Ik ben in verwarring, harige poes of kaal?

03-03-2013 18:55 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Bij het kijken van seksfilmpjes op de welbekende filmpjes sites die er bestaan viel mij opeens iets op.

Harige kutjes.

Ze komen weer langzaam in.

Maar dat is toch helemaal niet fris? Ik krijg al rillingen bij het idee dat over een jaar of 10 alle chickies weer met harige poesjes rondlopen.



Van mij mag die modegril overwaaien.



Hebben jullie al plannen, stoere vivadames?
Alle reacties Link kopieren
Alles komt terug Willem.
Ik vrees dat kaal de modegril was Willem, dus je zal in de toekomst helaas voor jou weer vaker haar voorbij zien komen .



Trouwens zo vies is dat schaamhaar helemaal niet als je je gewoon goed doucht en het zit er voor een doel: namelijk schadelijke bacteriën tegenhouden die de kwetsbare vagina in kunnen gaan. En wist je dat de feromonen die in het haar blijven zitten een mannenlokkertje zijn?
Alle reacties Link kopieren
Gaat je niks aan, ouwe viespeuk
Oke! Ik ben net lid, heb twee topics van jou gelezen Willem en beide keren denk ik: wat?!

Als wij alles weer laten groeien zullen jullie mannen het ermee moeten doen. Take it or leave it..
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 03 maart 2013 @ 18:58:

Ik vrees dat kaal de modegril was Willem, dus je zal in de toekomst helaas voor jou weer vaker haar voorbij zien komen .



Trouwens zo vies is dat schaamhaar helemaal niet als je je gewoon goed doucht en het zit er voor een doel: namelijk schadelijke bacterieën tegenhouden die de kwetsbare vagina in kunnen gaan. En wist je dat de feromonen die in het haar blijven zitten een mannenlokkertje zijn?Iris my dear, jij gaat hier al zo'n tijd mee. Vertel eens aan Willem. Zou jij je haar weer laten groeien, al dan niet getrimd, als dat in de mode kwam?
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 03 maart 2013 @ 19:01:

[...]



Iris my dear, jij gaat hier al zo'n tijd mee. Vertel eens aan Willem. Zou jij je haar weer laten groeien, al dan niet getrimd, als dat in de mode kwam?Willem, werkelijk níemand op dit forum zit op díe informatie te wachten.
Alle reacties Link kopieren
quote:olivia1 schreef op 03 maart 2013 @ 19:01:

Oke! Ik ben net lid, heb twee topics van jou gelezen Willem en beide keren denk ik: wat?!

Als wij alles weer laten groeien zullen jullie mannen het ermee moeten doen. Take it or leave it..Sorry hoor, voor deze onaangename binnenkomers dan. Ik schrijf normaal niet of nauwelijks. Twee keer op een dag is echt, echt , een uitzondering.
quote:willem1959 schreef op 03 maart 2013 @ 19:01:

[...]



Iris my dear, jij gaat hier al zo'n tijd mee. Vertel eens aan Willem. Zou jij je haar weer laten groeien, al dan niet getrimd, als dat in de mode kwam?Willem mijn lieve schat, ik heb al een getrimde poes .
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 03 maart 2013 @ 19:03:

[...]



Willem mijn lieve schat, ik heb al een getrimde poes .Dank je wel voor de info, lieve Iris. X
Alle reacties Link kopieren
Maar wát Willem schrijft is altijd van hetzelfde kaliber...
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 03 maart 2013 @ 19:03:

[...]



Willem mijn lieve schat, ik heb al een getrimde poes .Je loopt voor de mode uit denk ik. Prijzenswaardig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vogelnestje schreef op 03 maart 2013 @ 19:04:

Maar wát Willem schrijft is altijd van hetzelfde kaliber...

Schrijf ook soms op Actueel.



Maar jij, wat heb jij? Kaal neem ik aan, omdat de meeste vrouwen dat hebben. Onder het mom van lekker fris.



Maar dat kale heb je omdat (bijna) iedereen dat heeft.

Als nu vrouwen naar behaard terug gaan, doe je dan mee?
Ik geloof dat ik nog nooit op Willem1959 gereageerd heb, maar er moet me nu toch wel iets van het hart.



Denk jij, man van half zestig (over tien jaar), dat jij last gaat hebben van wel/geen haarloze chickies? In hoeverre denk jij daarmee in contact te komen als ik vragen mag?
Alle reacties Link kopieren
Kaal is uit. Dikke wenkbrauwen komen weer in de mode, en ook model cavia schaamhaar. Wen er maar aan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vind persoonlijk dat haar de boel wat gezelliger maakt daar beneden. Beetje demping en zo lekker bij mijn man door zijn schaamhaar kroelen. Heerlijk en lekker geen gedoe.

Geen haren uit het bikinibroekje, ook onder de oksel lekker kaal, maar een kale poes/piemel, voor mij heeft het geen meerwaarde.
Oh, bij hoog bezoek (dokter, gynaecoloog) scheer (of hars, afhankelijk van de tijd die ik vooraf heb) ik wel alles weg. Denk dat het voor hun prettiger werkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:molly74 schreef op 03 maart 2013 @ 19:07:



Denk jij, man van half zestig (over tien jaar), dat jij last gaat hebben van wel/geen haarloze chickies? In hoeverre denk jij daarmee in contact te komen als ik vragen mag?Hahaha +1 for you!
Ik vind een kale schaamheuvel echt iets voor pre-puberteit meiden, dus daar heb ik zelf geen zin in. Kale schaamlippen doe ik soms wel eens, maar man oh man wat is dat een werk zeg om dat echt netjes te doen .
ik denk dat mannen zo als Willem helemaal niet kieskeurig kunnen/mogen zijn maar al blij zijn als ze er in dit leven nog 1 te zien krijgen..met of zonder haar.
quote:molly74 schreef op 03 maart 2013 @ 19:07:

Ik geloof dat ik nog nooit op Willem1959 gereageerd heb, maar er moet me nu toch wel iets van het hart.



Denk jij, man van half zestig (over tien jaar), dat jij last gaat hebben van wel/geen haarloze chickies? In hoeverre denk jij daarmee in contact te komen als ik vragen mag?Hij ziet ze in de sauna .
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Dreadlocks lijkt me ook wel wat. Kraaltjes erin enzo. Wat denk jij Willem?
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 03 maart 2013 @ 19:25:

Dreadlocks lijkt me ook wel wat. Kraaltjes erin enzo. Wat denk jij Willem?Lijkt me wat lastig penetreren in de klassieke houding.
Alle reacties Link kopieren
Oké pipi langkous vlechtjes dan?
Ja en?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven