Ik fake tijdens de seks, maar wil dit stoppen

11-09-2016 19:33 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste dames,



Eigenlijk zit ik nooit op een forum, maar nu zit ik ergens mee wat ik niet zo goed met mijn vriendinnen durf te delen.

Ik heb soms moeite met klaarkomen, maar dit heb ik nooit tegen iemand durven zeggen. Daarom heb ik in meerdere, eigenlijk al mijn relaties gefaket (pfff dit klinkt zo slecht). Het is niet dat ik nooit klaar kwam, maar ik wilde altijd dé perfecte bedpartner zijn van een ander. Ik ben best onzeker en wilde de ander niet teleur stellen. Daarom durfde ik niet altijd aan te geven dat het mij niet lukte om klaar te komen. Met als gevolg dat ik deed alsof,. Als ik het nu op schrijf voel ik me zo'n sukkel.

Ik zou het zelf namelijk helemaal niet erg vinden als een ander zou zeggen dat het niet altijd lukt, maar toch stel ik die eis blijkbaar aan mezelf. Op het moment dat ik dan een aantal keren heb gefaket, kan ik voor mijn gevoel eigenlijk al niet meer terug, Want ik durf niet aan te geven dat het toch iets meer tijd kost, en dat het toch niet zo vaak lukt als de vorige keren. Dus ik ga maar door en hou mijn leugen in stand. Zo heb ik het tijdens verschillende relaties een aantal jaren vol gehouden.



Nu heb ik een ontzettende leuke vrouw ontmoet. In de eerste instantie leek het niet serieus tussen ons te worden, dus ben ik zo door gegaan zoals het was (het gaat inmiddels vanzelf). Dit gaat al 8 maanden zo, wel met periodes er tussen dat we afstand van elkaar hebben gehouden en dus ook geen seks hadden. Ik denk dat we misschien 25 keer seks hebben gehad.



Nu de laatste tijd heb ik het idee dat ik nog wel eens een relatie met deze vrouw kan gaan krijgen en ik raak compleet ik paniek.

Eigenlijk hou ik ontzettend veel van haar en zou ik een relatie met haar willen, maar ik ben alweer in mijn eigen leugen verstrikt geraakt. Als het serieus met haar wordt, wil ik dit niet meer, ik wil niet meer doen alsof. Het is niet eerlijk tegenover iemand anders maar ook niet tegenover mezelf. Ik weet alleen niet hoe ik dit moet gaan vertellen, en of ik het wel moet gaan vertellen.

Als ik me ontspan en er de tijd voor neem lukt het me wel om bij haar klaar te komen. Alleen neem ik er de tijd niet meer voor en is zij in de veronderstelling dat ik 7 keer achter elkaar klaar kan komen in een korte tijd terwijl dit eigenlijk niet zo is.

Verder is de seks fantastisch, daar ligt het absoluut niet aan.



Op dit moment is de afstand tussen ons weer iets groter door omstandigheden, dus het kan zijn dat wij nooit een serieuze relatie krijgen en maak ik me op dit moment misschien druk om niks. Ik heb zelfs gedacht, misschien moet ik het überhaupt geen kans geven, want dat hoef ik niks met dit probleem. Maar eigenlijk kies ik dan de makkelijkste weg.



Ik heb er wel over na gedacht of ik het misschien langzaam af kan bouwen en er iets langer de tijd voor moet nemen.

Aan de andere kant wil ik dit probleem met haar delen. Dit is altijd mijn grote geheim geweest (verder ben ik altijd behoorlijk eerlijk over van alles). Dit is iets waarover ik met niemand heb durven praten en het is een terugkerend patroon.



Het probleem is, ik wil haar niet kwetsen en daarom probeer ik een manier te bedenken om dit nog om te draaien. Ik weet niet of ik hier eerlijk over moet zijn, ik ben namelijk ontzettend bang dat ze of afhaakt, of de seks, die nu heel goed is, ingewikkeld of ongemakkelijk wordt. Zelf zou ik me misschien wel onzeker gaan voelen als ik dit na 8 maanden te horen krijg of ik zou me voor de gek gehouden voelen.



Ik heb hier nachten wakker van gelegen en hoop dat jullie mij hierin kunnen adviseren, ik weet namelijk echt niet meer wat ik moet doen.
quote:Corona67 schreef op 11 september 2016 @ 19:41:

[...]



Dat lijkt me wel... Ik kan mijn orgasme niet faken.. Natuurlijk wel
Alle reacties Link kopieren
Marel, ik snap je "probleem" echt wel, ik vind gewoon dat je er een veel te groot drama van maakt.

Als je mijn vriendin zou zijn en me zou vertellen dat je al 8 maanden faket zou ik je een domme doos vinden omdat je jezelf daarmee veel te kort doet. Daarna zou ik schoftig mijn best doen om je lijf zo goed mogelijk te leren kennen om je zo fijn mogelijk te verwennen en ik neem aan dat dat ook de missie van jouw vriendin is. Boos worden om zoiets vind ik bepaald achterlijk.

Dus kom op, doe niet zo dramatisch en vertel het gewoon. En stop met dat maffe gefake, het levert je niks op. Nooit.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Marelissa88 schreef op 11 september 2016 @ 20:05:

ja de seks is echt heel fijn, alleen kom ik niet altijd tot een hoogtepunt en ik moet me er voor inspannen en de tijd voor nemen, wat ik nu niet doe. Maar voor mij is dat ook niet iets wat altijd moet, ik kan hele fijne seks hebben zonder dat ik klaar kom.



Ja dat is dus gewoon het probleem, je gaat je inspannen, daardoor krijg je het idee dat je presteren moet, daarmee ga je jezelf geestelijk blokkeren, als je echt een orgasme wilt krijgen zal je je over moeten geven aan de ander, als man weet ik dat ik de vrouw gerust moet stellen, ik creëer een veilige situatie waarin zij zich volledig kan ontspannen, zich kan geven, nee overgeven.



Ik blijf op haar inpraten met kalme stem waardoor ik haar als het ware hypnotiseer, ondertussen zitten mijn handen op diverse plekken en voer de opwinding op, met alles wat ik doe vermijd ik het woord orgasme, mijn focus is om haar genot te schenken, uiteraard zijn orgasmes wel mijn doel maar ik vermijd dat in mijn praten, ik fluister steeds dat ik haar genot ga geven en dat ze mag genieten en zich volledig aan mij mag overgeven, ik wil alleen maar ontspanning zien, geen inspanning.



Op een gegeven moment komt dan de ontlading en heeft ze een of meerdere orgasmes, haar hele lijf schud en kronkelt van genot omdat orgasmes als genotsgolven door haar heen stromen, dit stadium kan alleen maar bereikt worden in totale ontspanning en overgave, orgasmes zijn dan ook de ontladingen van absolute ontspanning en overgave.



En daar ligt je probleem, je spant je in terwijl je je juist moet ONTSPANNEN, ik adviseer je om de boeken van Gabrielle Moore te lezen, daarin staat zoveel informatie dat je gegarandeerd orgasmes gaat krijgen als je haar tips opvolgt, het is simpel en volgens mij maakt het niets uit of je nu seks met een man of met een vrouw hebt, een vrouw die zich niet geeft zal ook niets terug krijgen.



En voor seks moet je ALTIJD de tijd nemen, vluggertjes zijn zo vorige eeuw.
Alle reacties Link kopieren
gatver
very metal
nou ik denk niet dat ik van jouw slappe gepraat klaar zou kunnen komen. maar ieder zijn ding. mij klink je teveel als een paarden fluisteraar die denkt dat hij de enige man is die weet hoe het echt moet.

geef mij er dan maar eentje die gewoon een echte kerel in bed is.
Ieuw, ik heb nog maar de helft gelezen en ik ben compleet droog gevallen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 september 2016 @ 20:29:

Ieuw, ik heb nog maar de helft gelezen en ik ben compleet droog gevallen.'T is toch veel te warm.
En nou is het afgelopen!
Ach, de man doet z'n best hè. Punten daarvoor.
quote:LeNeEnGe schreef op 12 september 2016 @ 19:19:

[...]





Ja dat is dus gewoon het probleem, je gaat je inspannen, daardoor krijg je het idee dat je presteren moet, daarmee ga je jezelf geestelijk blokkeren, als je echt een orgasme wilt krijgen zal je je over moeten geven aan de ander, als man weet ik dat ik de vrouw gerust moet stellen, ik creëer een veilige situatie waarin zij zich volledig kan ontspannen, zich kan geven, nee overgeven.



Ik blijf op haar inpraten met kalme stem waardoor ik haar als het ware hypnotiseer, ondertussen zitten mijn handen op diverse plekken en voer de opwinding op, met alles wat ik doe vermijd ik het woord orgasme, mijn focus is om haar genot te schenken, uiteraard zijn orgasmes wel mijn doel maar ik vermijd dat in mijn praten, ik fluister steeds dat ik haar genot ga geven en dat ze mag genieten en zich volledig aan mij mag overgeven, ik wil alleen maar ontspanning zien, geen inspanning.



Op een gegeven moment komt dan de ontlading en heeft ze een of meerdere orgasmes, haar hele lijf schud en kronkelt van genot omdat orgasmes als genotsgolven door haar heen stromen, dit stadium kan alleen maar bereikt worden in totale ontspanning en overgave, orgasmes zijn dan ook de ontladingen van absolute ontspanning en overgave.



En daar ligt je probleem, je spant je in terwijl je je juist moet ONTSPANNEN, ik adviseer je om de boeken van Gabrielle Moore te lezen, daarin staat zoveel informatie dat je gegarandeerd orgasmes gaat krijgen als je haar tips opvolgt, het is simpel en volgens mij maakt het niets uit of je nu seks met een man of met een vrouw hebt, een vrouw die zich niet geeft zal ook niets terug krijgen.



En voor seks moet je ALTIJD de tijd nemen, vluggertjes zijn zo vorige eeuw.
quote:LeNeEnGe schreef op 12 september 2016 @ 19:19:

[...]





Ja dat is dus gewoon het probleem, je gaat je inspannen, daardoor krijg je het idee dat je presteren moet, daarmee ga je jezelf geestelijk blokkeren, als je echt een orgasme wilt krijgen zal je je over moeten geven aan de ander, als man weet ik dat ik de vrouw gerust moet stellen, ik creëer een veilige situatie waarin zij zich volledig kan ontspannen, zich kan geven, nee overgeven.



Ik blijf op haar inpraten met kalme stem waardoor ik haar als het ware hypnotiseer, ondertussen zitten mijn handen op diverse plekken en voer de opwinding op, met alles wat ik doe vermijd ik het woord orgasme, mijn focus is om haar genot te schenken, uiteraard zijn orgasmes wel mijn doel maar ik vermijd dat in mijn praten, ik fluister steeds dat ik haar genot ga geven en dat ze mag genieten en zich volledig aan mij mag overgeven, ik wil alleen maar ontspanning zien, geen inspanning.



Op een gegeven moment komt dan de ontlading en heeft ze een of meerdere orgasmes, haar hele lijf schud en kronkelt van genot omdat orgasmes als genotsgolven door haar heen stromen, dit stadium kan alleen maar bereikt worden in totale ontspanning en overgave, orgasmes zijn dan ook de ontladingen van absolute ontspanning en overgave.



En daar ligt je probleem, je spant je in terwijl je je juist moet ONTSPANNEN, ik adviseer je om de boeken van Gabrielle Moore te lezen, daarin staat zoveel informatie dat je gegarandeerd orgasmes gaat krijgen als je haar tips opvolgt, het is simpel en volgens mij maakt het niets uit of je nu seks met een man of met een vrouw hebt, een vrouw die zich niet geeft zal ook niets terug krijgen.



En voor seks moet je ALTIJD de tijd nemen, vluggertjes zijn zo vorige eeuw.Ik zou echt zwaar geïrriteerd raken van deze beterweterige methode en alleen al om er vanaf te zijn binnen 2 seconden een orgasme faken.
quote:Rooss4.0 schreef op 11 september 2016 @ 21:56:

Marel, ik snap je "probleem" echt wel, ik vind gewoon dat je er een veel te groot drama van maakt.

Als je mijn vriendin zou zijn en me zou vertellen dat je al 8 maanden faket zou ik je een domme doos vinden omdat je jezelf daarmee veel te kort doet. Daarna zou ik schoftig mijn best doen om je lijf zo goed mogelijk te leren kennen om je zo fijn mogelijk te verwennen en ik neem aan dat dat ook de missie van jouw vriendin is. Boos worden om zoiets vind ik bepaald achterlijk.

Dus kom op, doe niet zo dramatisch en vertel het gewoon. En stop met dat maffe gefake, het levert je niks op. Nooit.Ik heb wel boze of gefrustreerde mannen in mijn bed gehad die zichzelf blijkbaar incompetent voelde als ik niet door hun handelingen klaar kwam of mij incompetent vonden omdat al hun eerdere vriendinnen blijkbaar wel klaar kwamen. Ik wist zelf dat het toch niet zou gebeuren, dus heb ik vaak genoeg gefaket. Dat scheelt een heleboel gezeur en gemok en dat was het me dus echt wel waard.
Alle reacties Link kopieren
Ach het is weer zover, de macho's en macha's zijn weer vertegenwoordigt en steken de gek ermee, geeft niet ik kan het wel hebben, het geeft m.i. alleen maar aan dat een deel van de bevolking nog niet volwassen is en er niet openlijk over praat daarom steken we er de gek maar mee.



De vraag van Marelisa88 vindt ik een gegronde vraag en verdient een eerlijk antwoord, zo simpel is dat, Marelisa88 ik hoop dat je je probleem kan oplossen want het is natuurlijk veel fijner als je klaarkomt.
quote:LeNeEnGe schreef op 12 september 2016 @ 20:56:

Ach het is weer zover, de macho's en macha's zijn weer vertegenwoordigt en steken de gek ermee, geeft niet ik kan het wel hebben, het geeft m.i. alleen maar aan dat een deel van de bevolking nog niet volwassen is en er niet openlijk over praat daarom steken we er de gek maar mee.



De vraag van Marelisa88 vindt ik een gegronde vraag en verdient een eerlijk antwoord, zo simpel is dat, Marelisa88 ik hoop dat je je probleem kan oplossen want het is natuurlijk veel fijner als je klaarkomt.Ik steek er geen draak mee en de andere dames denk ik ook niet. Jij doet voorkomen alsof je weet hoe een vrouw een orgasme kan krijgen, maar daar is niet 1 methode voor. Voor een aantal dames hier werkt het duidelijk niet en dat geven ze aan en ik denk dat het handig is als je dat gewoon accepteert ipv dat je gelijk een taboe veronderstelt.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet ook dat niet alle vrouwen hetzelfde zijn en dus verschillende stimulans nodig hebben, maar dit is toch behoorlijk basic, als een vrouw zich niet ontspant of laat gaan en zich daarvoor in de plaats inspant om een orgasme te krijgen dan gaat het niet, ik heb nog nooit een vrouw met inspanning zien klaarkomen.



En ja ik weet hoe een vrouw een orgasme krijgt en weet daar diverse manieren voor om dat te bereiken.
Nou de vibrator goed vasthouden kan nog best een inspanning zijn hoor. Zere pols krijg je ervan.
quote:LeNeEnGe schreef op 12 september 2016 @ 21:18:

Ik weet ook dat niet alle vrouwen hetzelfde zijn en dus verschillende stimulans nodig hebben, maar dit is toch behoorlijk basic, als een vrouw zich niet ontspant of laat gaan en zich daarvoor in de plaats inspant om een orgasme te krijgen dan gaat het niet, ik heb nog nooit een vrouw met inspanning zien klaarkomen.



En ja ik weet hoe een vrouw een orgasme krijgt en weet daar diverse manieren voor om dat te bereiken.

Ik denk dat je vooral denkt dat je het weet, want je negeert duidelijk de reacties van de dames die jouw methode van ontspanning niets vinden.



Fyi: van ontspanning val ik bijna in slaap, dus als ik een orgasme wil moet ik me echt inspannen dmv been- en inwendige spierspanning. Veronderstel dus nooit te weten hoe een vrouwelijk orgasme werkt.
Alle reacties Link kopieren
LeNeEnGe laat jullie gillend klaar komen viva dametjes. En als je niet komt, ligt het en jezelf. Dan ben je een macha en ontspan je niet. Dokter kan ook niet meer doen dan zijn best.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 12 september 2016 @ 21:33:

[...]



Ik denk dat je vooral denkt dat je het weet, want je negeert duidelijk de reacties van de dames die jouw methode van ontspanning niets vinden.



Fyi: van ontspanning val ik bijna in slaap, dus als ik een orgasme wil moet ik me echt inspannen dmv been- en inwendige spierspanning. Veronderstel dus nooit te weten hoe een vrouwelijk orgasme werkt.



Waarom zou ik dat niet mogen veronderstellen? of denk je dat ik tot de 95% groep van de mannen behoor die het echt niet weet? nee dat is geweest, ik heb ook jaren lopen klungelen maar nu niet meer.



Ja je hebt ook de hardcore ladies, die hebben inderdaad geen ontspanning nodig maar een groot deel van de vrouwen heeft dat wel degelijk nodig en dat is geen veronderstelling maar een FEIT.



Met ontspanning bedoel ik trouwens niet dat je in slaap moet vallen maar dat je je geest vrijmaakt van dwangmatige gedachtes zoals dat je een orgasme MOET krijgen, er is trouwens nog nooit een vrouw onder mijn handen in slaap gevallen want daar waren ze veel te opgewonden voor
Aha ik spreek hier rechtstreeks met Gods gift to women. Wat een eer



Ja nu steek ik de draak met je



Sweet dreams
Alle reacties Link kopieren
Ook welterusten en sweet dreams.
quote:LeNeEnGe schreef op 12 september 2016 @ 22:11:

[...]





Waarom zou ik dat niet mogen veronderstellen? of denk je dat ik tot de 95% groep van de mannen behoor die het echt niet weet? nee dat is geweest, ik heb ook jaren lopen klungelen maar nu niet meer.



Ja je hebt ook de hardcore ladies, die hebben inderdaad geen ontspanning nodig maar een groot deel van de vrouwen heeft dat wel degelijk nodig en dat is geen veronderstelling maar een FEIT.



Met ontspanning bedoel ik trouwens niet dat je in slaap moet vallen maar dat je je geest vrijmaakt van dwangmatige gedachtes zoals dat je een orgasme MOET krijgen, er is trouwens nog nooit een vrouw onder mijn handen in slaap gevallen want daar waren ze veel te opgewonden voor

Omg en ik maar denken dat 'ben je al klaargekomen?', de grootste turn-off was.

Nooit te oud om te leren blijkbaar...
quote:LeNeEnGe schreef op 12 september 2016 @ 19:19:

[...]





Ja dat is dus gewoon het probleem, je gaat je inspannen, daardoor krijg je het idee dat je presteren moet, daarmee ga je jezelf geestelijk blokkeren, als je echt een orgasme wilt krijgen zal je je over moeten geven aan de ander, als man weet ik dat ik de vrouw gerust moet stellen, ik creëer een veilige situatie waarin zij zich volledig kan ontspannen, zich kan geven, nee overgeven.



Ik blijf op haar inpraten met kalme stem waardoor ik haar als het ware hypnotiseer, ondertussen zitten mijn handen op diverse plekken en voer de opwinding op, met alles wat ik doe vermijd ik het woord orgasme, mijn focus is om haar genot te schenken, uiteraard zijn orgasmes wel mijn doel maar ik vermijd dat in mijn praten, ik fluister steeds dat ik haar genot ga geven en dat ze mag genieten en zich volledig aan mij mag overgeven, ik wil alleen maar ontspanning zien, geen inspanning.



Op een gegeven moment komt dan de ontlading en heeft ze een of meerdere orgasmes, haar hele lijf schud en kronkelt van genot omdat orgasmes als genotsgolven door haar heen stromen, dit stadium kan alleen maar bereikt worden in totale ontspanning en overgave, orgasmes zijn dan ook de ontladingen van absolute ontspanning en overgave.



En daar ligt je probleem, je spant je in terwijl je je juist moet ONTSPANNEN, ik adviseer je om de boeken van Gabrielle Moore te lezen, daarin staat zoveel informatie dat je gegarandeerd orgasmes gaat krijgen als je haar tips opvolgt, het is simpel en volgens mij maakt het niets uit of je nu seks met een man of met een vrouw hebt, een vrouw die zich niet geeft zal ook niets terug krijgen.



En voor seks moet je ALTIJD de tijd nemen, vluggertjes zijn zo vorige eeuw.Een vluggertje is ook heerlijk hoor. Heerlijk om de dag zo te beginnen voordat mijn man zijn zijn werk ging en dan 's avonds doe je het uitgebreid over.
quote:LeNeEnGe schreef op 12 september 2016 @ 22:11:

[...]





Waarom zou ik dat niet mogen veronderstellen? of denk je dat ik tot de 95% groep van de mannen behoor die het echt niet weet? nee dat is geweest, ik heb ook jaren lopen klungelen maar nu niet meer.



Ja je hebt ook de hardcore ladies, die hebben inderdaad geen ontspanning nodig maar een groot deel van de vrouwen heeft dat wel degelijk nodig en dat is geen veronderstelling maar een FEIT.



Met ontspanning bedoel ik trouwens niet dat je in slaap moet vallen maar dat je je geest vrijmaakt van dwangmatige gedachtes zoals dat je een orgasme MOET krijgen, er is trouwens nog nooit een vrouw onder mijn handen in slaap gevallen want daar waren ze veel te opgewonden voor



Hoe kom jij dan aan die FEITelijke wijsheden?

Jij hebt jarenlang onderzoek gedaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 13 september 2016 @ 08:47:

[...]

Hoe kom jij dan aan die FEITelijke wijsheden?

Jij hebt jarenlang onderzoek gedaan?



Ik heb inderdaad wat onderzoek verricht maar ook veel gelezen, dat zouden trouwens meer mannen eens moeten doen, je mag wat mij betreft rustig sceptisch zijn maar hoe je het ook wend of keert we wonen in Nederland met die waardeloze calvinistische mentaliteit, dat preutse gedoe vanwege die christelijke religies, daardoor moet je het zelf maar uitzoeken, ik heb een huwelijk achter de rug dat niet erg jofel was, dat klote geloof modderde altijd ergens op de achtergrond.



En ook ik moest het maar uitzoeken, ik heb wat aangemodderd met seks, nee niet fijn, seks is immers iets waar niemand openlijk over durft te praten, er is een hoop schaamte over seks, ik kom nog wel eens vrouwen tegen die zich niet 100% kunnen geven, ze willen wel maar iets houdt hun tegen, op dat moment stop ik gewoon en ga met haar in gesprek, vaak kom ik er dan achter dat er ergens een verkeerd idee over seks is, vaak zitten er opvattingen dwars die zijn oorsprong vinden in religie.



Ik heb veel boeken van David Shade, David DeAngelo, Gabrielle Moore, en vele anderen. gelezen, alles waar zij over geschreven hebben heb ik inmiddels in de praktijk getoetst, dat heeft mij een betere minnaar gemaakt, al deze mensen komen tot dezelfde conclusie, zij moet eerst volledig relaxt zijn, dus zij moet volledig vertrouwen in de man hebben, aan de man de taak dat voor elkaar te krijgen, verleid haar, bouw seksuele spanning op, praat tegen haar (stilte is voor veel vrouwen een afknapper) terwijl je bezig bent met het voorspel (sla dat voorspel ook niet over want dan ben je een idioot), kortom alles wat je doet voordat je gaat neuken is haar op haar gemak stellen, haar laten voelen dat zij bijzonder is, als zij zich dan geestelijk helemaal kan ontspannen (en het is de taak van de man om dat voor elkaar te krijgen) dat zijn er ook orgasmes mogelijk.



En dames nu niet meteen gaan roepen dat het zo niet werkt en je het te klef vind, voor een groot deel van de vrouwen werkt het wel zo, dat het bij jullie niet werkt geeft aan dat je al veel verder bent, dat de mannen in jullie leven wisten wat ze deden, wees daar blij om want niet alle vrouwen hebben dat geluk omdat er veel botte horken rondlopen en vroeger was ik er ook zo een.



En ik ben niet alwetend maar heb wel een voorsprong op veel mannen qua kennis en ervaring, lees een boek maar beter nog lees er meerdere, leer de anatomie van de vrouw kennen, leer wat een vrouw nodig heeft, investeer in je seks en geniet meer.
Ik waardeer je inzet echt, maar ik hoop alleen dat je ondertussen niet zo overtuigd bent van je eigen gelijk dat je doet wat je DENKT dat ze willen ipv dat je doet wat ze WERKELIJK willen.



Als een vrouw aangeeft dat het bij haar niet zo werkt, en dat doen er hier meerderen en die zijn echt niet allemaal heel vrij, ruimdenkend of kinky hoor (ik in ieder geval niet), hoop ik dat je bovenstaande scenario loslaat en doet wat ze echt wil.



Als ik me namelijk op dergelijke wijze moest ontspannen en je luisterde niet terwijl ik je vertelde wat ik echt wil zou ik opstappen of faken als ik je een lieverd vond. Dat is toch niet wat je wil?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven