in je eentje naar het naaktstrand als vrouw

19-08-2016 17:54 570 berichten
Laatst ging ik in mijn eentje naar een strandje, maar het was erg druk, dus ik zocht een rustig plekje.

Gelukkig vond ik een heerlijk rustig plekje aan het water, maar binnen een paar minuten lagen er drie mannen om mij heen.

Dat vond ik niet zo erg, maar ze staarden naar mij (dit merkte ik omdat ik soms door mijn zonnebril opkeek en dan zag ik ze staren)

en eentje positioneerde zich zo dat ik zijn stijve ... kon zien.

Ik keek maar gewoon de andere kant op, want ik kwam daar niet voor seks.

Even later ging hij weg en toen nam de volgende zijn plaats in, weer met zo'n opzichtige voordracht met zijn ...

Ze werden niet opdringerig en het was daar ook niet onveilig of zoiets, maar de seksuele energie hing zwaar in de lucht en daardoor kon ik mij niet lekker ontspannen.

Ik voelde mij net lokaas.

Vroeger had ik een grote hond als ik ging zwemmen en die hond was erg waaks, niemand durfde dan in een straal van 3 meter te komen. Ook ging ik wel vaker naar het naaktstrand, maar meestal niet alleen.

Dit keer voelde ik mij voor het eerst zo erg ongemakkelijk, misschien ligt het aan mij...maar naaktstrand staat toch niet meteen gelijk aan seks...toch?

Of horen vrouwen niet alleen op een naaktstrand te gaan liggen, is dat vragen om seks?

Wat zouden jullie doen in zo'n geval?



Ergens anders gaan liggen?

Die mannen aanspreken?

Niet meer naar het naaktstrand gaan?

Gewoon negeren en genieten van de zon



(Grappige) ervaringen delen over topless of naakt op het strand liggen mag ook natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 19 augustus 2016 @ 18:12:

[...]



Ik dus wel toen ik daar was met een vriendin. We werden ook echt lastig gevallen en achterna gelopen. Hebben het zelfs aangegeven bij het personeel. Die mannen werden er op aangesproken maar bleven vervelen. Toen zijn we maar naar huis terug gegaan.

Een groepje mannen nog wel, ook al zoiets wat ik nog nooit in een sauna ben tegen gekomen. Des al niet te min vervelend voor jullie.



Mijn vrouw, moeder en zus en een stuk of wat vriendinnen gaan ook regelmatig en daar heb ik ook nooit zoiets van gehoord. Probeer het nog eens een keer zou ik zo zeggen.
fietsen varen vrouwelijk doen
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 augustus 2016 @ 18:11:

Misschien had je beter toch in de drukte kunnen gaan liggen. Het kan zomaar zijn dat de mensen die in zijn om een potje te fleppen de rustige stukken en elkaar op zoeken. Moet je ook maar net weten.Hier is het: hoe verder naar voren en bij het water hoe normaler, en er zijn bepaalde stukken waar alleen homo's komen, of stellen en singles die willen seksen. Ik vind het nogal naïef om op een rustig stuk in je uppie te gaan liggen.
Je kunt er ook voor kiezen om je hélemaal niets aan te trekken van wat die kerels doen en stoppen met nadenken over wat die kerels wellicht allemaal niet denken en je al helemaal niet bezighouden met wat ze zouden willen.



Dat is éxact dezelfde situatie als die je eerder schetste, maar dan met een relaxt gevoel. Het enige dat verschilt is jouw opstelling, en dat is trouwens ook nog eens het enige dat je kunt veranderen.



You choose.
Wat zijn stijve puntjes?
Ik heb een vraag voor TO. Ik was jong en met vriendinnen op vakantie in Spanje. Ik zonde topless. Toen heeft er een man een foto van mij gemaakt. Ik was zo kwaad. Daarna ben ik nooit meer gaan zonnen in mijn blote tieten. Ik sta dus bij iemand in zijn vakantie album. Ik heb het over de tijd voor de mobiele telefoons. TO , ben jij dan niet bang dat iemand je gaat fotograferen in je blootje met al die telefoons waar een camera op zit. Wie weet op wie zijn FB je staat te pronken in je nakie. Oprechte vraag, sta jij daar niet bij stil?
Alle reacties Link kopieren
Waarom staat dit onder seks ?



Je hebt strandjes en strandjes. De Hoornse Plas heeft een gemengd publiek, daar zou ik lekker alleen durven liggen, dat deed ik 30 jaar geleden al als puber.



Afgelopen week ben ik langs het Laakse strand gefietst met mijn man. Geen vrouw te bekennen, wel elke 20 meter een eenzame heer alleen. Hier zou ik niet alleen gaan liggen, als vrouw zijnde.



Check gewoon www.nfn.nl, of nog beter, word lid, en strijd mee voor meer plekken waar naaktrecreatie wordt toegestaan.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Wat kan het jou nou bommen dat je op de facebookpagina van één of andere loser-wanker staat in je nakie? Dat alleen loser-wankers zulke foto's op hun facebook zetten had je al wel begrepen neem ik aan?
quote:Amand schreef op 19 augustus 2016 @ 18:33:

Je kunt er ook voor kiezen om je hélemaal niets aan te trekken van wat die kerels doen en stoppen met nadenken over wat die kerels wellicht allemaal niet denken en je al helemaal niet bezighouden met wat ze zouden willen.



Dat is éxact dezelfde situatie als die je eerder schetste, maar dan met een relaxt gevoel. Het enige dat verschilt is jouw opstelling, en dat is trouwens ook nog eens het enige dat je kunt veranderen.



You choose.

Ja, dat leek eerst te lukken, maar toen ik na een kwartiertje opkeek (ik lag op mijn buik) zag ik ineens een stijve piemel dwars door een gat in de bosjes en ontdekte dat die meneer zich expres daar zo gepositioneerd had dat ik een perfect uitzicht zou had op zijn geslachtsdeel.

Toen ik daar geen aandacht aan schonk duurde het ongeveer een half uur voordat hij weer eens wat verderop ging kijken, om daar zijn kansen te benutten...en daarna volgden er nog twee mannen, precies op dezelfde plek, met hetzelfde dansje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 19 augustus 2016 @ 18:36:

Waarom staat dit onder seks ?



Je hebt strandjes en strandjes. De Hoornse Plas heeft een gemengd publiek, daar zou ik lekker alleen durven liggen, dat deed ik 30 jaar geleden al als puber.



Afgelopen week ben ik langs het Laakse strand gefietst met mijn man. Geen vrouw te bekennen, wel elke 20 meter een eenzame heer alleen. Hier zou ik niet alleen gaan liggen, als vrouw zijnde.



Check gewoon www.nfn.nl, of nog beter, word lid, en strijd mee voor meer plekken waar naaktrecreatie wordt toegestaan.Nah, ben toevallig vanmorgen net lid geworden na 6 jaar naturistencampings te hebben bezocht
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Ik ga als vrouw regelmatig naar de sauna en naaktstrand. Op zo nu en Dan een half stijve nooit ergens last van gehad. Ligt mischien aan het naaktstrand. Ik kom er met dit weer graag! Ik let er denk Ik ook niet op en stoor me er ook niet aan!
quote:Blondie456 schreef op 19 augustus 2016 @ 18:35:

Ik heb een vraag voor TO. Ik was jong en met vriendinnen op vakantie in Spanje. Ik zonde topless. Toen heeft er een man een foto van mij gemaakt. Ik was zo kwaad. Daarna ben ik nooit meer gaan zonnen in mijn blote tieten. Ik sta dus bij iemand in zijn vakantie album. Ik heb het over de tijd voor de mobiele telefoons. TO , ben jij dan niet bang dat iemand je gaat fotograferen in je blootje met al die telefoons waar een camera op zit. Wie weet op wie zijn FB je staat te pronken in je nakie. Oprechte vraag, sta jij daar niet bij stil?

Mijn blote borsten op iemands FB pagina? Waar moet dat heen in de wereld?



Maar nu serieus: be my guest .
quote:shisha schreef op 19 augustus 2016 @ 18:39:

[...]



Ja, dat leek eerst te lukken, maar toen ik na een kwartiertje opkeek (ik lag op mijn buik) zag ik ineens een stijve piemel dwars door een gat in de bosjes en ontdekte dat die meneer zich expres daar zo gepositioneerd had dat ik een perfect uitzicht zou had op zijn geslachtsdeel.

Toen ik daar geen aandacht aan schonk duurde het ongeveer een half uur voordat hij weer eens wat verderop ging kijken, om daar zijn kansen te benutten...en daarna volgden er nog twee mannen, precies op dezelfde plek, met hetzelfde dansje.Ja dat is wat overdadig. Zeer irritant
quote:shisha schreef op 19 augustus 2016 @ 18:39:

[...]



Ja, dat leek eerst te lukken, maar toen ik na een kwartiertje opkeek (ik lag op mijn buik) zag ik ineens een stijve piemel dwars door een gat in de bosjes en ontdekte dat die meneer zich expres daar zo gepositioneerd had dat ik een perfect uitzicht zou had op zijn geslachtsdeel.

Toen ik daar geen aandacht aan schonk duurde het ongeveer een half uur voordat hij weer eens wat verderop ging kijken, om daar zijn kansen te benutten...en daarna volgden er nog twee mannen, precies op dezelfde plek, met hetzelfde dansje.En waarom precies heb jij daar last van? Ik vraag me oprecht af waarom je daar ook maar één seconde aandacht aan zou besteden. Sterker nog; waarom zou je er één seconde aan besteden? Je bent toch op dat strand voor jezelf? Voor je eigen behoeftes (naakt zonnen)?
quote:shisha schreef op 19 augustus 2016 @ 18:39:

[...]



Ja, dat leek eerst te lukken, maar toen ik na een kwartiertje opkeek (ik lag op mijn buik) zag ik ineens een stijve piemel dwars door een gat in de bosjes en ontdekte dat die meneer zich expres daar zo gepositioneerd had dat ik een perfect uitzicht zou had op zijn geslachtsdeel.

Toen ik daar geen aandacht aan schonk duurde het ongeveer een half uur voordat hij weer eens wat verderop ging kijken, om daar zijn kansen te benutten...en daarna volgden er nog twee mannen, precies op dezelfde plek, met hetzelfde dansje.Dan krijg je toch de slappe lach?
quote:Amand schreef op 19 augustus 2016 @ 18:42:

[...]





En waarom precies heb jij daar last van? Ik vraag me oprecht af waarom je daar ook maar één seconde aandacht aan zou besteden. Sterker nog; waarom zou je er één seconde aan besteden? Je bent toch op dat strand voor jezelf? Voor je eigen behoeftes (naakt zonnen)?Het is exhibitionisme. Daar vraag je niet om toch?
quote:iris1969 schreef op 19 augustus 2016 @ 18:43:

[...]



Het is exhibitionisme. Daar vraag je niet om toch?

Ik vraag om zoveel niet.

Je hoeft niet te kijken.
quote:Phaedra_ schreef op 19 augustus 2016 @ 18:44:

[...]



Ik vraag om zoveel niet.

Je hoeft niet te kijken.Dat is nu juist het probleem. Je kunt er niet omheen. Je kunt er voor kiezen om je ogen dicht te houden of naar zijn pik te kijken. Tja, die laatste keuze maak ik liever vrijwillig .
quote:Blondie456 schreef op 19 augustus 2016 @ 18:35:

Ik heb een vraag voor TO. Ik was jong en met vriendinnen op vakantie in Spanje. Ik zonde topless. Toen heeft er een man een foto van mij gemaakt. Ik was zo kwaad. Daarna ben ik nooit meer gaan zonnen in mijn blote tieten. Ik sta dus bij iemand in zijn vakantie album. Ik heb het over de tijd voor de mobiele telefoons. TO , ben jij dan niet bang dat iemand je gaat fotograferen in je blootje met al die telefoons waar een camera op zit. Wie weet op wie zijn FB je staat te pronken in je nakie. Oprechte vraag, sta jij daar niet bij stil?

Nee, daar heb ik eerlijk gezegd nog nooit bij stilgestaan.



Het zou inderdaad kunnen gebeuren, maar die andere mensen lopen ook in hun nakie...wederzijds respect, het zou de ongeschreven regels verbreken. Zij willen zelf denk ik ook niet in hun blootje op de foto verspreid worden over het internet en ik zou het ook terug kunnen doen.



Dan zou ik alleen in de sauna naakt kunnen zonnen, als ik mij daar druk om maak.
quote:Amand schreef op 19 augustus 2016 @ 18:42:

[...]





En waarom precies heb jij daar last van? Ik vraag me oprecht af waarom je daar ook maar één seconde aandacht aan zou besteden. Sterker nog; waarom zou je er één seconde aan besteden? Je bent toch op dat strand voor jezelf? Voor je eigen behoeftes (naakt zonnen)?Echt joh? Je kan je niet voorstellen hoe dat is? Nogal bedreigend en grensoverschrijdend.
quote:Phaedra_ schreef op 19 augustus 2016 @ 18:43:

[...]



Dan krijg je toch de slappe lach?Ik zou daar behoorlijk bang van worden eerlijk gezegd, en ongemakkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Echt niks zo ongeil als naaktstranden idd bah zit je idd echt niet op te wachten. Ook weleens gehad beetje bijdehand miss maar heb bewust iets te hard gevraagd of hij het allemaal goed kon zien! Hij vertrok met een walk of shame en ik heb me hardop rotgelachen
quote:Wipaco schreef op 19 augustus 2016 @ 18:40:

Ik ga als vrouw regelmatig naar de sauna en naaktstrand. Op zo nu en Dan een half stijve nooit ergens last van gehad. Ligt mischien aan het naaktstrand. Ik kom er met dit weer graag! Ik let er denk Ik ook niet op en stoor me er ook niet aan!Oke, ga je dan ook vaak alleen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou mij daar ook niet prettig bij voelen. Toch wat dichter bij gezinnen met kinderen gaan zitten? Hoewel dat eigenlijk niet zou hoeven.



Helaas is het strand voor mij te ver weg maar ik heb wel een hele fijne kleine sauna op fietsafstand.

Kneuterig gebeuren en de gemiddelde leeftijd ligt dik boven de 60.



Nooit gezeur met opdringerige mannen. Dat hoort ook niet in een sauna of naaktstrand thuis.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
quote:iris1969 schreef op 19 augustus 2016 @ 18:47:

[...]



Dat is nu juist het probleem. Je kunt er niet omheen. Je kunt er voor kiezen om je ogen dicht te houden of naar zijn pik te kijken. Tja, die laatste keuze maak ik liever vrijwillig .Of weggaan en een beschaafder strand zoeken.
quote:Rhaegal schreef op 19 augustus 2016 @ 18:48:

[...]



Ik zou daar behoorlijk bang van worden eerlijk gezegd, en ongemakkelijk.Waarom bang?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven