Is mijn Penis te klein?

16-03-2012 22:38 209 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben 25 jaar oud en ben heel erg onzeker over mijn penis.



Ik heb het nog nooit met een dame gedaan, dus wil vragen of mijn maat beetje normaal is.



Mijn penis is in slappe toestand 3,5cm en stijf 6cm.



Is dat groot of dat klein?
Moet lukken.
Alle reacties Link kopieren
Dat is klein.



Als je nou wel al sex had gehad, had je het dan aan je sexpartner(s) gevraagd?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dat is klein.
Alle reacties Link kopieren
Kan me niet voorstellen dat je als 25 jarige man, geen enkel vergelijkingsmateriaal heb!
Alle reacties Link kopieren
Klein houdt niet in dat je er niet mee neuken kan, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
als je kan googlen weet je wat het gemiddelde is, helaas dus.

Maar ik denk wel dat als je er zelf niet te moeilijk over doet dat er echt wel vrouwen zijn waarbij het gaat om jou en niet je penis
Alle reacties Link kopieren
Met hoofdletter P lijkt ie groter?
Alle reacties Link kopieren
Zoiets zou ik nog niet met een hoofdletter dénken, laat staan schrijven.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dan had ik dat wel gedaan
Alle reacties Link kopieren
Dat is juist heel groot.
Alle reacties Link kopieren
Lengte





In relatie tot de grootte van het menselijk lichaam is de menselijke penis groot in vergelijking met andere primaten. Uit informele onderzoeken blijkt dat de gemiddelde lengte van de penis bij volwassen mannen ongeveer 14,3 centimeter is in erectie. Deze maat varieert sterk van man tot man. [2]



Een penislengte van 11 t/m 21 cm in erectie wordt als normaal beschouwd. Kleiner dan 10 cm komt maar bij 1 op de 5000 mannen voor volgens vele onderzoeken. Groter dan 22 cm komt slechts bij 1 op de 10.000 mannen voor. Mannen liegen soms over hun penislengte of ronden deze naar boven af.



De lengte en de dikte van de penis in rust variëren ook. Aan de lengte van de penis in rust is visueel niet de lengte van de penis in erectie te zien; een man met een kleine penis in rust kan een bovengemiddelde lengte hebben van de penis in erectie. De omgekeerde situatie komt ook voor.



Wel kan de slappe penis volledig uitgerekt worden bij een man in een liggende houding waardoor iemand (bijvoorbeeld een arts) kan bepalen tot hoever de penis kan uitrekken vanaf de huid boven de penis. Deze lengte is bijna gelijk aan de lengte van de stijve penis. Bij koud weer c.q. lage temperaturen krimpen de penis en balzak, de penis is dan vaak tussen de 2 en 5 cm lang.



De afmetingen van de penis zijn een bron voor allerlei ongewenste reclame waarin penisverlenging wordt aangeprezen. Dit zijn vaak apparaten die de penis niet verlengen, maar alleen de erectie stimuleren zodat deze tijdelijk wat groter lijkt. Deze vorm van reclame speelt in op mogelijke gevoelens van minderwaardigheid die mannen kunnen ervaren als ze menen dat hun penis in vergelijking met andere mannen te klein is. In de psychologie wordt dit penis-minderwaardigheidsgevoel erkend. Men spreekt in dit kader van compensatie of overcompensatie: de man met de (gepercipieerde) te kleine penis gaat op andere terreinen zijn grootheid bewijzen: grote automobielen, huizen, standbeelden, het aanschaffen van imposante wapens etc. Deze fallussymbolen zijn statussymbolen en hebben in dit kader de functie van compensatie van het ervaren gemis.



Bij mannen met een echte kleine penis (minder dan 5-10 cm in erectie) wordt soms een operatie gedaan. Binnen het lichaam bevindt zich ook een deel van de penis (1 tot 3 cm) dat dan naar buiten wordt gebracht. Echt een spectaculair verschil is er niet, maar sommige mannen zijn bij zo'n operatie gebaat, vooral als er problemen zijn op seksueel gebied.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Marjo41 schreef op 16 maart 2012 @ 22:41:

Met hoofdletter P lijkt ie groter?







Ik denk btw dat het hier gaat om een - het woord wat niet genoemd mag worden -.



Geen enkel serieus persoon gaat zich namelijk afvragen of 3.5 cm groot of klein is.
Alle reacties Link kopieren
Dat is, vergelijkend met het gemiddelde, een kleine penis.

Wil niet zeggen dat iedere vrouw van een grote houdt.



Breedte en dus omtrek doet ook veel. En heel cliché maar het is wat je er mee doet dat telt.
Alle reacties Link kopieren
té groot zou ik haast zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:harry0305 schreef op 16 maart 2012 @ 22:42:

Ja, dan had ik dat wel gedaanEn het kwam niet in je op om even te Googlen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:scamp schreef op 16 maart 2012 @ 22:42:

. En heel cliché maar het is wat je er mee doet dat telt.Dat vind ik toch zo'n onzin; alsof neuken hogere wiskunde is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ehm, ik denk groot ... want volgens je profiel ben je een vrouw :-)
Alle reacties Link kopieren
Het scheelt ook nog of je een enorme bierpens hebt of mager bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 maart 2012 @ 22:44:

[...]





Dat vind ik toch zo'n onzin; alsof neuken hogere wiskunde is.

Ik vind het geen onzin. Een man met een grote die zomaar wat zit te rammen kan je flink pijn doen.

Een man met een kleine die wel de moeite neemt om lekker te neuken kan veel genot geven.
Alle reacties Link kopieren
Gaat het hier om de lengte of de doorsnede?
Té klein.
Alle reacties Link kopieren
quote:_xxx_ schreef op 16 maart 2012 @ 22:45:

Ehm, ik denk groot ... want volgens je profiel ben je een vrouw :-)
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Ligt er ook aan of je schaamhaar natuurlijk getrimd is of niet
Alle reacties Link kopieren
Is dit een serieuze vraag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven