Ik wil open relatie, vriend niet

09-05-2016 17:38 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd
Alle reacties Link kopieren
Je kan het proberen, de een lukt het wel de ander niet. Het is maar net welk punt op de lange termijn zwaarder weegt. Succes, het is best lastig.
Alle reacties Link kopieren
Dat is iets wat alleen jij kan weten. Is hij je enige bedpartner geweest in je seksleven?
Alle reacties Link kopieren
Heb je een andere keus dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:meaki schreef op 09 mei 2016 @ 17:40:

Dat is iets wat alleen jij kan weten. Is hij je enige bedpartner geweest in je seksleven?Nee, heb nog 1 andere bedpartner gehad
Klinkt een beetje als: Ik wil heel veel chocola eten maar niet dik worden.

Kies je voor deze man, dan kun je geen open relatie hebben.

Wil je een open relatie dan kan dat niet met deze man.

Keuzes keuzes!
Zijn de dingen die je met andere mannen zou willen uitproberen, niet mogelijk binnen je eigen relatie? Is dat misschien iets waar je aan kan werken?
Alle reacties Link kopieren
Tja, lastig. Zolang je ermee kan dealen kan het. Als het gaat wringen wordt het lastig lijkt me. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Vreemd gaan is geen optie zeg je, maar je zegt ook dat je wel seks zou hebben met andere mannen als je vriend dat goedvindt.

Ik vraag me af of ik nou zo slim ben of..., het is gewoon vreemdgaan, maar dan met toestemming.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Je vriend verdient iemand die haar liefde niet opdeelt in lust en de rest maar die voluit voor hem gaat, dus ik adviseer je om maar iemand anders te zoeken die er net zo instaat als jij.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Samen naar een parenclub?

Zou ik iets heel anders vinden dan een open relatie, maar geen idee wat je vriend ervan vindt. Misschien vindt ie dat nog wel erger. En jij moet het ook leuk vinden natuurlijk.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ligt eraan hoe groot je verlangen is naar platvloerse seks. Als je je er niet over heen kunt zetten moet je gaan. Voor jezelf maar vooral voor hem
Alle reacties Link kopieren
Die laatste vraag kun je alleen zelf beantwoorden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je laten pakken in een sexbioscoop ?

Geen gezeur, gewoon hoppa en toedeledokie.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 09 mei 2016 @ 17:46:

Vreemd gaan is geen optie zeg je, maar je zegt ook dat je wel seks zou hebben met andere mannen als je vriend dat goedvindt.

Ik vraag me af of ik nou zo slim ben of..., het is gewoon vreemdgaan, maar dan met toestemming.



vreemdgaan





vreemdgaan werkw.Uitspraak: ['vremtxan] Verbuigingen: ging vreemd (verl.tijd enkelv.) Verbuigingen: is vreemdgegaan (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen seksueel contact hebben met iemand anders dan je vaste partner zonder dat die het weet
Alle reacties Link kopieren
Als deze wens opborrelt vanwege een aantrekkingskracht tot een specifieke man; dan sowieso niet doen. En anders...tja.. misschien toch maar voorleggen aan vriend, wellicht een compromis als een parenclub o.i.d.?
Alle reacties Link kopieren
quote:Koettie schreef op 09 mei 2016 @ 18:11:

[...]





vreemdgaan





vreemdgaan werkw.Uitspraak: ['vremtxan] Verbuigingen: ging vreemd (verl.tijd enkelv.) Verbuigingen: is vreemdgegaan (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen seksueel contact hebben met iemand anders dan je vaste partner zonder dat die het weetZelfs iemand die géén taalfouten maakt kan weleens een leesteken of spatie op een verkeerde plaats zetten,
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Dat kan echt helemaal niemand voor jou bepalen en dat is gewoon iets waar je zelf achter moet komen.
quote:Koettie schreef op 09 mei 2016 @ 18:11:

[...]





vreemdgaan





vreemdgaan werkw.Uitspraak: ['vremtxan] Verbuigingen: ging vreemd (verl.tijd enkelv.) Verbuigingen: is vreemdgegaan (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen seksueel contact hebben met iemand anders dan je vaste partner zonder dat die het weetVoelt dit goed voor je?
Alle reacties Link kopieren
Hoe bedoel je goed? Vreemdgaan is achter de rug van je partner seks hebben. Seks met toestemming is geen vreemdgaan.
Ik zou overleggen of hij een parenclub wel een optie zou vinden, en als dat antwoord ook nee is zou ik de relatie verbreken; klinkt als een onoverkomelijk verschil wat later alsnog dwars gaat zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Koettie schreef op 09 mei 2016 @ 18:40:

Hoe bedoel je goed? Vreemdgaan is achter de rug van je partner seks hebben. Seks met toestemming is geen vreemdgaan.Van Dale zegt: seks hebben met een ander dan de vaste partner.
tja wat is je levenshouding: ongelukkig zijn over alles dat je niet hebt of gelukkig zijn met wat je allemaal hebt. Het is een keuze.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 09 mei 2016 @ 18:53:

tja wat is je levenshouding: ongelukkig zijn over alles dat je niet hebt of gelukkig zijn met wat je allemaal hebt. Het is een keuze.Mooie uitspraak
Alle reacties Link kopieren
nu alleen niet de slachtoffer gaan uithangen wanneer jij je lusten niet kan onderdrukken, want dan is het toch gewoon ordinair vreemdgaan en je vriend bedriegen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven