In je blootje/In je nakie

26-01-2012 01:22 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het zeker niet elke dag (ik werk 3 dagen per week), maar als ik de kans krijg dan vind ik het heerlijk om me 's-morgens na het wakker worden niet aan te kleden en heerlijk in m'n niksende nakie door het huis te struinen en een beetje aan te rommelen. Ik ben geen nudiste of naaktstrandbezoekster, integendeel, maar in mijn eigen huis vind ik het zalig: gewoon even jezelf zijn. Ik moet daar wel bij vermelden dat ik geen inkijk heb van buren, Was dat wel het geval, dan weet ik niet of ik dat dan ook zo doen.



Nog meer huiselijke blootlo(o)(ps)ters...?
Alle reacties Link kopieren
goh.
Alle reacties Link kopieren
Waarom post je dit op déze pijler? Word je er geil van dan, van dat bloot rond lopen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:stout1975 schreef op 26 januari 2012 @ 01:32:

goh.Je hebt ook de keuze/vrijheid om niet te reageren hoor.....
Alle reacties Link kopieren
BGB, waar zou het anders moeten? Mode en Beauty
Alle reacties Link kopieren
quote:kusunum schreef op 26 januari 2012 @ 01:50:

BGB, waar zou het anders moeten? Mode en Beauty Lijf en lijn?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Psyche, Overige.........





Als het niet geil voelt voor Luckyjane, dan is dit niet de pijler er voor, lijkt mij.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 januari 2012 @ 01:47:

Waarom post je dit op déze pijler? Word je er geil van dan, van dat bloot rond lopen?Dit heet toch de sekpsijler...? Of hebben we ook een geilpijler....?
Alle reacties Link kopieren
Ik had de OP van Liesbeth62 (nog) niet gelezen. Sorry voor de dubbeling.
Alle reacties Link kopieren
quote:kusunum schreef op 26 januari 2012 @ 01:50:

BGB, waar zou het anders moeten? Mode en Beauty de thuis pijler lijkt me beter. Maar blijkbaar heeft het voor TO wel iets met seks te maken, al haal ik dat niet uit haar OP...
Alle reacties Link kopieren
Ben je gek,als ik wakker wordt is het 17 graden hier in huis (met een fijn beetje tocht)

De badjas gaat meteen aan!
Internagelaktisch
Nee Gekkenhuis! Dan springt mijn bescheiden tepelpartij aan gort van de kou die derop slaat.



Ieder zo zijn ding.
krijg je het dan niet koud?
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mij doet dat ook, en ik kende vroeger ook iemand. Gordijnen bleven op zondag altijd dicht, want dan wilde ze "puur natuur" door het huis lopen.



Ik vind er niets aan, ik vind het koud en vind het gevoel van stof zoals van mijn bank of leren stoelen niet prettig aan mijn huid. Daarnaast vind ik het ook niet zo fris, als ik net uit bed kom, wil ik douchen...
Alle reacties Link kopieren
ik heb het alleen als ik (hoog)zwanger ben, dan ervaar ik alle kleding als beknellend en warm, en gooi ik het liefst alles uit.
Alle reacties Link kopieren
In de zomer loop ik thuis vooral topless. Heb wel een shirtje/omslagdoek bij de hand voor als er bezoek komt. Gordijnen dicht en poort op slot. Je kunt niet "per ongeluk" naar binnen kijken, wel langs de schuttingpoort gluren, of bij de buren uit het dakraam hangen. Dan moet je er al echt moeite voor doen.



Probeer ook naturistisch op vakantie te gaan maar met twee pubers die dat helemaal niet zien zitten is dat een uitdaging. We sluiten daarom compromissen.



Verder naakt als het zo uitkomt. Als ik al uitgekleed ben om te douchen en ontdek dat de shampoo op is/ handdoeken nog beneden liggen of iets dergelijks loop ik naakt door het huis. (mits er natuurlijk geen bezoek is) Niet bewust omdat ik het lekker vind.



Wat ik wel weer kan waarderen is als ik s'nachts even uit bed ben geweest en ik ben dan afgekoeld om dan in mijn heerlijk warme bed te stappen.
Goblin King, Goblin King,Wherever you may be take this child of mine far away from me!
Alle reacties Link kopieren
Het heeft wel iets.

Maar is in dit jaargetijde wel iets te koud hoor.
Beter te laat dan over tijd.
Ik mis de sekslink ook. Of betekent naakt voor TO automatisch seks?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie de bijzonderheid hier eigenlijk niet zo van dat je er een topic over moet openen. Maarja. ik weet dan ook niet beter
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:lionlily schreef op 26 januari 2012 @ 07:38:

Een vriendin van mij doet dat ook, en ik kende vroeger ook iemand. Gordijnen bleven op zondag altijd dicht, want dan wilde ze "puur natuur" door het huis lopen.



Ik vind er niets aan, ik vind het koud en vind het gevoel van stof zoals van mijn bank of leren stoelen niet prettig aan mijn huid. Daarnaast vind ik het ook niet zo fris, als ik net uit bed kom, wil ik douchen...En douchen doe je met je kleren aan?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook wel lekker om naakt rond te lopen.

In de winter vind ik het te koud. om naakt in huis te lopen.

Maar in de zomer loop ik soms een groot gedeelte van de dag naakt rond. Onze tuin heeft genoeg privacie om naakt te kunnen zonnen Mijn vriendin komt ook wel eens bij ons zonnen.



Ik vind het niets om naar een naaktstrand of nudisten camping te gaan. Ik hoef niet door iedereen naakt gezien te worden.



Als de bel gaat, schiet ik snel een paar kleren aan die ik daarvoor altijd gereed leg.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij niet fijn. Ook niet als ik alleen ben en honderd procent zeker weet dat ik geen pottenkijkers heb. Ik weet niet, maar voel me bloot (zonder functie als douchen) wel erg kwetsbaar en open. Hoe irrationeel ook, kleding geeft het gevoel van bescherming/beschutting, al was het maar een dun flapperig ding om mijn lijf. Ook vind ik het niks om met mijn blote voorbillen overal te zitten stempelen op mijn stoelen en bank.
Alle reacties Link kopieren
Een hele dag in mijn nakie vind ik wat te veel van het goede, maar als ik gedouched heb, vind ik het heerlijk om een halfuurtje uit te wasemen en dus bloot door mijn appartement te lopen.
Alle reacties Link kopieren
Af en toe
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 januari 2012 @ 01:52:

Psyche, Overige.........





Als het niet geil voelt voor Luckyjane, dan is dit niet de pijler er voor, lijkt mij.Kan ik bij de mod(s) vagen om een geilpijler? Ik denk dat die vraag weinig kans van slagen heeft. Maar dat geldt voor meer onderwerpen dan blootlopen in je eigen huis,,,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven