: is dit het nou? Ik voel er niet veel bijzonders van maar mijn vriend vindt dat leuk dus dan doe ik mee. Maar bij vingeren/beffen etc, kom ik heel snel klaar(we doen nooit alleen penetratie want dan kom ik dus niet klaar)Stimuleren en dan weer even stoppen als je bijna komt en dit veel herhalen. Dan duurt het als het goed is langer
Dan draai je het toch om , eerst penetratie en daarna stimulatie van de clitoris, op het moment dat je vindt dat het tijd is om klaar te komen?
Alle reacties Link kopieren
Het draait toch om het genot? Niet om de tijd? Gemiddelde vrij partij duurt rond de 5 minuten.... Er zijn zelfs vrouwen die helemaal niet klaar kunnen komen door hun partnwr dus wees maar een beetje zelfverzekerder. Je vriend moet niet zo zeuren.
Life doesn’t come with a manual, it comes with a mother.
quote:Zinerva schreef op 10 februari 2017 @ 19:59:

Leren fietsen op het randjeDit inderdaad. Ik kom ook heel makkelijk klaar, ook van penetratie trouwens, en op het randje leren fietsen kun je trainen.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is het ook heel gevoelig net na het klaarkomen. Dat zakt vanzelf weer af, het blijft niet eeuwig gevoelig.

In tussentijd verwen je hem, daarna kan hij jou weer verwennen.

Zo kan je toch meerdere keren klaarkomen
Alle reacties Link kopieren
quote:monalisalove schreef op 10 februari 2017 @ 20:07:

Dan draai je het toch om , eerst penetratie en daarna stimulatie van de clitoris, op het moment dat je vindt dat het tijd is om klaar te komen?Dat kwam ook bij mij als eerste op.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Ik kom wel door penetratie en dan meerdere keren,maar als ik klaarkom via clitoris dan ben ik ook echt klaar hoor. Niet meer aankomen dan.

Wij doen eerst allerlei andere dingen en als mn man klaargekomen is dan hoeft hij maar heel even mn clitoris te stimuleren en dan ben ik er ook. En dan ook echt bevredigd zeg maar.

Ik vind het alleen maar fijn anders ben ik nooit klaar zeg maar .

Stoppen met sex als ik nog een keer kan vind ik echt niet fijn .
quote:Perzina schreef op 10 februari 2017 @ 20:15:

[...]





Dit inderdaad. Ik kom ook heel makkelijk klaar, ook van penetratie trouwens, en op het randje leren fietsen kun je trainen.En als het goed is kom je dan intenser klaar
quote:Zinerva schreef op 10 februari 2017 @ 20:59:

[...]





En als het goed is kom je dan intenser klaar Ja meestal wel. Een enkele keer mis je net, door het te lang rekken, en dan is het poef weg. Maar meestal is het intenser en langer genieten van de seks opzich!
quote:Perzina schreef op 10 februari 2017 @ 21:11:

[...]



Ja meestal wel. Een enkele keer mis je net, door het te lang rekken, en dan is het poef weg. Maar meestal is het intenser en langer genieten van de seks opzich!Ja dat heb ik ook wel is gehad dat het ineens poef weg was. Maar gelukkig nog niet zo vaak
quote:Roosiex schreef op 10 februari 2017 @ 20:09:

Het draait toch om het genot? Niet om de tijd? Gemiddelde vrij partij duurt rond de 5 minuten.... Er zijn zelfs vrouwen die helemaal niet klaar kunnen komen door hun partnwr dus wees maar een beetje zelfverzekerder. Je vriend moet niet zo zeuren.



Ergens zijn er dus stellen die zo drastisch kort vrijen dat het gemiddelde op 5 minuten uit komt ... Dus als ik fijn een uurtje met mijn liefje bezig ben moeten er al zo'n 30 andere stellen binnen 3 minuten klaar zijn om aan dat gemiddelde te komen .. wauw.



Valt me ook op dat sommige overal een zeurende vriend in zien. Maakt verder niet uit wat er staat; als er een post is met een vriend er in dan zeurt ie .. ik begin een patroon te zien?
quote:monalisalove schreef op 10 februari 2017 @ 20:07:

Dan draai je het toch om , eerst penetratie en daarna stimulatie van de clitoris, op het moment dat je vindt dat het tijd is om klaar te komen?



Precies .. opgelost.

En tijdens de penetratie stimuleren kan natuurlijk ook
Jaloers!
Alle reacties Link kopieren
Je zou de 'Coital Alignment Technique' eens kunnen proberen, waarbij jij je vriend 'berijdt'. Je kunt dan de mate waarin je klitje wordt geprikkeld zelf sturen en zo op het randje fietsen tot je vriend ook klaar komt.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Dat op het randje blijven om m'n orgasme uit te stellen is veel oefenen bij mij geweest. En dat poef! Gevoel weg herken ik ook...maar Vriend vindt het juist heerlijk dat ik snel klaar kom. Ik nu ook en als hij mij dan penetreert na mijn 1e orgasme kom ik makkelijk nogmaals klaar.

Vaak nog intenser dan de eerste keer zelfs.

Soms als hij doorgaat bij mijn eerste orgasme lijkt het wel alsof ik maar blijf komen...een hele lange orgasme dus.

De gevoeligheid verdwijnt na een paar minuten. Vroeger was ik er ook klaar mee na m'n eerste orgasme, het doorgaan daarna kan je ook oefenen.

Gewoon veel oefenen dus.
quote:shifty schreef op 11 februari 2017 @ 13:22:

[...]





Ergens zijn er dus stellen die zo drastisch kort vrijen dat het gemiddelde op 5 minuten uit komt ... Dus als ik fijn een uurtje met mijn liefje bezig ben moeten er al zo'n 30 andere stellen binnen 3 minuten klaar zijn om aan dat gemiddelde te komen .. wauw.



Valt me ook op dat sommige overal een zeurende vriend in zien. Maakt verder niet uit wat er staat; als er een post is met een vriend er in dan zeurt ie .. ik begin een patroon te zien?



Zo dacht ik ook al... dat bepaalde mensen het echt maar 3 minuten doen.



TO

Hoe vaak heb je seks.

Als ik 2 weken geen seks zou hebben duurt het ook maar 30 seconden bijvoorbeeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven