Ik hou van grote piemels

27-06-2014 12:50 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van grote piemels en ik heb zin om dat zomaar eens anonmiem ergens op te schrijven en dan reacties te krijgen en erover te praten. Dus vandaar deze topicstart.
Oké, reactie 1. En nu?
Alle reacties Link kopieren
Oh ik sinds kort ook
Ik hou van bloemetjes. En van taartjes.
Gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
En nu.... tja. Ik wil schrijven over grote piemels eigenlijk. En over genieten.
Dus?
Alle reacties Link kopieren
O wow, ineens vier reacties.
Alle reacties Link kopieren
Al vijf. Nu ja, hoe help ik het verder dan? Okee: wie nog meer. Dat is dan even mijn vraag. Okee?
Alle reacties Link kopieren
nouwnouw, jij sind kort ook! Dan denk ik dat je nu sinds kort een vriend hebt met een lekker grote. Klopt dat?
Alle reacties Link kopieren
Ik hou niet per se van hele grote. Maar een kleintje, daar is verder niet veel aan.

Verder vind ik vooral heerlijk wat ermee gedaan wordt. Want alleen rechtoe-rechtaan daar hoef je me niet voor wakker te maken (is niets mis mee, maar niet elke keer )
Alle reacties Link kopieren
Leuk meid!



En de man die er aan vast zit, doet dat er nog toe? Of is t een soort van als die maar groot genoeg is dan neem ik de rest op de koop toe.. Vertel..!
Alle reacties Link kopieren
Haha spreek je uit ervaring of lijkt het je wat? Het zal je misschien teleurstellen, van een grote heb je alleen maar last. Doe mij maar een normale lengte of iets kleiner
Ben jij toevallig zelf een meneer?

Of een puber?

Wat wou je erover kwijt? Je kunt ermee seksen, je kunt er nog andere dingen mee doen, urineren enzo. Doe je dat seksen een beetje ok, dan gaan ze ejaculeren. Jeetje, bijna hetzelfde als een kleine piemel.
Alle reacties Link kopieren
Wie niet? Size matters. En een heleboel andere dingen matteren ook.
Alle reacties Link kopieren
Aha, dat zijn leukere reacties, die echt ingaan op het onderwerp!



Nou, alleen al om te zien vind ik grote piemels heerlijk. En om te voelen. En ja je kunt er verder ook van alles mee doen natuurlijk, maar niet ALLES inderdaad, voor sommige dingen is een al te grote niet handig. Dat weet ik wel. Mijn eigen vriend heeft gelukkig een boven gemiddeld grote, waar ik HEEL blij mee ben, maar nog groter hoop ik wel zo snel mogelijk weer tegen te komen eerlijkgezegd.



Niet dat ik zo regelmatig seksueel contact heb buiten mijn relatie, maar het kan in principe wel, het is een open relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
De man die er aan vast zit doet er ook toe, jawel. Die moet ook wel binnen bepaalde grenzen zijn, behalve als het alleen op een plaatje is natuurlijk.
Appelflappen en tompouchen.
Ik ook hoor. Toch niks geks aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van cheesecake
Alle reacties Link kopieren
Ik hou ook van grote piemels, want die kunnen ze heel makkelijk in de wc pot hangen en dan spetteren ze tenminste niet de hele bril onder, echt heel fijn!
Erger je niet, maar verbaas je!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier eens een documentaire over gezien en houd van cheesecake.
Alle reacties Link kopieren
En dat tikte ik zonder de reactie van Oogappeltje te zien
Alle reacties Link kopieren
Nou, wat flauw zeg, die laatste reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven