ik word niet geil van vriendin

24-08-2014 02:06 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben een jongen van 18. Ik heb een jaar een relatie met een super leuk meisje ik ben harstikke verliefd maar ik word niet geil van haar. Ik word wel opgewonden van volle/gezzete dames. Weten jullie wat ik moet doen ?
Alle reacties Link kopieren
Het uitmaken met je vriendin.
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft het tijd nodig? ik heb het juist andersom, ik word opgewonden van slanke meiden en niet van gezette dames...
Uitmaken, en iemand zoeken waar je wel op valt, zowel geestelijk als lichamelijk.
Alle reacties Link kopieren
Maar ik hou heel veel van haar
quote:fumble101 schreef op 24 augustus 2014 @ 02:15:

Maar ik hou heel veel van haarSorry dat lijkt mij onzin. Liefde is OOK gebaseerd op elkaar lekker vinden....
Alle reacties Link kopieren
Vreemd

Is dit serieus?
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 24 augustus 2014 @ 02:16:

[...]



Sorry dat lijkt mij onzin. Liefde is OOK gebaseerd op elkaar lekker vinden....Hmm jaa oke maar toch voelt het zo
Alle reacties Link kopieren
quote:astronauta schreef op 24 augustus 2014 @ 02:17:

Vreemd

Is dit serieus?Jaa
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 24 augustus 2014 @ 02:15:

Uitmaken, en iemand zoeken waar je wel op valt, zowel geestelijk als lichamelijk.Of haar accepteren hoe is ze is en verder niet zeuren
quote:fumble101 schreef op 24 augustus 2014 @ 02:17:

[...]





Hmm jaa oke maar toch voelt het zoKul, dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:dreammind schreef op 24 augustus 2014 @ 02:18:

[...]



Of haar accepteren hoe is ze is en verder niet zeurenHet probleem is dat als we seks hebben dat ik niet kom en zij wel
Verder: je bent 18, en je vriendin is ??? jaar oud?



Vent, iedereen op die leeftijd denkt dat hij/zij van de ander houdt. Realistisch is dat echter niet heel echt, want je bent nog niet eens volgroeid enzo.



Zoals ik al zei: maak het uit en zoek iemand waar je je wel lichamelijk en geestelijk toe aangetrokken voelt, laat dit bakvis gedoe maar voor wat het is.
Alle reacties Link kopieren
quote:fumble101 schreef op 24 augustus 2014 @ 02:21:

[...]





Het probleem is dat als we seks hebben dat ik niet kom en zij welNeem haar heel vaak mee naar de Mc Donalds.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Als je verliefd bent op iemand wil je er ook graag mee naar bed. Jij niet? Zoek anders een lekkere dikke meid waar je verliefd op wordt. Dan heb je het allebei.
Alle reacties Link kopieren
Voer haar langzaam vet.
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
Een wat voller leuk meisje zoeken.



Een vriendin die leuk is maar niet geil = vriendschap en geen liefdesrelatiemateriaal.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Joh, je bent 18. Je hele leven ligt nog voor je. Maak het uit op een nette manier, dus niets zeggen over haar postuur. Dan heeft zij ook een eerlijke kans op geluk.
Je kan best van iemand houden maar er niet door aangetrokken voelen. Ik zou het uitmaken. Niets over haar postuur zeggen. Want dat heeft er gewoon weinig mee te maken. Ik vind brede gespierde mannen sexy, mijn man is heel slank. Toch werd ik wel opgewonden van hem.
Neem haar heel vaak mee uit eten, dan wordt ze vanzelf gezetter
Alle reacties Link kopieren
Er is er wer een op zoek naar lekkere verhaaltjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen haal gebak bij de koffie deze zondag morgen en kook vanavond voor haar iets met veel room en boter.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Word feeder!
Alle reacties Link kopieren
Pfffffffft.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Vetmesten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven