Ik wil mijn vriendje niet meer pijpen

20-11-2013 17:19 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!



ik zit nou al een tijdje met een probleem en wil dit echt even met jullie delen. Mijn vriendje is echt heel knap en lief maar al sinds het begin van de relatie zit me iets dwars: het smaakt echt vies als ik hem pijp. Niet zo erg dat ik ervan moet kokhalzen ofzo maar ik zit er wel echt tegenop zegmaar. superkut want ik wil hem wel gewoon graag een plezier doen en het hoort er gewoon bij vind ik bij een goed seksleven.



Ik heb dit probleem al met m besproken en gelukkig reageerde hij echt superchill! hij doucht gewoon elke dag en hij zet nu ook de straal er elke keer even op zegt hij haha, maar nog steeds vind ik pijpen vies.



Hebben jullie misschien tips of is dit normaal en stel ik me aan? is er iets wat hij er nog aan kan doen? xx
Alle reacties Link kopieren
quote:babs3h schreef op 20 november 2013 @ 18:41:

Bedankt voor alle tips meiden!



We zijn nu bijna 2 maanden samen en het is niet mijn eerste vriendje. Ik heb 1 lange relatie hiervoor gehad en bij hem was het niet zo.



Condooms met smaak heb ik inderdaad eens geprobeerd. Had zo'n set met meerdere smaken aardbei, chocola en banaan, maar zoals linda al zei smaken die ook niet zo lekker. En ze zijn nog superduur ook!Als de prijs het probleem is, bij de Lidl, 12 stuks voor 3.49. Ook andere soorten.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Haring bij de Lidl kost 2,49 de drie. Kan je zelfs nog een triootje doen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Geuren horen erbij? Ik heb nog nooit wat geroken. Ik dacht dat alleen vrouwen geurtjes hadden.
Alle reacties Link kopieren
Maar serieus: ik zou het niet doen; iemand pijpen wiens geur me niet aanstaat. De natuur geeft je dat signaal niet voor niets. De geur hoort juist aan te trekken, niet af te stoten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:retrostar schreef op 20 november 2013 @ 19:06:

Haring bij de Lidl kost 2,49 de drie. Kan je zelfs nog een triootje doen. Een kwartet
Alle reacties Link kopieren
Ananas eten. Hij dan. Smaakt sperma een stuk beter van.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook gehad met mn ex. Ook gedoucht enngezeept vond ik zijn piemelgeur echt niet lekker. Een van de redenen wrm hij nu mn ex is. Sex vond ik daardoor ook minder leuk. Met mn man heb ik hier nu helemaaaaal geen last van.
Alle reacties Link kopieren
Is hij besneden? Indien nee: Heeft hij zo'n vieze rand met smegma onder zijn voorhuid? Wast hij wel onder zijn voorhuid?
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex stonk ook zo daar beneden. Ik kotste er wel van als ie gepijpt wilde worden. Voor mij een reden om het niet meer te doen. Want als de jam of stroop er eenmaal af is dan is de camouflage van die geur ook gelijk weg en begint het gore weer van voor af aan.
Alle reacties Link kopieren
Laat je vriendje een SOA test doen.
Alle reacties Link kopieren
M'n vriendje gebruikt een soort speciale douchegel ervoor. En moet zeggen dat het nu gewoon goed ruikt. Heet iets van rins24.. Misschien iets voor jouw vriendje?
You create your own happiness
Alle reacties Link kopieren
Soa test
Alle reacties Link kopieren
Nieuw vriendje zoeken die wel lekker ruikt. Jongens dit is nou de natuur!

Een afstotende geur wil dus eigenlijk zeggen: dumpen.



Ik ga er wel even vanuit dat hij geen ziektes heeft en schoon is op zichzelf.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Babs heeft nog steeds niet toegelicht wat er bij hem stinkt? Zijn piemel of smegma of sperma? In het eerste en tweede geval ligt het aan de hygiëne. En hoe zit het dan als het sperma stinkt? Heeft het ook een afwijkende kleur (anders dan grijzig of wit)?
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 20 november 2013 @ 22:39:

Babs heeft nog steeds niet toegelicht wat er bij hem stinkt? Zijn piemel of smegma of sperma? In het eerste en tweede geval ligt het aan de hygiëne. En hoe zit het dan als het sperma stinkt? Heeft het ook een afwijkende kleur (anders dan grijzig of wit)?Nee niet het sperma want ik slik zowiezo niet. Het is zegmaar gewoon z'n eikel en smegma heeft ie later op de dag ook last van.
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 20 november 2013 @ 22:20:

Nieuw vriendje zoeken die wel lekker ruikt. Jongens dit is nou de natuur!

Een afstotende geur wil dus eigenlijk zeggen: dumpen.



Ik ga er wel even vanuit dat hij geen ziektes heeft en schoon is op zichzelf.Beetje flauw dit. Verder is onze relatie echt perfect dus ik wil m hier echt niet op dumpen, ik wil het oplossen!
Alle reacties Link kopieren
quote:iselle89 schreef op 20 november 2013 @ 22:05:

M'n vriendje gebruikt een soort speciale douchegel ervoor. En moet zeggen dat het nu gewoon goed ruikt. Heet iets van rins24.. Misschien iets voor jouw vriendje?



Kijk hier kan ik wat mee! heb 't ff gegoogled en neem aan dat je rinz24 bedoeld toch? Tijdje terug was er ook een soort pikdeo spray hier op viva haha maar dat vind ik niks, dan proef je dat weer. maar die rinz wasgel lijkt me wel oke want dat proef je niet staat er op die site.



Wist helemaal niet dat zo'n product bestond maar ik heb 'm gelijk maar besteld, was niet zo duur. ik ben en benieuwd... zou wel super zijn als het werkt. Gebruikt jouw vriendje het elke dag of alleen voor de seks?
Alle reacties Link kopieren
Dit hoort (pijpen) er gewoon bij? Wie bepaalt dat?
Alle reacties Link kopieren
quote:babs3h schreef op 21 november 2013 @ 10:50:

[...]





Nee niet het sperma want ik slik zowiezo niet. Het is zegmaar gewoon z'n eikel en smegma heeft ie later op de dag ook last van.Serieus, laat die gast een SOA test doen.



Niet lullig bedoeld, niet beschuldigend, helemaal niks, maar het zou me niks verbazen als het die richting opgaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:babs3h schreef op 21 november 2013 @ 11:06:

[...]





Kijk hier kan ik wat mee! heb 't ff gegoogled en neem aan dat je rinz24 bedoeld toch? Tijdje terug was er ook een soort pikdeo spray hier op viva haha maar dat vind ik niks, dan proef je dat weer. maar die rinz wasgel lijkt me wel oke want dat proef je niet staat er op die site.



Wist helemaal niet dat zo'n product bestond maar ik heb 'm gelijk maar besteld, was niet zo duur. ik ben en benieuwd... zou wel super zijn als het werkt. Gebruikt jouw vriendje het elke dag of alleen voor de seks?



Klopt! Ik heb het nog f gevraagd maar het heet inderdaad zo. Top van je dat je het voor hem besteld, das ballen hebben ;) (oh de ironie).



Volgens mij gebruikt m'n vriendje het elke dag, maar durf het niet zeker te zeggen.. Weet iig wel dat het nu gewoon beter smaakt.



Ben wel benieuwd wie dat nog meer voor z'n vriendje zou kopen.. Ikzelf weet het niet, maar goed m'n vriendje gebruikt het uit zichzelf...



Nieuwe topic starten? ;)
You create your own happiness
Alle reacties Link kopieren
quote:bastiaan-78 schreef op 21 november 2013 @ 11:38:

[...]

Serieus, laat die gast een SOA test doen.



Niet lullig bedoeld, niet beschuldigend, helemaal niks, maar het zou me niks verbazen als het die richting opgaat.Een soa test kan nooit kwaad, en soms ook zeker niet overbodig helaas :( maar bij mijn vriendje was dat het ook niet.. Zou ook niet weten welke soa's stinken, jij?
You create your own happiness
Alle reacties Link kopieren
quote:iselle89 schreef op 21 november 2013 @ 11:53:

[...]





Een soa test kan nooit kwaad, en soms ook zeker niet overbodig helaas :( maar bij mijn vriendje was dat het ook niet.. Zou ook niet weten welke soa's stinken, jij?Het is meer om het echt uit te sluiten. Stinkende piemels komen vaker voort uit een verkeerde reactie op zeep. Ph neutrale zeep werkt het best dan.
Gewoon maar eens beginnen met geen zeep gebruiken.
Bij vrouwen wordt er altijd zo op gehamerd dat je GEEN zeep moet gebruiken. Alleen water.



Lijkt me dat dat voor mannen ook geldt? Gewoon goed met water overal schoonmaken, ook onder de voorhuid enzo. Je hoeft 'm niet helemaal in te soppen lijkt me. Het lijkt me ook helemaal niet goed voor de huid daar..
Alle reacties Link kopieren
De combo deal? :D



Ik moet zeggen dat ik verschillende vriendjes heb gehad en dit niet herken, denk toch een kwestie van hygiëne?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven