Ik ben in verwarring, harige poes of kaal?

03-03-2013 18:55 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Bij het kijken van seksfilmpjes op de welbekende filmpjes sites die er bestaan viel mij opeens iets op.

Harige kutjes.

Ze komen weer langzaam in.

Maar dat is toch helemaal niet fris? Ik krijg al rillingen bij het idee dat over een jaar of 10 alle chickies weer met harige poesjes rondlopen.



Van mij mag die modegril overwaaien.



Hebben jullie al plannen, stoere vivadames?
Alle reacties Link kopieren
Van voren denk je: wat een lief zacht poesje, mag ik aaien?



Van onderen zijn de saloon deuren mooi glad gepoetst voor de wild west taferelen. Maar het vooraanzicht verraadt dat niet
quote:manikshamanik schreef op 03 maart 2013 @ 21:59:

[...]





Dat moet je ook làten doen. Door een man. Die vindt dat leuk werk en is bovendien over het algemeen erg bedreven met scheermes e.d.



Is ook geweldig voorspel

Dat laat ik ook wel eens doen en dat is inderdaad handig en geil .



Als ik het zelf doe laat ik altijd zo'n lelijk randje staan waar ik net niet goed bij kan zonder dat het gaat bloeden en dat noem ik dan mijn Errol Flinn hahaha.



quote:manikshamanik schreef op 04 maart 2013 @ 07:32:

[...]





Yep. En als je als vrouw je eigen "flappen" zoals jij het noemt aanpakt kan ik me voorstellen dat dat bepaald geen woest erotische gewaarwording is, eerder gewoon een kutklus. Maar de controle uit handen geven en je lief met een vlijmscherp mesje zijn (of haar) gang laten gaan op zo ongeveer je meest kwetsbare delen is wel ietwat opwindend, zodat het met die doorbloeding ook wel goed komt Precies .
Alle reacties Link kopieren
ZET DIE TELEFOON UIT,EN JE LEVEN AAN moie citaat zeg
Alle reacties Link kopieren
Nou, dan zal ik de komende tijd wel flink hip zijn. Aangezien zwangere buik nu in de weg gaat zitten, wordt de boel beneden niet meer keurig gladgeschoren de komende tijd. Niet door mij althans. Of vriendlief moet zich geroepen voelen om de klus te klaren...
Alle reacties Link kopieren
Willem,



Geweldig topic weer jongen.

Erg gelachen. De nieuwkomers weten nog niet hoe je er in staat.

Maar ik ben in ieder geval een fan van je.







Trouwens persoonlijk maakt het mij niet uit. Kaal, vol of netjes getrimd. Het heeft allemaal zijn voor- en nadelen. Uiteraard wel netjes schoon natuurlijk. Maar dat geldt ook voor de mannen.

En bij de vrouwen zit dat meestal wel goed hoor.



Kortom Willem, ik wil meer van je topics zien.
Alle reacties Link kopieren
Poesjes horen niet kaal te zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:mispoessss schreef op 04 maart 2013 @ 16:20:

Poesjes horen niet kaal te zijn. Mjoh. Oksels ook niet, en mannenwangen evenmin. En toch wordt ook daar een kunstmatige gladheid wel gewaardeerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 04 maart 2013 @ 12:53:Dat laat ik ook wel eens doen en dat is inderdaad handig en geil . Als ik het zelf doe laat ik altijd zo'n lelijk randje staan waar ik net niet goed bij kan zonder dat het gaat bloedenMoet toegeven dat ik zelf nog geen enkele vrouw genoeg met een scheermes in de buurt van mijn edele delen heb vertrouwd. Zoals ik vrouwen rats-rats-rats hun benen zie ontharen durf ik ze daar niet toe te laten
Willem wil een plastic fantastic voorbips
Alle reacties Link kopieren
ik zeg ; gewoon glad! lekker fris en schoon.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er mis met behaard, Willem? Die haren zitten je toch niet in de weg? Zeker niet als je op een opblaaspop blijft raggen!



Blijft over het visuele aspect. Dat kan. Maar vind je een geschoren kutje (meisjeskutje) dan mooier, aantrekkelijker, opwindender, dan een volwassen, behaarde kut?



En over de hygiene zou ik me met een opblaaspop maar geen zorgen maken....



En voor het overige ben en blijf ik een fan van je topics.... Ga zo door....!



Nog iets leuks of spannends meegemaakt de laatste tijd? Op je brommer, de bus of bij de kassa van Albert Hein?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op dinsdag 05 maart 2013 00:27 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="dulcis in "Minnaar deel 19."" class="messagelink">dulcis schreef op 05 maart 2013 @ 00:18</a>:</b>

Nee als in, nee dat hoeft idd niet of nee ik laat m

niet?</div></blockquote>Als in nee ik laat `m niet. Ik ben de TO ik beslis. <strike>En ik heb een afschuwelijk recalcitrante bui dus dan ben ik onwijs vervelend, jij wilt deze discussie nu niet met mij! </strike>
Alle reacties Link kopieren
Huh? Wat bedoel je Dulcis? Dit is wel erg crypyisch.
Ze probeert mij te quoten op het verkeerde topic. Bijzondere dingen hoor, die smart phones.
Ik heb mijn punani liever kaal, omdat haar zo onverzorgd staat. Een landingsbaan ziet eruit als onafgemaakt werk.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon ff Ladyshape gebruiken! bij sommige figuurtjes moet je het eerst ff laten groeien om goed resultaat te krijgen. Maar ik ben van de brazilian
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 03 maart 2013 @ 21:26:

[...]



En jij dan, wat gebeurt er als die spijkerbroek los gaat?Ziet er keurig uit, geschoren en getrimd. :-) Bij haar vind ik visueel iets van haar wel mooier maar als ik bef vind ik helemaal kaal wel het fijnst.
Alle reacties Link kopieren
... (dubbel)
Alle reacties Link kopieren
... (dubbel)
quote:tessa2707 schreef op 05 maart 2013 @ 13:42:

Gewoon ff Ladyshape gebruiken! bij sommige figuurtjes moet je het eerst ff laten groeien om goed resultaat te krijgen. Maar ik ben van de brazilian





Beter voor het milieu ipv gebogen (charmant ook ) onder de stromende douche tussen je gespreide benen wat stekels te scheren iedere dag. De liters goed schoon water spoelt op die manier gewoon ongebruikt weg en dat is zonde. Als deze trend zich aanhoudt zie ik 't er nog van komen dat de volgende generatie weer aan de waterpomp in de tuin moet.

Overigens vind ik het geen gezicht, alles kaal maar goed.... das dan weer een kwestie van smaak
Alle reacties Link kopieren
Een kale poes geeft minder verwarring!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn poes hier op schoot liggen, moet er toch niet aan denken dat die kaal zou zijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:mispoessss schreef op 05 maart 2013 @ 18:02:

Ik heb mijn poes hier op schoot liggen, moet er toch niet aan denken dat die kaal zou zijn!



Ziet er toch nog best aaibaar uit hoor:







maar ik hou dan ook erg van poezen
Alle reacties Link kopieren
Aaah die zien er best lief uit! Maar prefereer toch die harige.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven