Is het zonde jezelf te ontmaagden met een dildo?

04-08-2012 12:41 96 berichten
Stel je hebt nog nooit seks gehad en iets bij je naar binnen gebracht. Is het dan zonde om het zelf te doen en niet een echte penis?
Alle reacties Link kopieren
Komttie komttie komttie....!!



Alle reacties Link kopieren
Je bent toch al een keer ruw gevingerd? Met wonden enzo?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Zonde? Als in een zonde begaan? Of zonde als in jammer?
Seks met een dildo is toch niet hetzelfde als seks met een 'echte piemel?' Ik vind dat je pas ontmaagd bent als je seks hebt gehad met een man/vrouw.
Jezelf ontmaagden...deze verdient idd een
Alle reacties Link kopieren
Heb jij geen vriendinnen om lekker mee naar een strandje te gaan ofzo?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Je kan jezelf niet ontmaagden met een dildo (en nee, ook geen vibrator, komkommer, banaan of wat dan ook).
Als een penis erin gaat breekt je vlies toch. Ik ben wel gevingerd en tampons draag ik ook. Ben ik al ontmaagd nu?
quote:Fame schreef op 04 augustus 2012 @ 12:43:

Heb jij geen vriendinnen om lekker mee naar een strandje te gaan ofzo?Nee wil je met me afspreken?
quote:giuliettacapuletti schreef op 04 augustus 2012 @ 12:42:

Seks met een dildo is toch niet hetzelfde als seks met een 'echte piemel?' Ik vind dat je pas ontmaagd bent als je seks hebt gehad met een man/vrouw.http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern= ... en&lang=nn
quote:missy_acy schreef op 04 augustus 2012 @ 12:42:

Zonde? Als in een zonde begaan? Of zonde als in jammer?Als in jammer.
Alle reacties Link kopieren
quote:fem3ke schreef op 04 augustus 2012 @ 12:44:

Als een penis erin gaat breekt je vlies toch. Ik ben wel gevingerd en tampons draag ik ook. Ben ik al ontmaagd nu?Yep allang en nu hup wat leuks gaan doen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Oh wat triest

Is dit een Troll of is dit echt..



Dit wil je toch niet willen? Jezelf ontmaagden dmv een ruberen stok? Maak vrienden met een vleeslul
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, we hebben er weer 1! Wist je al dat je van trekken zwanger kan raken? Pas maar op!
Alle reacties Link kopieren
quote:fem3ke schreef op 04 augustus 2012 @ 12:44:

Als een penis erin gaat breekt je vlies toch. Ik ben wel gevingerd en tampons draag ik ook. Ben ik al ontmaagd nu?



Godsamme, ga jij eens je bio boek lezen. Er is geen vlies!



En nee, vandaag kan je niet met mij naar een strandje, ik heb hier en huis waar allemaal 16-17 jarige dames aan het ontwaken zijn, dus ik heb het al druk genoeg met je leeftijdsgenoten.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Of een courgette



Wat Giulietta zegt.



En zonde...het lijkt me juist wel handig. Tenzij je graag dat bloed/pijnritueel erbij hebt bij een echte eerste keer met een man
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
quote:fem3ke schreef op 04 augustus 2012 @ 12:44:

Ik ben wel gevingerd en tampons draag ik ook.Wat draag jij op 't feest? Oh, ik denk dat ik een tamponnetje ga dragen.
Ik ben gewoon benieuwd hoe het voelt een penis/dildo. Want vingeren vond ik echt niks aan. Maar een penis is toch dikker en dan raakt het achter meer. Ik wil een keer klaarkomen maar heb nu geen echt leuke vriend. We doen wel pijpen beffen enzo maar ik vind hem eigenlijk vies en wil zijn penis niet in me. Zal ik dan toch een dildo kopen?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een dildo pakken en spelen.

Wat is nou het probleem?
quote:Fame schreef op 04 augustus 2012 @ 12:46:

[...]





Godsamme, ga jij eens je bio boek lezen. Er is geen vlies!



En nee, vandaag kan je niet met mij naar een strandje, ik heb hier en huis waar allemaal 16-17 jarige dames aan het ontwaken zijn, dus ik heb het al druk genoeg met je leeftijdsgenoten.UUhm waarom heeft een marokkaans meisje bij ons op school dan maagdenvliesoperatie gehad om te herstellen.
quote:fem3ke schreef op 04 augustus 2012 @ 12:44:

Als een penis erin gaat breekt je vlies toch. Ik ben wel gevingerd en tampons draag ik ook. Ben ik al ontmaagd nu?

Ja, je vliezen breken als er een piemel in word geduwd



Het maagdenvlies is geen vlies, maar een klein randje. Er scheurt of breekt dus niks...
quote:Fame schreef op 04 augustus 2012 @ 12:46:

[...]





Godsamme, ga jij eens je bio boek lezen. Er is geen vlies!



En nee, vandaag kan je niet met mij naar een strandje, ik heb hier en huis waar allemaal 16-17 jarige dames aan het ontwaken zijn, dus ik heb het al druk genoeg met je leeftijdsgenoten.Ik had je jonger verwacht heb je al zo een oude kinderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:fem3ke schreef op 04 augustus 2012 @ 12:48:

[...]





UUhm waarom heeft een marokkaans meisje bij ons op school dan maagdenvliesoperatie gehad om te herstellen.Dat is gelul en geldklopperij. MAar zolang mensen betalen zijn er altijd bepaalde artsen die wel even een sneetje en een steekje doen om de familiegemoederen rustig te houden.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik heb mezelf ontmaagd met een tampon als je het zo bekijkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven