Is het zonde jezelf te ontmaagden met een dildo?

04-08-2012 12:41 96 berichten
Stel je hebt nog nooit seks gehad en iets bij je naar binnen gebracht. Is het dan zonde om het zelf te doen en niet een echte penis?
Alle reacties Link kopieren
Hahahhahaha.



Je bent nu niet serieus, hoop ik, he?
Als jij echt nog maagd ben, kan ik me niet voorstellen dat je gaat genieten van tarzan. Echt niet. Sowieso zijn maar weinig dingen de eerste keer echt lekker.
Joh, koop lekker een hele grote butplug. Word je toch gepenetreerd en je maagdenvliesje blijft intact. Of je daarna nog lekker loopt, is een tweede.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivetje schreef op 04 augustus 2012 @ 12:43:

Jezelf ontmaagden...deze verdient idd een Dat kan dus niet. Ja, je kunt een dildo in jouzelf steken maar daarna blijf je maagd, als je dat daarvoor ook was. Helaas pindakaas.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:fem3ke schreef op 04 augustus 2012 @ 12:48:

UUhm waarom heeft een marokkaans meisje bij ons op school dan maagdenvliesoperatie gehad om te herstellen.Omdat haar toekomstige man eist dat ze maagd is. Ik denk dat zij een moslima (vrouwelijke moslim) is. Zij moet aan haar man bewijzen dat ze maagd is. Bij een ontmaagding komt er in dat geval bloed vrij. Buiten de islam, althans in het westen, heeft een ontmaagding een andere betekenis: nl. voor het eerst seks hebben.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
En bloed bij ontmaagding is ook niet standaard.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Spannend..
Alle reacties Link kopieren
Ik pluk maar eens ff wat van wiki:



Over het maagdenvlies doen een aantal hardnekkige mythen de ronde:

- Het hymen is een vlies.

- Een intact hymen bewijst dat er sprake is van een maagd.

- Het hymen scheurt áltijd bij de eerste coïtus, met bloedverlies tot gevolg.

- Na onderzoek van het hymen kan een arts een schriftelijk bewijs van maagdelijkheid afgeven.

- Onderzoek van het hymen kan bij verdenking van een zedenmisdrijf seksueel misbruik bevestigen of uitsluiten.



Geen van deze beweringen is juist.



Plastische chirurgen en gynaecologen krijgen ook in Nederland wel eens het verzoek om het maagdenvlies te "reconstrueren". Dit gebeurt niet alleen in landen waar het maagd zijn een vereiste is om te trouwen, maar ook bijvoorbeeld in de Oosterse landen waar men in het prostitutienetwerk veel geld verdient met het ter beschikking stellen van zulke nep-maagden. Bij zo'n operatie wordt het maagdenvlies strakker gemaakt om het te laten bloeden bij geslachtsverkeer, maar dat werkt vaak niet. Er zijn eenvoudiger manieren om bloedverlies te faken. Het gebruik van de carmijnpil (een pil met nepbloed die een vrouw van te voren in kan brengen), een sneedtje in de vinger of het met de pil plannen van de menstruatie.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je kind ??????? 12 of 13
Alle reacties Link kopieren
quote:xxxRosalitaxxx schreef op zaterdag 04 augustus 2012 13:18 Joh, koop lekker een hele grote butplug. Word je toch gepenetreerd en je maagdenvliesje blijft intact. Of je daarna nog lekker loopt, is een tweede.hahahhahahhahahhahahahhahhahahhahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:verliefdopiemand schreef op 04 augustus 2012 @ 13:07:

Hoe achterlijk ben je?in vergelijk met jou, VOM? Ik zou zeggen: wacht de foto-finish even af...
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun beter deze vraag stellen bij de YES of FANCY dat jeugd blad , je weet wel ... Kans is groter dat daar deze vraag wel serieus wordt beantwoord ;) geen dank voor de tip hoor ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Tia.Dalma schreef op 04 augustus 2012 @ 13:58:

[...]



in vergelijk met jou, VOM? Ik zou zeggen: wacht de foto-finish even af...
Alle reacties Link kopieren
quote:alexatje schreef op 04 augustus 2012 @ 14:03:

Misschien kun beter deze vraag stellen bij de YES of FANCY dat jeugd blad , je weet wel ... Kans is groter dat daar deze vraag wel serieus wordt beantwoord ;) geen dank voor de tip hoor ;)



De Yes bestaat al een tijdje niet meer

Sinds de Yes is opgeheven worden overspoelt door pubers die niet opgelet hebben tijdens biologie...
Ga, lekker naar de kroeg, dan kom je gewoon leuke mensen tegen.

Na een nacht doorzakken komt de sex en ontmaagding vanzelf.
Alle reacties Link kopieren
Maryni,



Ik krijg bij reconstructie van het maagdenvlies en bij de zogeheten carmijnpil en andere trukjes wat rare gedachten. Ik denk namelijk dat Nederlandse vrouwen niet met dergelijke wensen bij de arts of gynaecoloog op de stoep staan. En de islamitische vrouwen moeten zich in allerlei bochten wringen om tegenover de islamitische mannen te bewijzen dat ze maagd is... en dat in ons land.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:InyMiny schreef op 04 augustus 2012 @ 14:06:

[...]





De Yes bestaat al een tijdje niet meer

Joh! Dat wist ik helemaal niet
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
quote:fem3ke schreef op 04 augustus 2012 @ 12:52:

Fame moet ik het doen of wachten op een speciale jongen?Vanwaar de haast uberhaupt? Waarom wil je zo graag ontmaagd zijn?
C
Alle reacties Link kopieren
quote:Tia.Dalma schreef op 04 augustus 2012 @ 13:58:

[...]



in vergelijk met jou, VOM? Ik zou zeggen: wacht de foto-finish even af... '



Als er een vlies was, hoe zou je dan ongesteld kunnen worden denk je? Eerst maar eens verdiepen in de anatomie, dan kom je er vanzelf achter dat je jezelf niet kan ontmaagden.
Alle reacties Link kopieren
http://www.maagdenvlies.net/





Wat is het maagdenvlies?





Het maagdenvlies (of hymen in het Latijn) is niet echt een vlies. Het is eerder een geribbelde kraag die rond de opening van de vagina zit. Om de rand te kunnen zien moet je de binnenste schaamlippen wat uit elkaar trekken.



Het hymen zit onder het plasgaatje, maar is niet altijd even duidelijk waarneembaar omdat de vaginawanden de opening dichtduwen.



Wat de functie is van het maagdenvlies is niet geheel duidelijk. Vermoedelijk dient het om de vagina af te sluiten, zodat bacteriën niet kunnen binnendringen.





Heeft iedereen een maagdenvlies?



In principe wordt elke vrouw met een maagdenvlies geboren, al zijn er grote verschillen in de dikte, de stugheid en de opening van de kraag. De diameter kan zo groot zijn, dat je nauwelijks van een maagdenvlies kunt spreken. Langs de andere kant kan het ook zo stug zijn, dat een operatie nodig is om de opening wijder te maken.



Wanneer scheurt het maagdenvlies in?



Als er een voorwerp in je vagina terecht komt waarvan de diameter groter is dan de opening van de kraag, dan rekt het maagdenvlies op en/of gaat het inscheuren.



Doet het inscheuren pijn?



Soms wel, soms niet. Sommige meisjes vinden de pijn afgrijselijk, anderen voelen er weinig van. Vaak gaat het inscheuren gepaard met wat bloedverlies. Bepalende factoren hierin zijn de stugheid van het kraagje, de vaginale vochtigheid, de seksuele opwinding en de grootte van de penis die wordt ingebracht.



Ben je geen maagd meer als je maagdenvlies al is ingescheurd?



Toch wel. Maagd ben je als je nog geen seksuele betrekkingen hebt gehad. Je maagdenvlies kan ook scheuren zonder dat er een penis in je vagina terecht kwam. Je bent dan nog wel maagd, maar je hymen is dan al wel beschadigd.



Hoe groot is de opening in het maagdenvlies?





Dat is bij iedereen anders, maar over het algemeen is de opening, net als op het plaatje hiernaast, groot genoeg om één vinger door te laten zonder pijn.



Er bestaan veel variaties in de openingen. Op deze foto is vooral de bovenkant van het hymen geribbeld, maar er zijn ook exemplaren die helemaal rondom ribbels hebben.



Er zijn ook maagdenvliezen met hele kleine of hele grote kartelvormen, of waarvan de ene helft meer is afgesloten dan de andere helft, zodat er een maantje ontstaat.





Kan het maagdenvlies meerdere keren inscheuren?



Ja, dat kan. Het kan bijvoorbeeld best zijn dat je een nieuwe partner ontmoet, wiens penis wat dikker is dan die van je vorige vriend. Het kraagje kan dan verder inscheuren en opnieuw bloeden. Het maagdenvlies is pas helemaal weg als je een kind hebt gebaard.



Is het belangrijk dat je maagdenvlies intact blijft?



In sommige godsdiensten - zoals bij de Islam - is dit erg belangrijk. Na het huwelijksfeest moeten man en vrouw het bebloede laken tonen aan de familie, een teken dat de vrouw nog maagd was. Omdat niet iedereen altijd bloed verliest bij de eerste geslachtsgemeenschap, is dit vaak een bron van problemen.



Kan een arts zien of je nog maagd bent?



Omdat er zoveel variaties zijn van het maagdenvlies, is het zeer moeilijk voor een arts om bij een gynaecologisch onderzoek vast te stellen of je reeds geslachtsbetrekkingen hebt gehad of niet. Alleen bij erg strakke kraagjes kan de arts er vanuit gaan dat er nog geen penetratie heeft plaatsgevonden.



Kan ik me gynaecologisch laten onderzoeken als ik nog maagd ben?



In theorie kan dit, maar het plaatsen en het openen van de eendebek zal je maagdenvlies zowiezo laten inscheuren. Veel gynaecologen vragen daarom om pas voor het eerst langs te komen als je al geslachtsbetrekkingen hebt gehad.



Kan het maagdenvlies spontaan inscheuren?



Ja, dat kan. Bij sporten waar de benen ver moeten gespreid worden, zoals bijvoorbeeld ballet en paardrijden, kan er druk ontstaan op de vaginawand, waardoor het maagdenvlies steeds wat meer wordt opgerekt.



Als je vreemde voorwerpen in je vagina brengt, kun je uiteraard ook het maagdenvlies beschadigen. Denk daarbij niet alleen aan vibrators of dildo's, maar ook tampons. Dit is de reden dat het inbrengen en vooral het verwijderen van volle tampons de eerste keren flink pijnlijk kan zijn.



Kan de kraag zo klein zijn dat mijn vagina helemaal dicht is?



Bij sommige vrouwen is de kraag helemaal dichtgegroeid, waardoor er ook geen menstruatiebloed naar buiten kan stromen en er gevaarlijke onstekingen kunnen ontstaan. Dit is een hymen imperforatus, en wordt vaak ontdekt door het uitblijven van de menstruatie. Een kleine insnede lost dit probleem op.



Kan je maagdenvlies nog worden vernauwd als het al is ingescheurd?



Dit kan alleen mits een plastische ingreep. De naam hiervan is hymenoplasie. De procedure is vooral populair bij Islamitische vrouwen.



Kan ik het maagdenvlies zelf oprekken of inscheuren?



Dat kan. Heel wat meisjes scheuren zelf hun hymen in, zodat de eerste seksuele betrekkingen minder probleemloos verlopen. Met een eenvoudige oefening kun je zelf het maagdenvlies oprekken of inscheuren.



In totaal neemt de oefening ongeveer een maand in beslag. Ze bestaat uit twee delen.





WEEK 1 EN 2



Doe de oefening terwijl je in een warm bad ligt, bij voorkeur dagelijks.



Breng je wijsvinger in je vagina, tot ongeveer de helft van je vinger. De vingernagel is naar boven gericht. Doet dit pijn, gebruik dan eerst je pink en bouw nadien verder op.



Druk nu met je vinger naar de bodem van het bad toe, tot op het moment dat je pijn voelt. Probeer vervolgens je vinger tien tellen op die plaats te houden. Daarna los je je vinger en probeer je het nog vijf keer opnieuw.



Geen paniek als er bloed uit je vagina loopt, dit is perfect normaal en is het teken dat je maagdenvlies aan het oprekken of inscheuren is. Ook een kortstondige, scherpe pijn kan hier een teken van zijn.





WEEK 3 EN 4



Na enkele weken zul je merken dat het drukken met je wijsvinger geen pijn meer doet.



In de tweede stap breng je nu ook je middelvinger in, en herhaal je de oefening.



Soms is het makkelijker om de vingers in te brengen zoals op de foto, met de nagels naar beneden, en ze daarna om te draaien om te kunnen duwen.



Bij de meeste meisjes duurt het twee weken alvorens de pijn volledig weg is. Ook nu kun je bloed verliezen. Dit is perfect normaal.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
@inyminy echt waar bestaat dat blad niet meer ? Verder een scherpe comment hahahahha
Heb je je tv nog steeds niet terug dat je dit soort topics opent?
Alle reacties Link kopieren
quote:verliefdopiemand schreef op 04 augustus 2012 @ 14:39:

[...]

'



Da's inderdaad letterlijk achterlijk! Een uitstekende demonstratie, waarvoor dank!

Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, niet zonde.

Als je wil weten hoe het voelt om iets ter grote van een penis in je te hebben, moet je dat gewoon proberen.

Denk alleen niet dat je er van gaat klaarkomen.



Als je wil klaarkomen kan je beter met iets wat trilt langs je clitorus gaan.

Electriche tandenborstel (achterkant als de voorkant te ruw voelt) of de straal van massage douche ofzo.



Succes en veel plezier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven