Is dit raar

02-11-2015 23:51 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee ik (20) heb sinds 2,5 maand een vriendin (21) heel leuk en aardig maar ik zit toch ergens mee..

Want ze vertelde dat ze met een jongen die ik ken was gaan date en toen gelijk na de date met hem naar huis is gegaan en daar voor de eerste keer seks heeft gehad, allemaal leuk en aardig maar ik heb al flink wat tijd met d'r doorgebracht en heb nog helemaal niets met haar gedaan en zei zegt dat ze niet wil vanwege "m'n ouders slapen kamer ernaast die horen alles" maar bij mij thuis gebeurt er ook niets want dan is ze ongesteld of kan ze niet. Wtf moet ik hiermee?
Blijven rukken.
Alle reacties Link kopieren
Wss heeft ze spijt dat ze meteen het bed in is gedoken en wil ze bij jou wachten.. of slechte seks ervaring...
quote:Quala schreef op 02 november 2015 @ 23:54:

Wss heeft ze spijt dat ze meteen het bed in is gedoken en wil ze bij jou wachten.. of slechte seks ervaring...Dit denk ik ook!
quote:Quala schreef op 02 november 2015 @ 23:54:

Wss heeft ze spijt dat ze meteen het bed in is gedoken en wil ze bij jou wachten.. of slechte seks ervaring...



Dit denk ik ook ja. Kan een gevoelig onderwerp zijn voor haar dus dat zou ook meteen verklaren waarom ze excuses gebruikt om er onderuit te komen. Dat van haar ouders vind ik trouwens wel een goede reden hoor, ik deed dat thuis ook nooit als mijn ouders al in bed lagen.



En wat betreft dat ongesteld zijn, als je nou écht wil weten of dat waar is kun je dit zelf gewoon bijhouden. Als ze 2 keer in 1 maand dat excuus gebruikt weet je al dat het gelogen is, tenzij ze een hele rare cyclus heeft. Wellicht een beetje paranoïde, maar als je het écht wil weten..
Ik zou het nog een maandje aankijken.
Alle reacties Link kopieren
Kan zijn dat ze het serieuzer aan wil pakken met jou, dat ze het gevoel had dat het met die ander maar voor één keer was en met jou niet. Maar dat is maar gissen hoor. Je kan het beter gewoon vragen.
Alle reacties Link kopieren
Vind je dr leuk of leuk voor de neuk?

Dat maakt t verschil.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Dumpen
Dus dat...
Alle reacties Link kopieren
en heb nog helemaal niets met haar gedaan



"niets" als in geen penetratie? Of zelfs geen handwerk, droogneuken en orale zaken?
Ze wou van maagdelijkheid af en misschien had later spijt. Vraag het eens aardig aan haar? Je hebt geen recht op seks omdat ze met een ander dezelfde avond deed he. Je klinkt niet als een lieve jongen voor haar. Wrf moet ik hiermee? Echt?
Alle reacties Link kopieren
Nee is nee.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Vindt je haar echt leuk of wil je alleen neuken? Je klinkt inderdaad niet bepaald verliefd, maar meer gefrustreerd omdat je er niet meteen op mag. Zou ik ook geen trek in hebben en wellicht heeft ze geleerd van de vorige.
Ja dit is heel raar. Alle vrouwen bespringen je meteen zodra ze alleen met je zijn, wist je dat nog niet? We willen dat zaad! En snel ook graag!
Ik zou scheiden.. (Ik hou deze standaard tip erin )
Het klinkt alsof je haar alleen maar snel in bed wil krijgen, je kan ook respect hebben voor het feit dat ze het nu duidelijk rustiger aan wil doen!
Alle reacties Link kopieren
Misschien een heel vreemd advies: erover praten?

Of appen jullie hier tegenwoordig over?
.
Alle reacties Link kopieren
Dat ze met een ander meteen van bil is gegaan, wil niet zeggen dat jij daar rechten aan kunt ontlenen.



Zie je het tijd met haar doorbrengen als investering danwel noodzakelijk kwaad om haar te mogen neuken?
Beste "God's gift to women",



"...ik heb al flink wat tijd met d'r doorgebracht en heb nog helemaal niets met haar gedaan..." Ik ben benieuwd naar de definitie die jij aan het woord liefde geeft.



Maar antwoord op je vraag: Wat raar is, is jouw gedachte dat jouw kostbare tijd jou het recht geeft op sex. Wat raar is, is dat jij het als haar plicht ziet om jou van sex te voorzien in ruil voor jouw tijd.



Tip vanaf deze zijde: google eerst eens op de woorden respect en inlevingsvermogen. Doe vervolgens wat met die informatie. Je hebt namelijk nog heel wat te leren, knul.



In de tussentijd hoop ik dat je handig bent.



Mvg.

Een vrouw
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de TO zich afvraagt wat er NU mankeert of wat er met de TO mankeert waarom ze geen sex wilt hebben.



Voor de TO er is een groot verschil met die andere jongen en jij. Hij was een toyboy en jij een lover daar zal het wel aan liggen.



Dat er in een relatie niet meteen de eerste dag wordt geneukt is best normaal alleen jij moet er mee weten omgaan.
Sex and Whisky
Alle reacties Link kopieren
Misschien was die andere jongen aantrekkelijker cq mannelijker en kon ze hem niet weerstaan....
Ik kan niet uit het verhaal opmaken dat de date met die andere jongen voor of tijdens de afgelopen 2,5 maanden heeft plaatsgevonden. Dat maakt voor het vervolg nogal wat uit lijkt me... Ik las het namelijk alsof die date tijdens jullie (zeer prille) relatie had plaatsgevonden, maar de andere reacties wijzen daar niet op. Lees ik ergens overheen?
Dat vroeg ik me dus ook al af Photonic..
Oh jezus, 'respect' en 'recht op seks' worden weer van stal gehaald.



TO, wanneer ze niet doet wat je wilt, dan is ze je niet waard (om op mijn beurt die idiote zegswijze maar eens van stal te halen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven