Ik wil jan en alleman!

13-09-2016 17:46 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een tijdje ben ik gestopt met de pil, omdat mijn man en ik graag een kindje willen maar ook omdat mijn libido behoorlijk laag was! Nu ik gestopt ben met de pil is mijn libido niet meer zo laag. Ik heb een vibrator aangeschaft en allerlei andere seksspeeltjes. De seks met mijn man is veel beter. Alleen wil ik met elke man wel seks! Ik fantaseer er behoorlijk op los en zou heel graag met een andere man naar bed willen. (Ik heb nooit een wild seksleven gehad, mijn ex en huidige man) Zelfs in vrouwen raak ik geïnteresseerd! Ben ik de enige? Is dit egoïstisch? Ik hoop dat ik mijn verhaal met iemand kan delen:)
Het wordt gigantisch egoïstisch als je het uit gaat voeren en je man dus in de zeik neemt.

Zolang het in je hoofd zit is het prima
Alle reacties Link kopieren
Vooral doen joh !!! maar je begrijpt dat je straks dan zwanger bent van iemand die je niet eens kent ?



"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Joh lekker doen man YOLO je weet toch..
Op de vragen: Ben ik de enige? Nee, vast niet, je bent nooit de enigste. Is dit egoïstisch? Alleen als je het daadwerkelijk gaat uitvoeren.
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-09-2016 18:08
Reden: verwijderd ivm trollhunten
% gewijzigd
Je hebt net het hengeltopic gemist vanmiddag. Jammer hoor.
Alle reacties Link kopieren
Heb je het er al met je man over gehad? Heeft hij niet ook meer zin dan voorheen?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, van een vrouw kan je niet zwanger worden.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
Nee, je bent zeker niet de enige die een opleving krijgt van stoppen met de pil.

Ken genoeg dames die als gevolg van zo'n opleving met hun partner gaan swingen.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar dat je libido ineens torenhoog is. Lekker bot vieren op je man. En fantaseren mag maar uitvoeren niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat Minthe zegt. Maar Jezus als je voor een kind wilt gaan begrijp je toch zelf ook wel dat je niet gaat rondneuken? En je relatie riskeren!

Ja ik heb zelf ook zo'n opleving gehad destijds maar t normaliseert zich ook weer hoor. Fantaseren met of zonder man zou ik zeggen en hou je beentjes op de grond en bij elkaar.
Leuk dat je hoog libido krijgt, probeer het positief te zien en kanaliseer het naar je man. Tenminste, als hij je voldoende kan bevredigen... Heet weer geeft wel zin in hete avonturen!
quote:cosmopolitan2208 schreef op 13 september 2016 @ 18:51: Maar Jezus als je voor een kind wilt gaan begrijp je toch zelf ook wel dat je niet gaat rondneuken?Maar ze zegt toch ook helemaal niet dat ze dat van plan is? Ze vraagt zich volgens mij alleen maar af of wij herkennen dat je libido door het plafond knalt nadat je bent gestopt met de pil.
Alle reacties Link kopieren
Ze zegt het in direct wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Philae schreef op 13 september 2016 @ 20:18:

Ze zegt het in direct wel.Precies en zoals ik zei: ja dat herken ik wel maar vind ik zó verkeerd als je voor een kindje wil gaan. Dan moet je eerst de tijd nemen om je (gebrek aan hormonen) uit te laten razen, dan een's goed nogmaals naar je relatie kijken en dan voor kinderen gaan.
Alle reacties Link kopieren
Is Jan je man. Of gaat het daar al mis.
Alle reacties Link kopieren
Nou zo gek is dat niet hoor. Mij is dat ook overkomen dat ik ineens behoefte had aan seks met andere mannen en ook de fantasie over vrouwen is er geweest. Voor mij was het wel zo dat ik een klik moet hebben met iemand. Jan en alleman gaat me dan net iets te ver.
be free
Alle reacties Link kopieren
Wanneer jouw man je groen licht zou geven zul je zien dat je alleen nog maar hem wilt! Fantaseren is trouwens goed voor je, ga daarmee door!
Alle reacties Link kopieren
Fantaseren is niet (per se) egoïstisch. Fantaseren mag, uiteraard. Misschien kun je er iets mee doen door met je man te gaan experimenteren. Nieuwe dingen ontdekken op het gebied van seks.

Geen herkenning van mij verder. Maar doe er je voordeel mee. Breng je fantasieën over anderen alleen niet in de praktijk
Alle reacties Link kopieren
Niet alleen verliefdheid, maar ook pure geilheid maakt mensen tot rare creaturen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een overtrokken reacties.

Het is echt niet raar. Herken het zelf ook en hoor het ook veel om mij heen. Het neemt wel weer iets af, en het ligt er ook aan wat je ermee gaat doen.



Net na het stoppen was het idd erg. Ik kleedde elke man met mijn ogen uit. Vroeg me bij iedere vent af; zou ik het met hem kunnen.



Er is dus niks raars aan, mocht dat je gerust stellen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
quote:thanx schreef op 14 september 2016 @ 14:23:

Wat een overtrokken reacties.

Het is echt niet raar. Herken het zelf ook en hoor het ook veel om mij heen. Het neemt wel weer iets af, en het ligt er ook aan wat je ermee gaat doen.



Net na het stoppen was het idd erg. Ik kleedde elke man met mijn ogen uit. Vroeg me bij iedere vent af; zou ik het met hem kunnen.



Er is dus niks raars aan, mocht dat je gerust stellen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je berichtje????
Alle reacties Link kopieren
You're welcome

Ik vind de reacties hier nogal flauw.

Dit onderwerp is hier al vaak voorbij gekomen. Maar nog nooit zulke rare reacties.

Geniet ervan. Is toch leuk voor je relatie?

( en ook wel logisch, anders werd er niemand meer zwanger, als de zin in sex er niet was. Dit wordt door de pil geremd.

Er wordt door sommigen beweerd dat de pil een vinding is om de vrouw in te tomen;) l
de wereld wacht om ontdekt te worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven