Ineens pijn tijdens seks en andere klachten down there

21-05-2015 20:37 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik kom meteen maar met de deur in huis vallen. Ik heb vaak meegelezen met het forum, maar vanwege mijn klachten en wat vragen toch besloten me aan te melden om mee te kunnen praten en advies in te winnen.



Het gaat om het volgende: Ik ben bijna 22 jaar en heb bijna een jaar iets met mijn vriend. Hij is mijn eerste seksuele relatie en ik zijn 2de (hij heeft 4 jaar iets met zijn ex gehad, maar maar op 1 a 2 handen te tellen hoeveelheid seks gehad aangezien zij nooit wilde.). Vanaf dat ik seksueel actief ben, heb ik altijd een hoog libido gehad en sinds ik dan ook echt seksueel actief ben met mijn vriend heb ik bijna dagelijks zin gehad in seks. Het varieerde van iedere dag tot minimaal 1-2 keer per week seks.



Op de ontmaagding na heb ik nooit last gehad van pijn/ongemak tijdens en na de seks. Echter heb ik sinds zo'n 2 weken uit het niets behoorlijk pijn tijdens de penetratie. Dit is niet alleen in het begin, maar de hele 'beurt' door. Het is echt een heel vervelend gevoel en hoe voorzichtig mijn vriend het ook probeert, ik kom niet van de pijn af. Ook heb ik sinds enkele dagen best wel een jeuk down under. Jeuk zowel echt in mijn vagina, bij de binnenste schaamlippen, clitoris en de velletjes/brugjes links en rechts van de clitoris. Afscheiding heb ik al sinds mijn menstruatie heel veel gehad. Het ruikt/voelt niet anders dan normaal. Ik gebruikt geen inlegkruisjes. Verder heb ik ook sinds dit allemaal speelt een beetje gevoelige/pijnlijke clitoris en als we dan seks gehad hebben, is het plassen daarna een hel: heel erg pijnlijk en brandend.



We hebben geprobeerd om extra glijmiddel te gebruiken en het leek wat beter te gaan, maar nog moet ik hard op mijn tanden bijten. Ik vind het verschrikkelijk. Ik genoot altijd zo van seks, maar kan nu wel janken om hoe het nu gaat. Uit het niets ineens pijn, terwijl er voor mijn gevoel niks veranderd is?



Mijn vriend denkt dat ik gewoon even geduld moet hebben en het af moet wachten, maar ik wil graag jullie advies en tips. Ik heb mezelf met een spiegel goed bestudeerd, maar behalve een klein beetje roodheid op bepaalde plekken, zie ik niets vreemd.



Ik hoor graag jullie reacties en alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Wat denk je van de huisarts bellen??
quote:valentina82 schreef op 21 mei 2015 @ 20:39:

Wat denk je van de huisarts bellen??
Alle reacties Link kopieren
Gelijk naar de huisarts!
life is to celebrate
Misschien SOA? Laat je testen!
Zou een schimmelinfectie kunnen zijn, bacteriële vaginose, een SOA. Lijkt me een mooi klusje om door de huisarts uit te laten zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Huisarts heb ik natuurlijk aan gedacht, maar weet natuurlijk niet of ik te hard van stapel liep en daarom even gewacht..

Het zelfde met SOA, zowel ik als mijn vriend hebben nog nooit een SOA gehad en als ik de sympthomen opzoek kom ik ook nergens iets bekends tegen. Maar dan zal ik in iedergeval morgen direct een afspraak maken met de huisarts!
Alle reacties Link kopieren
Kan gewoon een schimmelinfectie zijn, naar ee huisarts dus
Alle reacties Link kopieren
Of het wel of niet een SOA is, of iets anders, kan je huisarts beter bepalen dan Google of Viva. En met een SOA of infectie wil je echt niet rondlopen. Rondlopen met een SOA kan enorme gevolgen hebben.



En je huisarts heeft dit soort dingen vaker gezien hoor, die schrikt er niet van.
Alle reacties Link kopieren
Het zou ook een blaasontsteking kunnen zijn, dus als je naar de huisarts gaat even ochtendurine meenemen. Plas je na het seksen? Zo niet, dan kunnen er bacteriën in je plasbuis achterblijven. (tijdens de seks kunnen er bacterien in de plasbuis komen door de wrijving).
Alle reacties Link kopieren
Ik plas eigenlijk altijd na de seks ja Heb nog nooit een blaasontsteking gehad, maar als ik verhale hoor over de hel die het moet zijn, denk ik niet dat ik dat heb.. Maar in iedergeval al bedankt voor alle reacties!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als iets wat een simpele oorzaak zou kunnen hebben, zoals schimmelinfectie, blaasontsteking of idd SOA. Komt allemaal vaak voor en je huisarts zal er niet van opkijken. Wel heel belangrijk om ZSM naar je HA te gaan want met geen van bovenstaande dingen moet je lang rondlopen. Er is gewoon iets aan te doen dus zonde om er mee te blijven lopen!
Live and let live ♧
Het klinkt als een schimmelinfectie. Jeuk, branderigheid, mogelijk ook rode schaamlippen en wat dikker? In elk geval even naar de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
google voor de gein eens op klier van Bartholin.



wat jij hier schetst TO, komt mij bekend voor in ieder geval. bleek een verstopte KvB te zijn.

maar chop chop... naar de HA morgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nooit van de dokter, maar op het moment dat ik last kreeg van mn penis zat ik dezelfde dag nog in de wachtkamer.. Met een gekneusde knie loop ik rustig drie weken door, maar no way dat ik risico ga nemen met mn zakie
Alle reacties Link kopieren
Het kan ook herpes zijn? Inderdaad langs de huisarts.. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven