Ik wil mijn vriendje niet meer pijpen

20-11-2013 17:19 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!



ik zit nou al een tijdje met een probleem en wil dit echt even met jullie delen. Mijn vriendje is echt heel knap en lief maar al sinds het begin van de relatie zit me iets dwars: het smaakt echt vies als ik hem pijp. Niet zo erg dat ik ervan moet kokhalzen ofzo maar ik zit er wel echt tegenop zegmaar. superkut want ik wil hem wel gewoon graag een plezier doen en het hoort er gewoon bij vind ik bij een goed seksleven.



Ik heb dit probleem al met m besproken en gelukkig reageerde hij echt superchill! hij doucht gewoon elke dag en hij zet nu ook de straal er elke keer even op zegt hij haha, maar nog steeds vind ik pijpen vies.



Hebben jullie misschien tips of is dit normaal en stel ik me aan? is er iets wat hij er nog aan kan doen? xx
Condoom met een smaak?
Alle reacties Link kopieren
Alleen even de straal erop? Of ook echt even wassen
Wordtie goed gewassen? Er zitten altijd bepaalde geurtjes aan geslachtsdelen, als je die vies vindt kun je een smaakjes condoom proberen.
Je kunt natuurlijk ook een goed seksleven hebben zonder te pijpen.
Vind je zijn pik vies of zijn sperma? In het laatste geval is het niet zo'n lastig verhaal, dan haal je je mond weg voor het einde en trek je hem klaar. In het eerste geval.. kun je uitleggen wat je precies vies vindt? Stinkt hij echt of vind je het gewoon een vies idee.
Alle reacties Link kopieren
Smaakjes en geurtjes horen nu eenmaal bij seks.

Jij ruikt en smaakt ook niet naar niks daar beneden.



Maargoed, 'even de straal erop' is wat anders dan goed wassen (dus ook onder de rand van z'n eikel)
Alle reacties Link kopieren
Pijpen onder de douche, kan je tussendoor je mond ook spoelen
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend wast m soms als we smorgens in bed liggen en ik hem wil pijpen. Rent ie snel even naar de badkamer, omdat hij zelf denkt dat ie niet lekker smaakt. Ik vind dat altijd reuze meevallen, want zoals diana zegt, dat hoort bij sex. Hoe lang zijn jullie samen? Is het altijd zo geweest of moet je er gewoon even aan wennen?
Alle reacties Link kopieren
Vind je het ook vies wanneer hij zich voor de sex gewassen heeft?
Alle reacties Link kopieren
Haha even de straal erop.

En inderdaad wat vind je zo vies? Ruikt het niet lekker of vind je het gewoon niet fijn om hem in je mond te hebben?
Inderdaad, wassen. Wat ook wel eens wil helpen, vooral voor spermasmaak, is gezond eten: bier en pizza's werken door daar beneden
Alle reacties Link kopieren
Alleen na het douchen doen ?;)
Alle reacties Link kopieren
Het eerste wat ik me afvraag, na het lezen van jouw bericht; hoe oud ben je? ('m'n vriendJE).



Je moet zowieso bedenken dat je niets tegen je zin moet doen bij sex, ook al 'hoort het erbij'..

Lief dat jij hem wilt plezieren maar je moet jezelf niet vergeten.

Sex moet fijn zijn voor beide partijen, dus doe alleen dingen die jij wilt en goed bij voelt.



Wat betreft hygiëne; idd; 'alleen de straal erop' is niet voldoende.
Alle reacties Link kopieren
quote:krullebol86 schreef op 20 november 2013 @ 17:32:

Pijpen onder de douche, kan je tussendoor je mond ook spoelen Die dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:babs3h schreef op 20 november 2013 @ 17:19:

Hi!



ik zit nou al een tijdje met een probleem en wil dit echt even met jullie delen. Mijn vriendje is echt heel knap en lief maar al sinds het begin van de relatie zit me iets dwars: het smaakt echt vies als ik hem pijp. Niet zo erg dat ik ervan moet kokhalzen ofzo maar ik zit er wel echt tegenop zegmaar. superkut want ik wil hem wel gewoon graag een plezier doen en het hoort er gewoon bij vind ik bij een goed seksleven.



Ik heb dit probleem al met m besproken en gelukkig reageerde hij echt superchill! hij doucht gewoon elke dag en hij zet nu ook de straal er elke keer even op zegt hij haha, maar nog steeds vind ik pijpen vies.



Hebben jullie misschien tips of is dit normaal en stel ik me aan? is er iets wat hij er nog aan kan doen? xx



Wie zegt dat?

Ik zou niks tegen mijn zin doen..
Condoom met mint smaak aan doen, dan krijg je die viezigheid ook niet in je mond.
Alle reacties Link kopieren
Dipsauzen van Duyvis..



Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 20 november 2013 @ 18:20:

Condoom met mint smaak aan doen, dan krijg je die viezigheid ook niet in je mond.Ik vind zelf condoom-met-smaakje viezer dan een fris gewassen piemel.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle tips meiden!



We zijn nu bijna 2 maanden samen en het is niet mijn eerste vriendje. Ik heb 1 lange relatie hiervoor gehad en bij hem was het niet zo.



Condooms met smaak heb ik inderdaad eens geprobeerd. Had zo'n set met meerdere smaken aardbei, chocola en banaan, maar zoals linda al zei smaken die ook niet zo lekker. En ze zijn nog superduur ook!
Alle reacties Link kopieren
Ga samen eerst douchen
Let the sun shine
Met een condoom erom kan ze net zo goed de buurman gaan pijpen. Hij merkt toch geen verschil, qua gevoel.
Alle reacties Link kopieren
In de Nutella dopen.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Misschien eerst een harinkje eten? Dan proef je het niet meer zo.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Dump je vriendje,en neem een vriendinnetje beffen smaakt veel lekkerder!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven