Ik wil graag een trio met de beste vriendin van mijn vrouw

07-08-2012 14:23 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, als je de titel zo leest best heftig..

Maar goed hier gaat ie dan.



Nu is de beste vriendin van mijn vrouw zo-een-lekker-stuk maar vooral een lieve vrouw.



Ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken en ben naar haar toegestapt om gewoon rechtuit te vragen of ze een trio wil met ons.



Ik had aangegeven dat ik dan uitgebreid met haar hier over wilde praten. Ze gaf aan geen nee te zeggen maar voorlopig ook geen ja. Ik moest het eerst nu maar eens met mijn vrouw bespreken.



Hoe kan ik dit het beste aanpakken. Ik heb al regelmatig aan mijn vrouw aangegeven dat ik een trio met haar beste vriendin wil omdat ik haar super geil vind, dat vertel ik mijn vrouw dan ook gewoon. Maar natuurlijk meer voor de lol.

Maar nu de vriendin hierop niet afwijzend tegenover staat is het nu serieuzer.



Ze (mijn vrouw) liet toen al doorschemeren dat ze dit geen idioot idee vond. Maar verder besproken als van ik zou eens willen.. naar zullen we haar eens vragen.... is toch een stap.



Ik wil absoluut niet dat de vriendschap eindigt na het triootje, want hiervoor is ze te speciaal.

Aangepast ivm privacy en onzin reacties
Alle reacties Link kopieren
quote:duvelke007 schreef op 07 augustus 2012 @ 15:15:

[...]





Vrouwen onderling... Ik weet het al van je vrouw dat je een XL hebt zei ze tegen mij..Op het kleedje, terwijl jij je blauwe pilletje had geslikt?
quote:Cacciatore schreef op 07 augustus 2012 @ 15:17:

[...]





Hoezo? Ben jij ook nog een franchiser van Albert Heijn? Sjonge jij hebt wel alles mee he?
Ik ben verlaten voor mijn beste vriendin, omdat mijn ex haar ook leuker vond dat mij (in allerlei opzichten). Ik wil best beschrijven hoe ik me voelde en hoe ik me nog voel, en ben dan benieuwd of jij dat je vrouw - van wie je vast ook houd- aan zou willen doen.
One pill makes you larger and one pill makes you small....
Alle reacties Link kopieren
Ja, nu hebben we het wel genoeg over mijn lul gehad... Maar goed ik begrijp de commotie..
Op een kleedje diep in het bos, krijg ´t niet meer van m´n netvlies!

Alle reacties Link kopieren
Zo je best gedaan op je OP. Een hele lap tekst gefabriceerd en dan nu die antwoorden van 1 regel. Kom op, je dut in TO!
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
quote:Julus schreef op 07 augustus 2012 @ 15:18:

Ik ben verlaten voor mijn beste vriendin, omdat mijn ex haar ook leuker vond dat mij (in allerlei opzichten). Ik wil best beschrijven hoe ik me voelde en hoe ik me nog voel, en ben dan benieuwd of jij dat je vrouw - van wie je vast ook houd- aan zou willen doen.Bespaar je de moeite, J.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Julus schreef op 07 augustus 2012 @ 15:18:

Ik ben verlaten voor mijn beste vriendin, omdat mijn ex haar ook leuker vond dat mij (in allerlei opzichten). Ik wil best beschrijven hoe ik me voelde en hoe ik me nog voel, en ben dan benieuwd of jij dat je vrouw - van wie je vast ook houd- aan zou willen doen.



Nee dus... omdat ik mij dit heel goed kan voorstellen.

Maar in mijn nabijheid is dit ook gebeurd en de man is "geswitched" en nu zijn ze met z'n drieën gewoon beste vrienden en iedereen is happy...
Alle reacties Link kopieren
quote:XionZ schreef op 07 augustus 2012 @ 15:24:

[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren
Enne TO, Bunny 2.0? Elke man die zich zo noemt is voor mij per definitie al een afknapper
Alle reacties Link kopieren
zoek dan in elk geval zelf een vriendin op, ipv de beste vriendin van je vrouw.

moet toch lukken met die supermotor, je xl knots en je kleedje.

vlgnd keer gevulde picknickmand erbij, en voila...
wij slapen nooit.
Natuurlijk. Dat zou ideaal zijn hè? Jij gaat bij je vrouw weg, neemt haar vriendin als partner en jullie blijven gezellig vrienden 'met benefits.'



Ik zou stoppen met die wiet, je bent aan het hallucineren.
Alle reacties Link kopieren
'De vriendin is echt een katje'



Ik ga écht stuk hier whahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 07 augustus 2012 @ 15:26:

zoek dan in elk geval zelf een vriendin op, ipv de beste vriendin van je vrouw.

moet toch lukken met die supermotor, je xl knots en je kleedje.

vlgnd keer gevulde picknickmand erbij, en voila...Gevulde piknikmand
quote:duvelke007 schreef op 07 augustus 2012 @ 15:22:

[...]





Nee dus... omdat ik mij dit heel goed kan voorstellen.

Maar in mijn nabijheid is dit ook gebeurd en de man is "geswitched" en nu zijn ze met z'n drieën gewoon beste vrienden en iedereen is happy...Vraag me af of je je dat kunt voorstellen, dat kon mijn ex ook niet. Totdat de hel (voor mij!) losbrak. Enne...dream on! Hier kun je niet happy van worden, nooit.
Alle reacties Link kopieren
k wou netjes blijven chyou....
wij slapen nooit.
quote:chyou schreef op 07 augustus 2012 @ 15:25:

Enne TO, Bunny 2.0? Elke man die zich zo noemt is voor mij per definitie al een afknapper

Daar ligt ie dan met z'n XL knots wortel.
BGB, je hebt gelijk. Ik moet hier wegblijven, niet goed voor mijn bloeddruk. Deze trol geniet er ook nog van, dat is het trieste.

Lulletje rozenwater met hersens op sterk water.
Alle reacties Link kopieren




The bunny stalker
quote:duvelke007 schreef op 07 augustus 2012 @ 15:22:

[...]





Nee dus... omdat ik mij dit heel goed kan voorstellen.

Maar in mijn nabijheid is dit ook gebeurd en de man is "geswitched" en nu zijn ze met z'n drieën gewoon beste vrienden en iedereen is happy...



Tja, ik kan me best indenken dat je voor een ander valt. Jij valt voor de vriendin. Maar die draai naar het trio is gewoon niet de juiste. Zoek eerst eens uit voor wie je het meest voelt. Bespreek dat met je vrouw, niet of ze wel een trio zou willen. En als je besluit je vrouw te verlaten, is het afwachten of de vriendin jou ook in je up nog ziet zitten.



De verwachting dat alles in goede harmonie zal gaan is mooi, maar meestal niet de werkelijkheid...
quote:valentinamaria schreef op 07 augustus 2012 @ 15:28:

k wou netjes blijven chyou....Ja, JIJ wel...
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 07 augustus 2012 @ 15:28:

k wou netjes blijven chyou....Sorry, haha ik word er echt een beetje melig van
Alle reacties Link kopieren
hahahaha, ik heb ook hele beelden.

helaas.....geen feest voor to op dat kleedje in het bos...
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven