Ik hou van grote piemels

27-06-2014 12:50 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van grote piemels en ik heb zin om dat zomaar eens anonmiem ergens op te schrijven en dan reacties te krijgen en erover te praten. Dus vandaar deze topicstart.
Alle reacties Link kopieren
quote:05091984 schreef op dinsdag 01 juli 2014 11:26 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="gisellecarterx in "Ik hou van grote piemels"" class="messagelink">gisellecarterx schreef op 01 juli 2014 @ 11:23</a>:</b>

Ik kan helaas niet meeschrijven over grote penissen, ik ken er namelijk maar 1 en die is van mijn vriend. Ik heb nog nooit een andere penis gezien, zal ik ook een topic starten?</div></blockquote>Ben je 12 ofzo ? Nee 22 en 22weken zwanger.
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Alle reacties Link kopieren
De reacties zijn al net zo slap als het onderwerp...
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
maar wanneer is je piemel nu groot? de mijne is 17 x 4,5... is dat groot?
quote:Amand schreef op 01 juli 2014 @ 10:00:

Als man met een grote piemol pik weet je nooit of ze nu seks met je wil omdat je zo'n grote piemol pik hebt of omdat ze je leuk vindt. TAM kan erover meepraten. Het is een vloek, zo'n grote piemol pik



Precies,; onzekerheid is mijn deel.

Ik voel me soms net een (groot) stuk vlees en dat terwijl ik ook een prima karakter heb.
quote:jan33 schreef op 03 juli 2014 @ 18:22:

maar wanneer is je piemel nu groot? de mijne is 17 x 4,5... is dat groot?Ik vind vooral die omtrek van 4,5 cm nog afschrikwekkend. Is het een grasspriet?
quote:globe80 schreef op 04 juli 2014 @ 07:22:

[...]





Ik vind vooral die omtrek van 4,5 cm nog afschrikwekkend. Is het een grasspriet?Het is een omtrek he! een grasprietje heeft doorgaans een paar mm omtrek.
quote:05091984 schreef op 04 juli 2014 @ 16:41:

Het is een omtrek he!

Oke, weer eens tijd voor wat elementaire rekenkunde hier...



De Cirkol!



diameter d = 2 * straal r

omtrek = 2 * r * pi = d * pi



omtrek 4,5 cm / pi = 1,4 cm diameter
Alle reacties Link kopieren
TO ben jij stiekem een man die er geil van wordt dat ie met allemaal van die viva-vrouwtjes over grote piemels zit te praten?
Alle reacties Link kopieren
quote:geve schreef op 04 juli 2014 @ 16:52:

[...]



Oke, weer eens tijd voor wat elementaire rekenkunde hier...



De Cirkol!



diameter d = 2 * straal r

Omtrek = 2 * r * pi = d * pi



4,5 cm / pi = 1,4 cmzo'n vermoeden had ik al..... We hebben hier te maken met een leraar!!!
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
quote:geve schreef op 04 juli 2014 @ 16:52:

[...]



Oke, weer eens tijd voor wat elementaire rekenkunde hier...



De Cirkol!



diameter d = 2 * straal r

omtrek = 2 * r * pi = d * pi



omtrek 4,5 cm / pi = 1,4 cm diameterJa ik heb heel wat gemist zonder wiskunde blijkbaar ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet hoor. Volgens mij kun je beter kietelen met een grassprietje dan met een boomstam. Maar goed, daar zal TO het natuurlijk niet mee eens zijn.
odi et amo
quote:lamaatje schreef op 04 juli 2014 @ 17:06:

Ik weet het niet hoor. Volgens mij kun je beter kietelen met een grassprietje dan met een boomstam. Maar goed, daar zal TO het natuurlijk niet mee eens zijn. Vroeger zeiden we altijd : beter een kleine die steigert dan een grote die weigert
Alle reacties Link kopieren
ik heb een dikke piemel maar of dat nou zoveel uitmaakt?
Alle reacties Link kopieren
quote:alexis101 schreef op 02 maart 2015 @ 12:31:

ik heb een dikke piemel maar of dat nou zoveel uitmaakt?Voor mij wel, een kleintje voel ik niet of nauwelijks. Natuurlijk zijn andere dingen ook belangrijk maar zonder behoorlijke lul is het maar behelpen bij het neuken en dat gaat na een tijdje toch wringen
Alle reacties Link kopieren
En je gooit dit topic omhoog omdat?
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
quote:klytemnestra schreef op 02 maart 2015 @ 14:42:

[...]



maar zonder behoorlijke lul is het maar behelpen bij het neuken en dat gaat na een tijdje toch wringenMij lijkt het juist dat het met een heipaal meer wringt dan met een kleine piemolll.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:alexis101 schreef op 02 maart 2015 @ 12:31:

ik heb een dikke piemel maar of dat nou zoveel uitmaakt?Goed dat je een account hebt aangemaakt om dit te melden, ik had het niet willen missen.
Alle reacties Link kopieren
Een dikke snor, dat is pas een echte verrijking van het liefdesleven.
quote:kerol schreef op 02 maart 2015 @ 16:35:

[...]





Goed dat je een account hebt aangemaakt om dit te melden, ik had het niet willen missen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 maart 2015 @ 15:03:

[...]





Mij lijkt het juist dat het met een heipaal meer wringt dan met een kleine piemolll.



Het is gynaecologisch bewezen dat een heipaal de boel mooi open zet en oprekt voor het evt. krijgen van kinderen, wist jij dat niet?

Ik ben er helaas te laat mee begonnen...kan mijzelf wel voor de kop slaan...met een heipaal
Alle reacties Link kopieren
ok.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Eeeh, een nieuwe! Zullen we met z'n allen.....?

Dan voelen "wij" ons weer echte mannen! .
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Dit is vast de MocroloverT alleen dan in een ander jasje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Uit de Telegraaf van 24-02-2015 :

Stijgende verkoop XL-condooms

"De afgelopen vijf jaar zijn er bijna twee keer zoveel XL-condooms verkocht, terwijl de gemiddelde penislengte niet is toegenomen.

Dat blijkt uit een onderzoek dat werd uitgevoerd door de webshop Condoomfabriek.nl.

Robin Weesie, de co-CEO van de Nederlandse webshop laat weten: ,,Op zich is er niks mis met het kopen van XL-condooms maar het zal meer risico's met zich meebrengen. Het kan natuurlijk sneller afglijden en scheuren door extra wrijving.''
Alle reacties Link kopieren
quote:ScarlettO66 schreef op 02 maart 2015 @ 23:04:

Uit de Telegraaf van 24-02-2015 :

Stijgende verkoop XL-condooms

De afgelopen vijf jaar zijn er bijna twee keer zoveel XL-condooms verkocht, terwijl de gemiddelde penislengte niet is toegenomen.

'





Wat niet is kan je altijd hopen.... en dan helpt kopen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven