Ik hou van grote piemels

27-06-2014 12:50 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van grote piemels en ik heb zin om dat zomaar eens anonmiem ergens op te schrijven en dan reacties te krijgen en erover te praten. Dus vandaar deze topicstart.
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnigschildpadje schreef op 27 juni 2014 @ 19:32:

[...]





Zal wel op d'r pik getrapt zijn Dat krijg je van zo'n balorig onderwerp
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Ik spaar punten met mijn airmiles.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van een piemel die precies groot genoeg is
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Alle reacties Link kopieren
Is het normaal dat mijn linker tepel groter is dan de andere twee?
Alle reacties Link kopieren
Fantastische reacties hier

Ik hou der zo van
quote:vrouwtje89 schreef op 27 juni 2014 @ 21:15:

Ik hou van een piemel die precies groot genoeg isEn een béétje krom. Heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Wie niet!! ?
Niet om het één of ander hoor, maar 'piemel' als woord voor de paarsgepunte liefdeslans die jouw bloempje gaat penetreren is echt een major turn off.



Noem het dan een pik. Of lul. Maar geen piemel. Je zoon heeft een piemel. De man waar je mee neukt heeft een pik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis schreef op vrijdag 27 juni 2014 12:52 Ik hou van bloemetjes. En van taartjes.
quote:Amand schreef op 27 juni 2014 @ 22:46:

Niet om het één of ander hoor, maar 'piemel' als woord voor de paarsgepunte liefdeslans die jouw bloempje gaat penetreren is echt een major turn off.



Noem het dan een pik. Of lul. Maar geen piemel. Je zoon heeft een piemel. De man waar je mee neukt heeft een pik.Mogen mensen dat alsjeblieft nog zelf uit maken in dit land ? Als je dan toch woorden verbied, verbied dan neuken. Het klinkt zó liefdeloos. Zeg dan vrijen of ''de liefde bedrijven''.
Er zit echt wel verschil tussen vrijen en neuken hoor. Voor mij dan. En ik verbied niemand iets. Ik zeg gewoon wat ik vind.



Hoe kenden we jou voorheen trouwens, als ik vragen mag, 050?
quote:Amand schreef op 01 juli 2014 @ 00:05:

Er zit echt wel verschil tussen vrijen en neuken hoor. Voor mij dan. En ik verbied niemand iets. Ik zeg gewoon wat ik vind.



Hoe kenden we jou voorheen trouwens, als ik vragen mag, 050?Hoe bedoel je voorheen ?
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van chocola.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Jaaaa! Chocotoffs! Lekker lang
of twix , double the fun
Wat is dat vandaag met kleine en grote leuters
Alle reacties Link kopieren
frustrerend dit topic nadat ik net een compleet ander topic had geopend☺
Alle reacties Link kopieren
Wat is groot? Zangeres Anoek doet niet voor minder dan 23cm!





Ik hou van ee natte vagina .
Alle reacties Link kopieren
quote:jet80 schreef op 01 juli 2014 @ 01:52:

frustrerend dit topic nadat ik net een compleet ander topic had geopend☺Dat kan ik me inderdaad voorstellen.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Als man met een grote piemol pik weet je nooit of ze nu seks met je wil omdat je zo'n grote piemol pik hebt of omdat ze je leuk vindt. TAM kan erover meepraten. Het is een vloek, zo'n grote piemol pik
quote:erikjan schreef op 01 juli 2014 @ 08:57:

Wat is groot? Zangeres Anoek doet niet voor minder dan 23cm!





Ik hou van ee natte vagina .Bedankt voor deze ''intelligente'' bijdrage
Alle reacties Link kopieren
Ik kan helaas niet meeschrijven over grote penissen, ik ken er namelijk maar 1 en die is van mijn vriend. Ik heb nog nooit een andere penis gezien, zal ik ook een topic starten?
We all gonna die, we bleed from similar veins..
quote:gisellecarterx schreef op 01 juli 2014 @ 11:23:

Ik kan helaas niet meeschrijven over grote penissen, ik ken er namelijk maar 1 en die is van mijn vriend. Ik heb nog nooit een andere penis gezien, zal ik ook een topic starten?Hoe weet jij eigenlijk zo zeker dat dat wel zijn penis is, dat ding dat hij laat zien? Misschien toch nog eens een andere man vragen om zijn pik te laten zien, zodat je het zeker weet.
quote:gisellecarterx schreef op 01 juli 2014 @ 11:23:

Ik kan helaas niet meeschrijven over grote penissen, ik ken er namelijk maar 1 en die is van mijn vriend. Ik heb nog nooit een andere penis gezien, zal ik ook een topic starten?Ben je 12 ofzo ?
Alle reacties Link kopieren
quote:globe80 schreef op dinsdag 01 juli 2014 11:25 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="gisellecarterx in "Ik hou van grote piemels"" class="messagelink">gisellecarterx schreef op 01 juli 2014 @ 11:23</a>:</b>

Ik kan helaas niet meeschrijven over grote penissen, ik ken er namelijk maar 1 en die is van mijn vriend. Ik heb nog nooit een andere penis gezien, zal ik ook een topic starten?</div></blockquote>Hoe weet jij eigenlijk zo zeker dat dat wel zijn penis is, dat ding dat hij laat zien? Misschien toch nog eens een andere man vragen om zijn pik te laten zien, zodat je het zeker weet. Van wie zou hij anders moeten zijn?!
We all gonna die, we bleed from similar veins..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven