Is iemand weleens op zo een dildo feestje geweest?

15-05-2013 13:45 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog nooit naar zo'n party geweest maar het lijkt me geweldig. Niet dat ik zoveel met speeltjes heb maar misschien heb ik gewoon de juiste nog niet gevonden. Ik denk dat als je met vriendinnen bent bij wie je je op je gemak voelt dat het heel leuk is. Ik was gister op een tupperware party met twee vriendinnen, gewoon voor de lol want we zijn allemaal blut, en dat was echt super leuk. Gewoon de grootste lol gehad met z'n drieën en dat terwijl we niks gekocht hebben. De volgende keer hebben we besloten wordt het een speeltjes party bij een van de andere twee thuis. Ik heb er nu al zin in!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit soort partys echt de stomste in zijn soort sorry..

Echt iets voor giebelende 18 jarige.

Ik koop mijn speeltjes gewoon online of in een shop met mijn partner erbij.

En wat ik koop gaat een ander niets aan.
Alle reacties Link kopieren
Ben enkele keren mee geweest met demomstratrice op haar verzoek. Was dan wel telkens naar een café (privé-avonden met inschrijving). Als vrouwen het vroegen demonstreerde is de speeltjes dan life.
pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
Toen ik nog in Amerika woonde waren deze ladies nights al helemaal 'in'.



Ik ben twee keer geweest met een club van 10 en 16 dames (enkel vrouwen) en wij hebben ons goed vermaakt. Maarja, moet je wel wel even je preutsheid achterwege laten en lekker lachen met je vriendinnen.



Overigens hebben wij geen spellen gedaan, maar wel massage olies enzo getest. De sfeer ligt ook wel veel aan je gastvrouw!
Alle reacties Link kopieren
Heb 1 keer zo'n feestje gehad. Het was met collega's en dat is niet echt het beste idee om te doen ;). Van sommige collega's wil je namelijk absoluut niets weten over hun seksleven. Verder was onze consulente zelf nogal een groentje. Waarschijnlijk waren wij een van haar eerste party's.

Ik weet van een vriendin dat het ook heel erg leuk en spannend kan zijn als je het met wat leuke vriendinnen doet.
Alle reacties Link kopieren
Ik werk zelf als consulente bij zo'n organisatie, dus wil ik hier uiteraard graag even op reageren!!

Een 'dildo-party' is super super super leuk!!! Je mag alles testen op je neus dit is omdat de zenuwuiteinden aan de vleugels van je neus hetzelfde zijn als de zenuwuiteinden bij de clitoris. Op deze manier voel je dus precies wat je wel en niet lekker vindt

Een 'dildo-party' is heel erg gezellig en dat moet het ook blijven! Zo ben je dus niet verplicht te antwoorden bij de vragenspelletjes en alle bestelformulieren worden heel discreet behandeld. Zo hoeven je vriendinnen bijvoorbeeld niet te weten wat jij besteld hebt. Tenzij je het zelf zegt natuurlijk. En nog belangrijker: Je hoeft niets te kopen wanneer je dat niet wilt!



Ik zou zeggen meteen boeken die party!!! En dan wens ik je alvast super veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Wat een ultieme sneuheid!
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 28 april 2014 @ 15:16:

Wat een ultieme sneuheid!+100
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven