in je eentje naar het naaktstrand als vrouw

19-08-2016 17:54 570 berichten
Laatst ging ik in mijn eentje naar een strandje, maar het was erg druk, dus ik zocht een rustig plekje.

Gelukkig vond ik een heerlijk rustig plekje aan het water, maar binnen een paar minuten lagen er drie mannen om mij heen.

Dat vond ik niet zo erg, maar ze staarden naar mij (dit merkte ik omdat ik soms door mijn zonnebril opkeek en dan zag ik ze staren)

en eentje positioneerde zich zo dat ik zijn stijve ... kon zien.

Ik keek maar gewoon de andere kant op, want ik kwam daar niet voor seks.

Even later ging hij weg en toen nam de volgende zijn plaats in, weer met zo'n opzichtige voordracht met zijn ...

Ze werden niet opdringerig en het was daar ook niet onveilig of zoiets, maar de seksuele energie hing zwaar in de lucht en daardoor kon ik mij niet lekker ontspannen.

Ik voelde mij net lokaas.

Vroeger had ik een grote hond als ik ging zwemmen en die hond was erg waaks, niemand durfde dan in een straal van 3 meter te komen. Ook ging ik wel vaker naar het naaktstrand, maar meestal niet alleen.

Dit keer voelde ik mij voor het eerst zo erg ongemakkelijk, misschien ligt het aan mij...maar naaktstrand staat toch niet meteen gelijk aan seks...toch?

Of horen vrouwen niet alleen op een naaktstrand te gaan liggen, is dat vragen om seks?

Wat zouden jullie doen in zo'n geval?



Ergens anders gaan liggen?

Die mannen aanspreken?

Niet meer naar het naaktstrand gaan?

Gewoon negeren en genieten van de zon



(Grappige) ervaringen delen over topless of naakt op het strand liggen mag ook natuurlijk
Ik vind t ook idioot gedrag hoor. Tenzij dat strand bekend stond als meer dan naaktstrand. Zij horen je niet dat gevoel te geven.
Waarom plaats je dit onder Seks?
Tja je weet toch wel dat wanneer je naar een naaktstrand gaat er mannen zijn die daar komen om te gluren naar vrouwen. Dat kun je toch zelf ook wel invullen. Hetzelfde geld voor gemengde sauna. Dat was voor mij eens en nooit meer. Ik werk in een voetbalkantine en ik hoor nog al eens wat en mannen geven gewoon toe dat ze naar de sauna gaan om gratis ( behalve de entree) naar naakte vrouwen te kijken. Als je daar problemen mee hebt dan moet je niet in je nakie gaan liggen.
quote:yajes schreef op 19 augustus 2016 @ 18:00:

Waarom plaats je dit onder Seks?Ja ik twijfelde, waar zou ik het dan beter kunnen plaatsen?
Alle reacties Link kopieren
Dan ga je naar een sauna, ben daar zelf nog nooit een stijve piemel tegen gekomen. Maar goed die zal ik als man ook niet snel op een naaktstrand tegen komen.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 19 augustus 2016 @ 18:02:

Tja je weet toch wel dat wanneer je naar een naaktstrand gaat er mannen zijn die daar komen om te gluren naar vrouwen. Dat kun je toch zelf ook wel invullen. Hetzelfde geld voor gemengde sauna. Dat was voor mij eens en nooit meer. Ik werk in een voetbalkantine en ik hoor nog al eens wat en mannen geven gewoon toe dat ze naar de sauna gaan om gratis ( behalve de entree) naar naakte vrouwen te kijken. Als je daar problemen mee hebt dan moet je niet in je nakie gaan liggen.Wat een flauwekul.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
ik zou sowieso niet naar een naaktstrand gaan.
very metal
quote:Blondie456 schreef op 19 augustus 2016 @ 18:02:

Tja je weet toch wel dat wanneer je naar een naaktstrand gaat er mannen zijn die daar komen om te gluren naar vrouwen. Dat kun je toch zelf ook wel invullen. Hetzelfde geld voor gemengde sauna. Dat was voor mij eens en nooit meer. Ik werk in een voetbalkantine en ik hoor nog al eens wat en mannen geven gewoon toe dat ze naar de sauna gaan om gratis ( behalve de entree) naar naakte vrouwen te kijken. Als je daar problemen mee hebt dan moet je niet in je nakie gaan liggen.

Sauna's ben ik wel gewend en daar heb ik nooit dit gevoel gekregen, ik ben ook bvb op een naturisten camping geweest.

Maar daar werd wel een opmerking gemaakt door mijn buurman over mijn poes...en dat vind ik dan toch weer te ver gaan.

Verder heb ik daar ook geen last gehad van starende mannen en dan bedoel ik dus niet dat iemand een keer naar mijn tieten kijkt, want dat vind ik vrij logisch, dat mensen kijken.
quote:shisha schreef op 19 augustus 2016 @ 18:02:

[...]



Ja ik twijfelde, waar zou ik het dan beter kunnen plaatsen?

Overig?



Naaktstrand is sowieso niet mijn ding maar om als vrouw daar alleen te liggen, zou ik sowieso niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Normaal is een naaktstrand vol gezinnetjes , bejaarde stellen, etc.

Misschien dat er op doordeweekse , stille dagen , of later op de dag tegen zonsondergang en in de duinen/ bosjes meer gebeurt, maar dat gedrag is zeker niet gewoon voor een " normaal " nudistenstukkie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En trouwens stoer dat je er in je eentje gaat liggen!
Alle reacties Link kopieren
Heb je al even gegoogled? Staat dit strand er om bekend?
Alle reacties Link kopieren
Misschien had je beter toch in de drukte kunnen gaan liggen. Het kan zomaar zijn dat de mensen die in zijn om een potje te fleppen de rustige stukken en elkaar op zoeken. Moet je ook maar net weten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En heb je je lokatie gemeld op facebook? Inclusief foto?
quote:zeefietser1 schreef op 19 augustus 2016 @ 18:04:

Dan ga je naar een sauna, ben daar zelf nog nooit een stijve piemel tegen gekomen. Maar goed die zal ik als man ook niet snel op een naaktstrand tegen komen.Ik dus wel toen ik daar was met een vriendin. We werden ook echt lastig gevallen en achterna gelopen. Hebben het zelfs aangegeven bij het personeel. Die mannen werden er op aangesproken maar bleven vervelen. Toen zijn we maar naar huis terug gegaan.
Je moet ook niet afgelegen liggen, maar gewoon bij de gezinnetjes en stelletjes in de buurt gaan liggen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien was het een bekende pick-up plek.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Check het strand even op naturismegids..
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Naakstrand net over de rand van de Flevopolder staat erom bekend. Dat is een seksstrand. Aan een ander strand geen probleem.
quote:lilalinda schreef op 19 augustus 2016 @ 18:09:

Heb je al even gegoogled? Staat dit strand er om bekend?

Ik kom er al jaren, maar meestal samen met iemand, of met mijn hond en het is een schitterend natuurgebied, dus ik laat me niet graag weerhouden daar te ontspannen, ondanks dat ik alleen ben.



Ik heb zojuist even gegoogeld en er wordt inderdaad melding gemaakt van daar "rond-paraderende mannen",

maar ook dat het een hele fijne plek is om naakt te zonnen en dat er over het algemeen een fijne sfeer heerst.
quote:Blondie456 schreef op 19 augustus 2016 @ 18:02:

Tja je weet toch wel dat wanneer je naar een naaktstrand gaat er mannen zijn die daar komen om te gluren naar vrouwen. Dat kun je toch zelf ook wel invullen. Hetzelfde geld voor gemengde sauna. Dat was voor mij eens en nooit meer. Ik werk in een voetbalkantine en ik hoor nog al eens wat en mannen geven gewoon toe dat ze naar de sauna gaan om gratis ( behalve de entree) naar naakte vrouwen te kijken. Als je daar problemen mee hebt dan moet je niet in je nakie gaan liggen.

?? Ik ga regelmatig naar de sauna maar heb daar echt geen last van starende mannen met stijve piemels.

Ik vind deze reactie nogal overdreven.



Naaktstrand lijkt mij idem dito, misschien omdat je op een afgelegen plekje lag en staat dat voor iets op een naaktstrand ofzo?

Al heb ik het al eens gehad op een gewoon strand, vieze vent! Ben gelijk opgestaan, hem op zijn plek gezet en een andere plek gaan zoeken.
Tja ik ben ook wel eens op het naaktstrand gaan liggen en ook gaan zwemmen toen ik een keertje geen bikini bij me had. Ik zag gelijk een paraderende pik man voorbijkomen die duidelijk bleef wachten tot ik het water uit kwam.



Ik voelde me niet ongemakkelijk of bedreigd, want het had iets zieligs in mijn ogen.
quote:Blondie456 schreef op 19 augustus 2016 @ 18:12:

[...]



Ik dus wel toen ik daar was met een vriendin. We werden ook echt lastig gevallen en achterna gelopen. Hebben het zelfs aangegeven bij het personeel. Die mannen werden er op aangesproken maar bleven vervelen. Toen zijn we maar naar huis terug gegaan.Wat jammer van jullie sauna-ervaring, ik vind dat ze die mannen weg hadden moeten sturen zodat jullie hadden kunnen blijven.
quote:Blondie456 schreef op 19 augustus 2016 @ 18:02:

Tja je weet toch wel dat wanneer je naar een naaktstrand gaat er mannen zijn die daar komen om te gluren naar vrouwen. Dat kun je toch zelf ook wel invullen. Hetzelfde geld voor gemengde sauna. Dat was voor mij eens en nooit meer. Ik werk in een voetbalkantine en ik hoor nog al eens wat en mannen geven gewoon toe dat ze naar de sauna gaan om gratis ( behalve de entree) naar naakte vrouwen te kijken. Als je daar problemen mee hebt dan moet je niet in je nakie gaan liggen.

Ik ga graag naar de sauna en ik ben dan niet tijdelijk blind ofzo en die mannen daar dus ook niet, maar het is geen pick up plek hoor, zoals dat bij speciale homosauna's wel is.



Een (half)stijve pik zie ik er zelden en die wordt dan gelijk zedig bedekt met een handdoekje door de man in kwestie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven