Is het zonde jezelf te ontmaagden met een dildo?

04-08-2012 12:41 96 berichten
Stel je hebt nog nooit seks gehad en iets bij je naar binnen gebracht. Is het dan zonde om het zelf te doen en niet een echte penis?
Alle reacties Link kopieren
Schat, als het een vlies was, hoe zou het dan kunnen dat er een tampon doorheen kan? Dan zou het toch al stuk zijn?

Het is meer een soort ribbeltje



http://nl.wikipedia.org/wiki/Maagdenvlies



luie donder
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Fame moet ik het doen of wachten op een speciale jongen?
quote:giuliettacapuletti schreef op 04 augustus 2012 @ 12:42:

Seks met een dildo is toch niet hetzelfde als seks met een 'echte piemel?' Ik vind dat je pas ontmaagd bent als je seks hebt gehad met een man/vrouw.wilde ik ook zeggen... in welk tijdperk leven de mensen die denken dat het maagdenvlies echt een vlies is...

lesje biologie: het maagdenvlies is geen vliesje maar een ribbeltje of zoiets... mosterd...
Alle reacties Link kopieren
@Fem3ke: Feiten en fabels over het maagdenvlies.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet zonde. Wel even oefenen en proberen wat jij fijn vindt.
quote:fem3ke schreef op 04 augustus 2012 @ 12:48:

[...]





UUhm waarom heeft een marokkaans meisje bij ons op school dan maagdenvliesoperatie gehad om te herstellen. Die arts loopt binnen op niet-bestaande ingrepen!
Kom op Femke... Die Marokkaanse meiden moeten bloeden bij de eerste keer seks. Veel vrouwen bloeden niet eens. Om er zeker van te zijn dat het bij hen wel gebeurd maakt een arts het wat strakker van onderen... Succes gegarandeerd.



Maar als jij serieus denkt dat je daar een vlies hebt zitten mag je wat mij betreft terug naar de schoolbanken.
Alle reacties Link kopieren
quote:fem3ke schreef op 04 augustus 2012 @ 12:52:

Fame moet ik het doen of wachten op een speciale jongen?Mijn advies aan jou is om zelf eerst je eigen lichaam goed te leren kennen en te onderzoeken wat je prettig vindt. Daarna een jongen leren kennen en wanneer hij minstens een half jaar leuk met je omgaat zonder dat hij seks krijgt mag hij misschien een poging wagen. Dan wordt je in ieder geval niet gebruikt voor seks en daarna gedumpt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Jullie snappen me niet;. Ik bedoel meer van is het niet jammer als je eerste keer een soort penis in je een dildo is en niet een echte penis. Eerst keer moet toch speciaal zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:fem3ke schreef op 04 augustus 2012 @ 12:57:

Jullie snappen me niet;. Ik bedoel meer van is het niet jammer als je eerste keer een soort penis in je een dildo is en niet een echte penis. Eerst keer moet toch speciaal zijn.Is niet te vergelijken zeg. Je doet het met een persóón. Niet met een vlees-piemel waar een vent aan hangt, ongeveer vergelijkbaar met een plastic dildo.
Alle reacties Link kopieren
quote:fem3ke schreef op 04 augustus 2012 @ 12:57:

Jullie snappen me niet;. Ik bedoel meer van is het niet jammer als je eerste keer een soort penis in je een dildo is en niet een echte penis. Eerst keer moet toch speciaal zijn.





Seks met je zelf is iets wat helemaal los staat van seks met een ander.



De eerste keer met iemand anders moet inderdaad speciaal zijn. Dus laat je nooit nemen in een donker steegje of bezopen in de wc van een kroeg, dat is pas zonde.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:fem3ke schreef op 04 augustus 2012 @ 12:57:

Jullie snappen me niet;. Ik bedoel meer van is het niet jammer als je eerste keer een soort penis in je een dildo is en niet een echte penis. Eerst keer moet toch speciaal zijn.



Ja hoor 1e keer is speciaal, maar in jouw geval kan het met een komkommer of winterwortel ook speciaal zijn.

Waarom wil je jezelf eigenlijk ontmaagden?
Alle reacties Link kopieren
Maar een dildo is toch geen penis, schat?

Dus heb je penis-eerste-keer en dildo-eerste-keer.

Staan los van elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Zo te lezen heb je je antwoord al
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
quote:Fame schreef op 04 augustus 2012 @ 12:56:

[...]





Mijn advies aan jou is om zelf eerst je eigen lichaam goed te leren kennen en te onderzoeken wat je prettig vindt. Daarna een jongen leren kennen en wanneer hij minstens een half jaar leuk met je omgaat zonder dat hij seks krijgt mag hij misschien een poging wagen. Dan wordt je in ieder geval niet gebruikt voor seks en daarna gedumpt.Heb al een vriend en we doen wel dingen maar niet dat. Maaar ik ga sowieso wachten want ben ook onzeker enzo. Ik wil alleen wel een dildo gebruiken anders duurt het te lang merkt die jongen er dan niks van? Want hij weet dat ik maagd ben.
quote:muzze schreef op 04 augustus 2012 @ 13:00:

[...]





Ja hoor 1e keer is speciaal, maar in jouw geval kan het met een komkommer of winterwortel ook speciaal zijn.

Waarom wil je jezelf eigenlijk ontmaagden?Ik wil klaarkomen, iedereen zegt dat je je clitoris moet voelen maar dat werkt niet. Ben gewoon benieuwd hoe het voelt om iets groots in je te voelen. Misshcien lukt het dan wel.
No way dat jij gaat klaarkomen van die dildo. Het niet voor niks dat iedereen zegt dat dat clitoraal veel makkelijker gaat. Maar goed, het is jouw feessie. Doe vooral wat je niet laten kan.
Maar is het wel lekker dan of gewoon zonde?
Alle reacties Link kopieren
quote:fem3ke schreef op 04 augustus 2012 @ 13:02:

[...]

Ik wil klaarkomen, iedereen zegt dat je je clitoris moet voelen maar dat werkt niet. Ben gewoon benieuwd hoe het voelt om iets groots in je te voelen. Misshcien lukt het dan wel.En ontmaagden is in jouw ogen hetzelfde als klaarkomen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:fem3ke schreef op 04 augustus 2012 @ 13:05:

Maar is het wel lekker dan of gewoon zonde?



Zonde.



Slotje dan maar?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Hoe achterlijk ben je?
Wat is een slotje?
Alle reacties Link kopieren
Een mega dikke penis.
Alle reacties Link kopieren
quote:luie donder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven