ik ben nog maagd

20-12-2016 22:39 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben een jonge van 21 en heb nog nooit intiem contact gehad.

Alhoewel ik veel opzoek ben (niet per se naar seks) lukt het me gewoon niet om iemand te vinden.

Ik ben best onzeker over mezelf en heb nogal moeite om vrouwen aan te spreken.

Wat moet ik hier mee doen.
Niets.

Veel jongens van jouw leeftijd zijn nog maagd.

Nu kom je wanhopig over, het recept om een meisje af te schrikken.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon jezelf zijn.
Alle reacties Link kopieren
wees niet onzeker, vrouwen voelen dat aan!!, je bent goed hoe je bent!,



Ga naar een caffee, discotheek en kijk de kat uit de boom, neem een lekker drankje en geef je ogen de kost, krijg je aandacht mooi meegenomen zo niet heb je toch een leuke avond gehad!
Niks. Komt vanzelf goed.
Alle reacties Link kopieren
Een jonge man of vrouw?
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 20 december 2016 @ 22:42:

Niets.

Veel jongens van jouw leeftijd zijn nog maagd.

Nu kom je wanhopig over, het recept om een meisje af te schrikken.Hahaha ja daar was ik all achter gekomen. Ik probeer nu gewoon mezelf te zijn het werkt wel word alleen all afgewezen.
Hoe vaker je wordt afgewezen hoe dichter je bij de leukste komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Caketopper schreef op 20 december 2016 @ 23:20:

Hoe vaker je wordt afgewezen hoe dichter je bij de leukste komt.In theorie leuk, maar na 1.000 afwijzingen, heb je er nog een miljoen of wat te gaan (aannemend dat je alleen binnen Nederland zoekt).
Oh dear, how sad, never mind.
Je kan leren om makkelijker contact te maken met vrouwen. Toneel, improvisatietheater, achter de bar werken, bij commissies gaan tijdens studie etc etc...Om zo vrouwen te ontmoeten en op normale manier met ze te praten en leuke tijd samen te hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 20 december 2016 @ 23:22:

[...]



In theorie leuk, maar na 1.000 afwijzingen, heb je er nog een miljoen of wat te gaan (aannemend dat je alleen binnen Nederland zoekt). Die is zeker waar ik heb all heel wat afwijzingen gehad genoeg om er beetje boos om te worden soms :(.
Weet je ook waarom je afgewezen wordt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 20 december 2016 @ 23:24:

Weet je ook waarom je afgewezen wordt?



dat is het hem juist ik krijg dus nooit antwoord op die vraag.

aan het begin word mij verteld dat ik er niet slecht uit zie en aardig ben en noem het maar op.

maar na een tijdje hoor ik niks meer of nergeren ze me gewoon.
quote:Misterkaas schreef op 20 december 2016 @ 23:25:

[...]





dat is het hem juist ik krijg dus nooit antwoord op die vraag.

aan het begin word mij verteld dat ik er niet slecht uit zie en aardig ben en noem het maar op.

maar na een tijdje hoor ik niks meer of nergeren ze me gewoon.

Hebben je vrienden en gewone vriendinnen een idee?



Boos zijn is natuurlijk onzin. Het is niemands schuld dat jij afgewezen wordt en je hebt nergens recht op.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 20 december 2016 @ 23:27:

[...]



Hebben je vrienden en gewone vriendinnen een idee?



Boos zijn is natuurlijk onzin. Het is niemands schuld dat jij afgewezen wordt en je hebt nergens recht op.



nou is beetje lastig verhaal heb zo goed als geen vrienden of vriendinnen en ik ben ook niet boos op hun of zo haha.

Dat zeker niet maar om een of andere reden ga je twijfelen bij jezelf en daar word je dan boos om.

ik ben wel bezig om vrienden te vinden nou heb ik afgesproken voor oud en nieuw om uit tegaan met een groepje.
Ga anders eerst eens aan je sociale contacten werken. Dan word je vanzelf beter in ongedwongen omgang en dus ook in contact met meisjes.



Ik neem aan dat je handen niet in het gips zitten, dus dat hoeft geen probleem te zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 20 december 2016 @ 23:30:

Ga anders eerst eens aan je sociale contacten werken. Dan word je vanzelf beter in ongedwongen omgang en dus ook in contact met meisjes.



Ik neem aan dat je handen niet in het gips zitten, dus dat hoeft geen probleem te zijn.



ik ben dat dus aan het doen gaat tijd all goed zit nog niet op het punt dat ik vaak wat te doen heb ,Maar langzamer hand komt dat nu wel.

En mijn handen zitten zeker niet in gips trust me haha.
Geef het gewoon tijd en pas er op dat je niet gefrustreerd en bitter wordt.



Seks is leuk, maar niet van levensbelang.
En oefen onderhand met je orgasme uitstellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 20 december 2016 @ 23:35:

Geef het gewoon tijd en pas er op dat je niet gefrustreerd en bitter wordt.



Seks is leuk, maar niet van levensbelang.



ondanks dat ik all hele tijd single ben ben ik nog steedts vorlijk haha dus bitter zal ik niet snell worden.

en bedankt voor de hulp. het is ook niet dat ik per se sex moet ofzo maar ja heb ook me behoeftes.
Hoop doet leven



Maar ik begrijp de frustratie, irritatie en misschien wel wanhoop Hayek & Mister Kaas.
Voor je behoeftes heb je je gipsvrije handen
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 20 december 2016 @ 23:39:

Voor je behoeftes heb je je gipsvrije handen hahah ja die zijn op het moment ook ruk bezig
quote:Misterkaas schreef op 20 december 2016 @ 23:42:

[...]





hahah ja die zijn op het moment ook ruk bezig Ik hoop niet nu.
Alle reacties Link kopieren
quote:Caketopper schreef op 20 december 2016 @ 23:39:

Hoop doet leven



Maar ik begrijp de frustratie, irritatie en misschien wel wanhoop Hayek & Mister Kaas.dankje het is wel irritant maar ja het is niet anders haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven