Ik? Gigolo?

18-05-2015 11:23 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag Dames,



Na jaren Fitness, 15 kilo en een grotere borstkas ben ik vorige maand op de sportschool/sauna voor de 2e keer benaderd door een vrouw die aan me vroeg

of ik geïnteresseerd was in betaalde sex contact. Ik moest er eerst een beetje om lachen maar later dacht ik ''I'l give it a try''.



We zijn een weekendje wezen overnachten in Hotel van der valk in Dordrecht. Ik kan niet anders zeggen dan dat het een leuk weekend was geworden. Toen ik thuis kwam kon ik dan ook nergens anders meer aan denken dan dat ik zo nog meer geld zou willen bij verdienen.



Maar omdat dit eigenlijk zomaar kwam aanwaaien, heb ik helemaal geen ervaring en plan als gigolo.



Ik heb dus een aantal vragen en hoop dat er vrouwen zijn die mij een stapje verder willen helpen.



Hebben jullie ervaring met een Gigolo?

Waar moet een gigolo aan voldoen?

Hoeveel heb je over voor een Gigolo?

Waar zou ik potentiele vrouwen kunnen vinden?

Is het raadzaam om mezelf in te schrijven bij een bureau?





Wie o Wie kan mij verder helpen? Alvast bedankt! xx
He een gigolo topic! Lang geleden.
Een grotere borstkas gewoon ff een nieuwe gescoord nadat de vorige te klein werd.



Maar serieus, die vrouw probeerde niet eerst even of je gratis te porren was voor een potje horizontaal fitnessen? Die is dom.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of daar een grote markt voor is. Betalen voor seks? Geen haar op m'n hoofd. Het is net zo makkelijk om in de kroeg een eenmalig neukertje te vinden als dat je een gigolo moet gaan zoeken op internet, lijkt me.
Ik zou nooit betalen voor iets wat ik makkelijk gratis kan krijgen. Het speelt hier niet want ik ben getrouwd maar als ik single zou zijn dan zou ik nooit een gigolo huren. Dan ben je eigenlijk best wel zielig vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Voor een vrouw is het in tegenstelling tot voor mannen betrekkelijk eenvoudig om een neukkie te scoren. Een beetje willig kijken en klaar. Zelf zou ik er geen geld voor over willen hebben. Er zijn niet voor niet weinig gigolo's. Er is gewoon niet echt een grote markt voor. Daadbij is voor mij, en wellicht meer vrouwen, het spek naar de sex toe het leukst. Dat even in 10 minuten afwerken met een drankje doet het 'm niet bij mij.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Ik zou je baan er niet voor opzeggen. Veel vrouwen willen niet betalen voor seks. Als je echt je beroep ervan wil maken en dat je enige inkomstenbron zal zijn zal je ook seks met mannen moeten gaan hebben, anders zal het geen vetpot zijn.
Weeg je maar 15 kilo????!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Voor vrouwen is het inderdaad erg makkelijk om 'gratis' seks te kunnen krijgen. De vrouwen die dit niet kunnen zullen waarschijnlijk niet erg aantrekkelijk zijn. Lijkt het je dan nog steeds zo leuk om te doen??
If you can dream it you can do it
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gewoon een Fulltime job ernaast die ik altijd erbij zal houden vanwege het goede toekomst perspectief.

Met mannen doen is voor mij echt geen optie.



Ik snap dat er vele vrouwen hier zijn die roepen dat ze nooit voor sex zouden betalen, dit zou ik zelf ook nooit doen. In tegenstelling tot wat vrouwen denken, zijn er ook mannen die betrekkelijk makkelijk een neukkie;) kunnen scoren.



Maar bedankt voor jullie reacties tot nu toe!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je dit even beter kunt aankaarten bij iemand die daadwerkelijke gigolo is. Die zal je meer kunnen vertellen over waar je aan moet voldoen, de do's en dont's en of er daadwerkelijk markt voor is. Google even, maar ik weet dat er op twitter ook wel een paar zitten die benaderbaar zijn. Ik weet niet of je daar een account hebt?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb helaas geen twitter account Pe-tite.
quote:GigoloArnold89 schreef op 18 mei 2015 @ 11:46:

Ik heb helaas geen twitter account Pe-tite.Dan maak je die toch aan?
Alle reacties Link kopieren
Dit zou je ook nog kunnen doen! Www.flekszorg.nl
Alle reacties Link kopieren
Tja, je zou moeten bieden wat een willekeurige man die opgepikt wordt in het uitgaansleven niet altijd biedt:



- Discretie.

- Schoon/rein/fris/verzorgd.

- Geheel op haar en haar wensen gericht.

- Haar speciaal, mooi, gewild etc. laten voelen ongeacht wat jouw persoonlijke mening is.



De sportschool is slechts een uiterlijk pakketje. Het geld is voor de vrouw in kwestie een duidelijk signaal dat het haar om een eenmalig iets gaat zonder enig vervolg of recht op enige emotie.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Je zou het ook met mannen kunnen proberen. Die zijn vaker op zoek naar betaalde seks.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mitsig schreef op 18 mei 2015 @ 12:09:

Je zou het ook met mannen kunnen proberen. Die zijn vaker op zoek naar betaalde seks.Mannen zijn op zoek naar seks, doet hoeft echt geen betaalde seks te zijn. Alleen is dat wel makkelijker voorhanden dan gratis seks.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Doe om te beginnen eerst maar eens even een foto van die nieuwe borstkas Arnold. Daarna gaan we praten.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Ik weet niet of je ooit nog een serieuze relatie wilt maar besef wel dat er veel vrouwen op je af zullen knappen als ze weten dat jij je laat betalen voor seks. Ik zou je zeker te weten niet meer willen!
Het is wel moordende concurrentie in die branche. Mijn buurvrouw boekt altijd Deuce Bigalow en van hem horen we dan hoe veeleisend de moderne vrouw is. Je moet kunnen neuken als een stier, met het uithoudingsvermogen van een paard. Al die tijd wordt er van je verwacht dat je keihard bent, ook als de klant in kwestie een rimpelige doos met theezakjes is.

En als je een keer niet presteert, ruilen ze je zo in voor een ander.

Ik geef het je te doen. Maar als dat is wat je wil, succes kerol!
Alle reacties Link kopieren
quote:tanteslankie schreef op 18 mei 2015 @ 12:46:

Doe om te beginnen eerst maar eens even een foto van die nieuwe borstkas Arnold. Daarna gaan we praten.Me naam liegt er niet om tante;);p
Alle reacties Link kopieren
Nou, dan zeg ik ook niet wat ik vind Arnold
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Een vent die 'me' zegt in plaats van 'mijn', daar krijg ik geen harde tepels van.... Sorry Arnold.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
Joh, dit toppik is twee jaar oud.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven