Is dit meer dan seks?

04-11-2014 11:21 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb al tijdje een sex vriendje. heel leuk en gezellig maar ik heb een idee dat hij toch misschien meer voor me voelt. Bij voorgaande seksrelaties waren mannen toch wel veel op zichzelf gericht. natuurlijk deden ze hun best, maar t was minder lief enzovoort.

deze laat het bad vollopen, zet kaarsjes aan en haalt hapjes en wijn. vervolgens verwent hij me echt op zoveel verschillende manieren dat ik het soms niet meer heb. En hij mailt soms " ik mis je! wanneer spreken we af"

Misschien is hij gewoon zo en naast lekker ook lief maar soms bekruipt me toch t gevoel dat hij misschien meer voelt dan hij zegt? Of me iig leuker vind dan gemiddeld?

heb niet zoveel ervaring met seksrelaties dus wie weet kunnen ervaringsdeskundigen hier iets nuttigs over zeggen
Vraag het hem.
Alle reacties Link kopieren
dat heb ik gedaan maar hij zegt zelf dat er geen gevoelens spelen. Maar ook dat we niet te vaak moeten afspreken want dan kunnen er misschien wel gevoelens komen. Ik denk misschien dat hij niet wil toegeven dat hij meer voelt omdat ie bang is dat ik het dan afkap omdat t alleen seks is?
Alle reacties Link kopieren
Die vraag moet je bij hem neer leggen, alleen hij kan hier antwoord op geven.
Waarom al die twijfels? Hij zegt toch hoe hij erover denkt? En als je duidelijkheid wilt, dan vraag je erom. Ik kan niet weten wat hij denkt of voelt.
Neuh dit is gewoon een minnaar die weet wat ie doet, en die voor zowel jou als voor hemzelf een ontmoeting een echt feestje ziet te maken...

Wees blij ermee zou ik zeggen ;) Er zijn er die het slechter treffen hoor...
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet jij dat Knoefelbeer? ken je deze man?
Alle reacties Link kopieren
ik klaag ook niet Maar ik vind t soms moeilijk te vatten. als vrouw heb je vaak meer gevoel in dit soort relaties zitten en ik zie soms het verschil niet meer tussen hoe een vriendje me zou behandelen en hoe hij dat doet. er zit voor mn gevoel een stukje liefde in maarja aan de andere kant is t natuurlijk ook dat je elkaar leuk vindt anders lig je niet met elkaar in bed. Dus zowizo voel je dan al meer voor elkaar dan voor zomaar een voorbijganger
Als je er echt aan gaat twijfelen, zou ik om duidelijkheid vragen. Maar als je het voor jezelf kunt relativeren zoals je hierboven doet, niet twijfelen en gewoon genieten.
Alle reacties Link kopieren
ik vroeg me gewoon ook af hoe andere hun sexvriendje-relatie ervaren, of daar ook wel eens romantische dingetjes aan te pas komen. soms is het onderscheid een beetje moeilijk
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een lief seksvriendje. Maar dit gedrag hoeft niks te betekenen... Of hij je een leuke seksvriendin vind of meer voelt.... Zal je moeten vragen.
Klinkt mij als een gewone seksvriend. Ik lees echt niks waaruit kan blijken dat hij meer wil of voelt.
quote:lilalinda schreef op 04 november 2014 @ 11:36:

Hoe weet jij dat Knoefelbeer? ken je deze man?



Het lukte niet het nog negatiever te formuleren? Inleven en bedenken "Goh, misschien zijn er wel mannen die de beschreven dingen ook de norm vinden voor een leuke date" was te moeilijk?



In mijn oren klinkt een reactie als de jouwe eigenlijk vrij eh, zuur... Jammer.
Tja andere seksvriendjes zijn niet jouw seksvriendje. Dus aan onze mening heb je niks.



Klinkt alsof je het slechter had kunnen treffen.
Alle reacties Link kopieren
Vraagje: is het mogelijk dat je niet zozeer aan zijn gevoelens twijfelt, maar aan die van jezelf? Het klinkt een beetje als projectie, namelijk. Ben JIJ niet degene die meer gevoelens begint te krijgen, hierbij?
Confidence is not; "I know they'll like me". Confidence is; "I'll be fine if they don't".
Alle reacties Link kopieren
misschien…ik weet t niet

seks puur om seks kan ik wel scheiden van liefde, maar als iemand echt moeite voor me gaat doen en me verwent en megaveel aandacht heeft voor mijn plezier in combinatie met mailtjes met kus smileys en hartjes en zoveel moeite doet dan doet dat ook wel iets met mij geef ik toe

komt omdat ik dat echt al veel meer naar beginnende relatie vindt gaan, dat je elkaar echt wilt veroveren en moeite voor elkaar doet. ik heb dat nog niet eerder zo meegemaakt bij iemand met wie je eigenlijk alleen seks hebt

maar misschien is het vanuit zijn kant idd alleen seks met wat persoonlijke aandacht. Mannen kunnen dat denk ik wel beter scheiden

maar ik mag dus inderdaad niet klagen, had slechter kunnen treffen ja
Alle reacties Link kopieren
Besef je even, wat jij wil. Kun jij (bij hem) sex en liefde nog wel scheiden?

Als jij meer voor hem gaat voelen, is het wel erg handig om te weten, wat hij voor jou voelt.

Ga vooral uit van je eigen gevoel, niet zozeer van dat van hem
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb je het wel getroffen. De vraag is eerst wat wil je van een sex relatie, waarschijnlijk meer dan een Dildo met een Lichaam eraan die zelf beweegt.

Nu heb je iemand die ook emotioneel bij je betrokken is en je als mens ziet ipv als fleshlight met lichaam.



Maar daar staat tegenover dat je lichamelijk en ook geestelijk een commitment aangaat als je sex hebt met iemand, helemaal als dat vaker gebeurd. Dus, ja, hij heeft zeker gevoelens voor jou, en jij hebt ook gevoelens voor hem. Maar dat wil nog niet zeggen dat jullie onderling geschikt zijn voor een blijvende relatie. Een van jullie twee zal uiteindelijk wel weer eens verliefd worden op een buitenstaander maar totdan, geniet ervan dat hij jou goed behandeld ipv gebruikt.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bij voorgaande seksrelaties waren mannen toch wel veel op zichzelf gericht.quote:heb niet zoveel ervaring met seksrelaties dus wie weet kunnen ervaringsdeskundigen hier iets nuttigs over zeggen



Ehm, ben je nu zelf wel of niet ervaringsdeskundige??

Het leest toch voor mij alsof je meer seksrelaties hebt gehad dan gemiddeld.

(Die overigens beroerd klinken als een beetje galanterie en romantiek je zo apart voorkomen)
Alle reacties Link kopieren
quote:datejededonder schreef op 04 november 2014 @ 11:26: hij zegt zelf dat er geen gevoelens spelen. Dat is een duidelijk antwoord.

Hij heeft geen dieper gaande gevoelens voor jou dan jou aardig lekker vinden.

Hij komt over als iemand die zelf prima weet wat hij doet en voelt.

Iemand die rekening houd met de menselijke factor tijdens een lustrelatie is altijd beter dan iemand die alleen aan eigen genot denkt.

Dat wil niet zeggen dat hij met jou de horizon tegemoet gaat.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Ik kan nog steeds niet quoten, zowel mobiel als op de pc niet. Dus dan maar zo



misschien…ik weet t niet

seks puur om seks kan ik wel scheiden van liefde, maar als iemand echt moeite voor me gaat doen en me verwent en megaveel aandacht heeft voor mijn plezier in combinatie met mailtjes met kus smileys en hartjes en zoveel moeite doet dan doet dat ook wel iets met mij geef ik toe

komt omdat ik dat echt al veel meer naar beginnende relatie vindt gaan, dat je elkaar echt wilt veroveren en moeite voor elkaar doet. ik heb dat nog niet eerder zo meegemaakt bij iemand met wie je eigenlijk alleen seks hebt

maar misschien is het vanuit zijn kant idd alleen seks met wat persoonlijke aandacht. Mannen kunnen dat denk ik wel beter scheiden

maar ik mag dus inderdaad niet klagen, had slechter kunnen treffen ja



In mijn ogen is dit gewoon een seksvriend. Zelf heb ik nog nooit geaccepteerd dat een seksvriend alleen even zijn kwakje kwam afleveren. Seksvrienden zijn betekent voor mij in ieder geval niet levend opblaaspopje spelen. In mijn ogen doet een seksvriend er alles aan om het voor beide partijen aangenaam en geil te maken. Dus daar horen soms ook berichten bij om het vuur op te laaien. Ik denk dus dat jij hiervoor geen fatsoenlijke seksvrienden had en dat je daarom nu in de war bent. Hij doet moeite voor je (terwijl dat net zo goed voor hem is) en je denkt meteen dat er misschien meer speelt. Ik denk dat jij degene bent die in de war is, niet hij. Hij wil gewoon goede seks en weet hoe hij dat moet bereiken.
Ik heb ook zo'n FWB gehad. Ontzettend leuke man, deed veel moeite. En ik durfde niets te vragen, bang om iets te 'verpesten' en kreeg door dat gedrag toch hoop.

Totdat hij iemand ontmoette waar hij verliefd op werd. Dat deed heel veel pijn. In m'n achterhoofd wist ik wel hoe het zat, maar juist door er niet over te praten creëer je valse hoop.

Dus, uitspreken!
Alle reacties Link kopieren
Het zijn nog steeds seksafspraakjes, toch? Ik bedoel: jullie spreken af en jij gaat daar lang en hoe lief en voorkomend hij ook is, het gaat om de seks?



Wat is een tijdje? Want binnen die tijd hebben jullie geen ander soort dingen samen gedaan, zoals uitgaan, hapje eten, met vrienden kennismaken, naar feestjes, voor elkaar koken, weekendje weg?



Dan lijkt het me wel duidelijk: het is een seksvriendje, tenminste ik heb die ook regelmatig en daar doe ik ook geen "relatie-achtige dingen" mee.



Ik snap dat je van zijn gedrag in de war kan raken, omdat het zo liefdevol is en hij zoveel rekening met jou houdt en zoveel moeite doet om het romantisch en gezellig te maken. Dat doen stellen die verliefd zijn ook, maar die doen nog veel meer dan dat als er een beginnende relatie gaande is.



Vrouwen raken gehecht als ze vaker met een man seks hebben, zeker als het lief en intiem is. Je maakt dan bindingsstoffen aan (knuffelhormoon oxytocine oa). Dat lijkt enorm op verliefd zijn, in de zin van vaak aan hem denken, contact willen, in zijn buurt willen zijn, bij hem willen zijn. Hij zegt niet voor niks dat jullie maar niet te vaak moeten afspreken, maar ik denk dat dat niet veel uitmaakt. Je maakt die stoffen al als je vaker met 1 zelfde man seks hebt, zoent, knuffelt, blijft slapen, je intiem fysiek verbindt. Ik denk eerder dat het lieve gedeelte zorgt voor die verwarring omdat iemand die verliefd is ook zo lief en romantisch voor je zou zijn.



Hij is er iig duidelijk in: hij is niet verliefd, wat hij voelt is aantrekkingskracht, geilheid, verlangen, maar blijkbaar niet in de richting van dieper dan dat, (verliefdheid/liefdesrelatie).. Mannen kunnen dat iha beter scheiden.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
"wij" zijn ook gewoon best wel lief hoor
hoe ouwer, hoe gekker..............
Alle reacties Link kopieren
@suzy: ja het zijn seksafspraakjes. We gaan niet samen naar de film of dat soort dingen maar hij wil wel graag een keer met me weg. hij gaat vaak op zakenreis naar weet ik veel waar en zou t leuk vinden als ik eens een paar dagen meeging. ja dan denk ik toch ook weer: "oké?" maar goed, misschien heb ik t gewoon goed getroffen en is hij galant, lekker en een man die snapt wat een vrouw wil en ben ik dat niet gewend of zo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven