Ik wil een lagere Libido!

15-03-2014 18:38 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames (heren) here I am (Trol de zoveelste )



Dit is misschien een niet veel gestelde vraag, maar ik dus vraag het me weer heel erg af.



Ik heb een nogal hoog Libido, maar dat geeft nogal vaak problemen. Meestal zijn het de mannen die veel zin hebben, maar sommige vrouwen hebben weer een hogere Libido en daar ben ik 1 van. Als mijn vriend niet wilt dan voel ik me beledigd (jepp inderdaad een trol reactie) en word ik dus ''hoe zou ik het zeggen?'' chagrijnig. Mijn vriend wilt niet zo vaak omdat hij vindt dat het speciaal moet blijven tussen hem en mij en het niet alleen draait om de seks, maar ook om met elkaar gewoon te zijn lekker fijn en knuffelen (ielg ik hou niet van zoveel knuffelen). Mijn vriend is nogal heel close met mij , maar ik daar in tegen wil het wel heel vaak en als ik het niet krijg wordt ik dus chagrijnig, echt prikkelbaar en doe ik afstandelijk. En ik wil echt niet alleen maar seks hoor ik ben ook gek op hem. Ik voel me soms echt een kreng.



Dus ik heb helaas een hogere libido en aangezien ik niet als een vriendin wil overkomen die alleen seks wil, wil ik hier wat aan doen. Dus hoe kan ik zorgen dat ik een lagere libido krijg? en hij de moeite, maar is moet doen om mij zover te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang zijn jullie samen?
Alle reacties Link kopieren
Mag ik vragen wat volgens jou 'vaak willen' inhoud?

Ik vind nl je vriend's reactie dat hij het speciaal wilt houden, uhmmm bijzonder.

Mijn man en ik vrijen wanneer we willen. En ook al is dat elke dag minder speciaal wordt het er echt niet van hoor. Tuurlijk de ene keer is het wat intenser en langer dan de andere keer, maar dat is normaal en toch ook juist leuk.

Wat ik probeer te zeggen is dat het echt niet opeens een vervelende klus wordt naarmate je het vaker doet ofzo
Alle reacties Link kopieren
Lisa077@ Zonder dat het uit is geweest zijn hij en ik al 2 jaar samen. nu? 3 maanden ofzo?



elfje26@ Nou elke keer als ik bij hem ben 2 a 3 dagen per week doen we het wel, er zijn maar enkele dagen dat er niets wordt gedaan en dat vind ik helemaal niet leuk.



Ik wil gewoon super vaak, maar hij wilt dat het niet elke keer gebeurd, omdat hij vind dat seks niet alleen belangrijk is, maar ook de tijd die je met elkaar normaal lief en gezellig kunt doorbrengen zonder handelingen (seks). Ik kan er gewoon slecht tegen als hij niet wilt, want dan ben ik 1 brok chagrijn en hij vraag dan wel of ik boos ben ofzo, maar dan zeg ik nee hoor. Omdat ik niet wil overkomen als een vriendin die maar 1 ding wilt, maar ook gewoon echt verliefd is. Daarom graag tips om een lagere libido te krijgen zodat ik niet meer zo snel geërgerd ga doen, want ik ga mezelf steeds meer een kreng vinden.
Alle reacties Link kopieren
Als je nou die t achter wilt achter vraag zet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 15 maart 2014 @ 19:08:

Als je nou die t achter wilt achter vraag zet.sorry voor de spellingsfout. Waar heb je die fout gezien? dan kan ik hem even verbeteren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem gevonden!
Alle reacties Link kopieren
Wil je omdat je overloopt van geiligheid of wil je omdat je daar aan kunt zien dat hij van je houdt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ben je nou 2 jaar of 3 maanden samen? Hoe oud zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 maart 2014 @ 19:20:

Wil je omdat je overloopt van geiligheid of wil je omdat je daar aan kunt zien dat hij van je houdt?Ik bedoel. Dat ik overloop van geiligheid, als ik hem zie en bij hem ben wil ik altijd wel een wipje, maar hij wilt niet altijd en daar kan ik slecht tegen, maar ik begrijp het ook wel, maar ik kan er gewoon zo slecht tegen. Van daar dat ik een lagere libido wil.
Alle reacties Link kopieren
quote:nimpie schreef op 15 maart 2014 @ 19:21:

Ben je nou 2 jaar of 3 maanden samen? Hoe oud zijn jullie?We zijn beide bijna 17. jah eigenlijk als ik het zo bekijk 2 jaar.
Welke spellingsfout, vraagt ze....
Alle reacties Link kopieren
Maar iemand tips voor mij? Ik wil zo graag van dat gevoel af. Ik heb hem vandaag verwent in de hoop dat het leuk werd, maar hij had niet zo'n zin, maar ik mocht hem wel pijpen en uiteindelijk in mijn mond klaargekomen en moeten doorslikken voor de eerste keer en achteraf had ik dus niets meer aan zijn jongeheer. En wouw hij gewoon close met elkaar liggen en ik dus flink geïrriteerd ben nu nog misselijk er van.



Dus tips please ik wil dit niet nog een keer meemaken.
Alle reacties Link kopieren
Koude douche?
Een koude douche na het pijpen?
GMTA
quote:elfje26 schreef op 15 maart 2014 @ 18:48:

Mag ik vragen wat volgens jou 'vaak willen' inhoud?

Ik vind nl je vriend's reactie dat hij het speciaal wilt houden, uhmmm bijzonder.

Mijn man en ik vrijen wanneer we willen. En ook al is dat elke dag minder speciaal wordt het er echt niet van hoor. Tuurlijk de ene keer is het wat intenser en langer dan de andere keer, maar dat is normaal en toch ook juist leuk.

Wat ik probeer te zeggen is dat het echt niet opeens een vervelende klus wordt naarmate je het vaker doet ofzo Even loepen. TO is 16 en opent iedere week een topic
Alle reacties Link kopieren
single-lady is al een tijdje geleden hoor
Alle reacties Link kopieren
Ik had hem nog duidelijk gemaakt niet klaarkomen in mijn mond tijdens het pijpen! Is het toch gebeurd en ik wist niet dat hij kwam en nu dus super misselijk.



Maar iemand tips om een lagere libido te krijgen? Wat zijn libido killers? ik hou niet van pilletjes enz, maar wat kan ik doen om een lagere libido te krijgen tot bijna geen zin in seks?. Vandaag heeft ie me de ergste seks dag van mijn hele 16 jarige bijna 17 jarige bestaan gegeven.
Alle reacties Link kopieren
Masturbeer je ook? Zo nee: dat zou je kunnen doen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
En het is lager libido, niet lagere libido.

Hij wil en niet hij wilt.



En ergste sex van je leven? Omdat hij wèl klaar kwam en jij niet? Stel je niet zo aan zeg.
Alle reacties Link kopieren
Op jouw leeftijd, met jullie relatieduur is het echt niet zo gek dat jullie iedere keer seks hebben als jullie elkaar zien. Ik denk eerder dat hij dan misschien een wat lager libido heeft. Probeer het alleen niet te veel te forceren, want dat helpt over het algemeen niet om zijn libido te verhogen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chartreuse schreef op 15 maart 2014 @ 20:01:

En het is lager libido, niet lagere libido.

Hij wil en niet hij wilt.



En ergste sex van je leven? Omdat hij wèl klaar kwam en jij niet? Stel je niet zo aan zeg.Dank voor de spellingsverbetering. Nee het is meer zo, hij kwam klaar in mijn mond en ik heb dat doorgeslikt. Dat vond ik erg. Dat ik niet klaarkom? geen probleem joh, maar dat hij klaarkomt in mijn mond? sorry liever niet en dat wist hij! vandaar ergste seks dag tot nu toe. En ja ik kan ook masturberen en dat heb ik vandaag ook gedaan, maar ik vond niet echt dat er resultaat kwam dus ging ik over op pijpen, niet weten dat hij zijn orgasme niet meer kon inhouden. En ik merkte helemaal niets dat hij ging komen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lisa077 schreef op 15 maart 2014 @ 20:07:

Op jouw leeftijd, met jullie relatieduur is het echt niet zo gek dat jullie iedere keer seks hebben als jullie elkaar zien. Ik denk eerder dat hij dan misschien een wat lager libido heeft. Probeer het alleen niet te veel te forceren, want dat helpt over het algemeen niet om zijn libido te verhogen.We hebben vaak seks, maar hij wilt niet elke keer seks omdat hij de relatie tussen hem en mij ook belangrijk vind en niet alleen op de seksuele manier. Maar kan u me dan tips geven om mijn libido te verlagen? want ik word elke keer chagrijnig als ik geen seks met hem kan krijgen en vooral na wat er vandaag is gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nee het is meer zo, hij kwam klaar in mijn mond en ik heb dat doorgeslikt. Dat vond ik erg. Dat ik niet klaarkom? geen probleem joh, maar dat hij klaarkomt in mijn mond? sorry liever niet en dat wist hij!Daar mag hij inderdaad wel rekening mee houden.quote:vandaar ergste seks dag tot nu toe. En ja ik kan ook masturberen en dat heb ik vandaag ook gedaan, maar ik vond niet echt dat er resultaat kwam dus ging ik over op pijpen,Ik bedoelde masturberen als in jezelf vingeren, niet als in hem aftrekken. Jezelf vingeren om jezelf te bevredigen zodat je misschien wat minder behoefte hebt aan sex met je vriend.quote:niet weten dat hij zijn orgasme niet meer kon inhouden. En ik merkte helemaal niets dat hij ging komen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven