Is mijn Penis te klein?

16-03-2012 22:38 209 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben 25 jaar oud en ben heel erg onzeker over mijn penis.



Ik heb het nog nooit met een dame gedaan, dus wil vragen of mijn maat beetje normaal is.



Mijn penis is in slappe toestand 3,5cm en stijf 6cm.



Is dat groot of dat klein?
Alle reacties Link kopieren
quote:dare74 schreef op 16 maart 2012 @ 23:39:

1,5 cm dik in stijve toestand???la
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 16 maart 2012 @ 23:25:

Ik vind een cup AA niet te vergelijken met een penis van 6 cm. Met kleine borsten hoef je niets te doen, maar met een kleine Penis kun je niet veel.Met 6cm kan jij makkelijk zwanger worden en daar is de penis ten slotte voor gemaakt. Dus de vergelijking een met een AA cup vind ik best oké. Ben dan geen vrouw en vind die 6cm ook best lullig, maar van een AA cup word ik toch ook echt niet vrolijk, want ik vind dat weer niet heel vrouwelijk.
quote:Enn schreef op 17 maart 2012 @ 00:44:

[...]





Is goede seks dan afhankelijk van de de diepte van jouw vagina?

Nee, maar ik houd wel vaan een beetje flink wippen.. anders heb ik net zulke goede sex met een vrouw.. Ik ben gewoon eerlijk..

Het gaat niet om neuken alleen, en ik zeg het even grof.. dan begrijpt iedereen het.

Maar toch... ik houd er wel van om even goed gepakt te worden voor ijn vent.

En dat zou voor mij dan niet werken.

Ieder voor zich.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 maart 2012 @ 00:42:

Is goede sex een goed gevulde kut? Is dat de definitie?

Nee, want te groot is ook niet lekker!

Maar goed... ik vind het wel belangrijk, voor mij dan.. dat ik er wel wat van voel.

En ik heb het nog nooit gedaan met iemand met een pieel van 3 cm, of 6.. maar ik heb wel eens een goed voorspel gehad en een slechte wip... achter elkaar.

Dan noem ik de sex niet slecht.. maar goed.. ik vind neuken ook lekker, en als ik er niks van voel, ja... dan zou je het toch minder snel doen, en het lijkt mij dan ook dat als IK niks voel... dat HIJ ook niks voelt.



Het kan natuurlijk... dat het niks uitmaakt.. maar dat weet ik niet want ik heb er nooit een gehad met 6 cm.

Dus ik kan het mis hebben natuurlijk.



En mijn vagina... maar ook zijn penis.

Als ik niks voel, voelt hij toch ook niks.

Dus dan zou het toch waardeloos zijn, het neuken dan?



(Beestje bij de naam, dan weet iedereen wat ik bedoel)
Alle reacties Link kopieren
Nou dat is dan duidelijk. Vraag blijft wel in hoeverre dat TO helpt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Tijntje schreef op 17 maart 2012 @ 01:11:

[...]



Met 6cm kan jij makkelijk zwanger worden en daar is de penis ten slotte voor gemaakt. Dus de vergelijking een met een AA cup vind ik best oké. Ben dan geen vrouw en vind die 6cm ook best lullig, maar van een AA cup word ik toch ook echt niet vrolijk, want ik vind dat weer niet heel vrouwelijk.



Ik heb sex om de sex... niet om de voortplanting.

Dus voor mij is het zaad overbodig... uit een piemel van 3 cm of 6 of 30 cm... dat hoeft helemaal niet van mij.

Maar te groot is niks, en dat weet ik... dat gaat zeer doen.

Dus ik mag ook zeggen dat te klein niks is... denk ik.

Ik kan er wel bij zeggen dat mijn ex een kleinere had, en ik dus minder genoot van het neuken, dan dat ik het nu doe met mijn huidige partner.

Dus... dat is MIJN mening.

Ik heb het alleen over neuken, en niet eens zozeer over de rest.

Maar als je piemel niet groot is, en je doet wel een geweldig voorspel dat telt ook.

Maar werd niet echt gevraagt, ookal heb ik dat al eerder gezegt.
quote:Enn schreef op 17 maart 2012 @ 02:20:

Nou dat is dan duidelijk. Vraag blijft wel in hoeverre dat TO helpt.

Niks, maar hij meet hem op.... zet dat hier op viva neer.. en vraagt of hij een kleine heeft.

En ik mag dan ook zeggen of ik dat prettig zou vinden.

toch?

Dat is niet eens zo verkeerd denk ik.

Of leef ik me niet goed in nu?

Ik denk die wil een eerlijk antwoord... en eerlijke reacties.

Dus dat geef ik... het is klein... en dan kun je daar wel wat aan laten doen, maar er zijn 10..000000000 vrouwen die dat niet erg vinden.

Ik geef alleen mijn mening hoe ik voor mijzelf er over denk.



En als het mij niks uit had gemaakt had hij daar nog steeds niks aan gehad.

Maar niet iedereen is het zelfde.

Sommige vrouwen vinden het helemaal niet belangrijk, en dan denk ik aan een best groot gedeelte vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat dat voor een ieder persoonlijk is. De ene vrouw vind penetratie wellicht niet het belangrijkste gedeelte van sex en anderen weer wel.



Voor mij is een goed gevulde kut idd een onderdeel van het goede sex recept. Maar ik weet dat dat zeker niet voor alle vrouwen zo is.



Wellicht is tantra iets voor TO. Ik ben er zeker van dat er meerdere manieren zijn om elkaar te bevredigen dan een vrouw volstoppen. Dus om te zeggen dat TO te klein geschapen is kan niet. Het zal alleen wat meer creativiteit vergen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tijntje schreef op 17 maart 2012 @ 01:11:

[...]



Met 6cm kan jij makkelijk zwanger worden en daar is de penis ten slotte voor gemaakt. Dus de vergelijking een met een AA cup vind ik best oké. Ben dan geen vrouw en vind die 6cm ook best lullig, maar van een AA cup word ik toch ook echt niet vrolijk, want ik vind dat weer niet heel vrouwelijk.Maar blijkbaar is het not-done om dat te zeggen, want als je zegt dat je niet opgewonden wordt van een stijve penis van 6 cm lengte en 1,5 omtrek/doorsnee dan krijg je te horen dat je verder moet kijken dan die penis.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Wel de goeie afmetingen voor anale sex, zo'n klein pikkie. Al vult ie dan niet je kut, vult ie iig je kontgaatje, zonder veel moeite. En verder ben ik het met Dolores eens, als je maar goed kunt beffen.
Alle reacties Link kopieren
quote:cannichime schreef op 17 maart 2012 @ 12:23:

Wel de goeie afmetingen voor anale sex, zo'n klein pikkie. Al vult ie dan niet je kut, vult ie iig je kontgaatje, zonder veel moeite. En verder ben ik het met Dolores eens, als je maar goed kunt beffen.Maar ik denk dat dat ook lastig word. Want ik ben nooit helemaal hard. Dus gaat hij er denk niet in
Alle reacties Link kopieren
De grote doet er wel degelijk toe, als je een sexshop binnen stapt zoek je geen vib uit van 6 cm.



Sex is belangrijk, voor mij, en ik zou om die reden geen relatie kunnen hebben met een man met 6 cm, hoe lief en leuk hij ook is.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Alle reacties Link kopieren
quote:helene31 schreef op 16 maart 2012 @ 22:59:

[...]





Maar kom op he, 6 cm... Dat is nog kleiner dan mijn mans pink. Dan moet je toch het nachtkastje opentrekken en hulp inschakelen denk ik.

Oh maar ik had het niet over 6 centimeter. Ik hat het over het algemeen dat er werd gezegd dat het onzin is dat grootte er niet toe doet. Of iets in die strekking.

Er is te klein en er is te groot.
quote:cannichime schreef op 17 maart 2012 @ 12:23:

Wel de goeie afmetingen voor anale sex, zo'n klein pikkie. Al vult ie dan niet je kut, vult ie iig je kontgaatje, zonder veel moeite. En verder ben ik het met Dolores eens, als je maar goed kunt beffen.Zelfs voor anaal ga ik toch voor groter dan gemiddeld, en is 6 cm way to small.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 17 maart 2012 @ 10:20:

Maar blijkbaar is het not-done om dat te zeggen, want als je zegt dat je niet opgewonden wordt van een stijve penis van 6 cm lengte en 1,5 omtrek/doorsnee dan krijg je te horen dat je verder moet kijken dan die penis.

Bedoel je nou 1,5 cm omtrek, of 1,5 cm doorsnee. Daar zit een factor 3,14 (pi) verschil in. Even rekenen: 1,5 / 3,14 = 0,47 cm. Want omtrekt = pi maal doorsnede, of 2 * pi * straal. Ik ga er even slordig van uit dat de penis in doorsnede een cirkel is (terwijl dat eigenlijk niet zo is).



Het onderzoek naar penislengtes in rusttoestand begrijp ik niet helemaal; het gaat er toch om hoe lang een penis in erectie is, toch?
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 17 maart 2012 @ 22:40:

[...]



Bedoel je nou 1,5 cm omtrek, of 1,5 cm doorsnee. Daar zit een factor 3,14 (pi) verschil in. Even rekenen: 1,5 / 3,14 = 0,47 cm. Want omtrekt = pi maal doorsnede, of 2 * pi * straal. Ik ga er even slordig van uit dat de penis in doorsnede een cirkel is (terwijl dat eigenlijk niet zo is).



Het onderzoek naar penislengtes in rusttoestand begrijp ik niet helemaal; het gaat er toch om hoe lang een penis in erectie is, toch?



Hans; Harry0305 bedoelde vermoedelijk 1,5 in doorsnee. Omtrek van 1,5 is helemaal onrealistisch toch? Desondanks denk ik nog steeds dat de hele TO een troll-post is. Al helemaal sinds Harry zei hem ook nog eens niet helemaal stijf te kunnen krijgen, en de verspreking al eens seks te hebben gehad, maar toch niet.

6 x 1,5 is zelfs op internet niks over te vinden, en dan vragen of hij "te klein is"? Nahhh....



Maar hij wordt hier blijkbaar serieus "genomen". Zijn "5 minutes of fame" is hem dan ook van harte gegund.
Uh mag een gewoon nette link naar een micropenis?



Moeten we ons er zoiets bij voorstellen TO?



http://commons.wikimedia. ... is_Measuring_3_Inches.jpg



En in erectiele toestand dan dus 6cm?

Neuh dat is niet groot en voor best wat vrouwen inderdaad "te klein" zoals je zelf vroeg. Gelukkig heb je handen en zijn er hulpmiddelen. Trouwens een omtrek van 1.5cm lijkt me heeeeeel stug, dat is zo'n beetje een potloodje.
quote:khemam schreef op 17 maart 2012 @ 05:15:

Ik denk dat dat voor een ieder persoonlijk is. De ene vrouw vind penetratie wellicht niet het belangrijkste gedeelte van sex en anderen weer wel.



Voor mij is een goed gevulde kut idd een onderdeel van het goede sex recept. Maar ik weet dat dat zeker niet voor alle vrouwen zo is.



Wellicht is tantra iets voor TO. Ik ben er zeker van dat er meerdere manieren zijn om elkaar te bevredigen dan een vrouw volstoppen. Dus om te zeggen dat TO te klein geschapen is kan niet. Het zal alleen wat meer creativiteit vergen.



Voor mij is het ook wel belangrijk.

Voorspel ook, dat is super belangrijk.

Maar ik houd ook wel van het "neuken" zelf..

Ik vind neuken weer zo respectloos klinken... maar vrijen hoeft niet perse sex te zijn.. dus ik zeg het even grof.

Penetratie.. dat is wel netjes:)



Ik vind de penetratie ook belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
Little_pickle,



Afwijkingen aan geslachtsorganen is zeer goed mogelijk, waaronder een te kleine penis, waardoor penetratie niet (goed) mogelijk is. De dames hier kunnen mannen zijn tegengekomen met een te kleine penis, of waarbij ze de penis door zijn kleine omgang niet aantrekkelijk vinden, of er niet door opgewonden worden. Dat is heel goed mogelijk, dus vind ik de serieuze reacties hier niet gek.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 18 maart 2012 @ 08:22:

Little_pickle,



Afwijkingen aan geslachtsorganen is zeer goed mogelijk, waaronder een te kleine penis, waardoor penetratie niet (goed) mogelijk is. De dames hier kunnen mannen zijn tegengekomen met een te kleine penis, of waarbij ze de penis door zijn kleine omgang niet aantrekkelijk vinden, of er niet door opgewonden worden. Dat is heel goed mogelijk, dus vind ik de serieuze reacties hier niet gek.



Dank je wel.

Jij neemt me wel serieus
Alle reacties Link kopieren
Als jij 25 bent, en je moet serieus via een forum vragen of 6cm klein is omdat je het zelf echt niet weet, geloof ik daar geen snars van.



Sorry...
Alle reacties Link kopieren
[quote]harry0305 schreef op 16 maart 2012 @ 22:38:

Hoi, ik ben 25 jaar oud en ben heel erg onzeker over mijn penis.



Ik heb het nog nooit met een dame gedaan, dus wil vragen of mijn maat beetje normaal is.



Mijn penis is in slappe toestand 3,5cm en stijf 6cm.



Ja, dat is in principe heel erg klein, daar zul je niet mee scoren bij een vrouw. Ik neem aan dat je dit wil horen, dus bij deze.



Ik vraag me eerlijkgezegd af of de vraag van jou serieus te nemen is.
Alle reacties Link kopieren
quote:harry0305 schreef op 17 maart 2012 @ 12:51:

[...]





Maar ik denk dat dat ook lastig word. Want ik ben nooit helemaal hard. Dus gaat hij er denk niet inWat heb jij toch een problemen zeg en wat fijn dat je dit allemaal op dit forum met ons wil delen. Succes hoor.
Alle reacties Link kopieren
To, ik begrijp je probleem.



Ik heb heel lang geen seks met mijn vriend kunnen hebben, omdat ik te nauw was. Nu is mijn vriend ook niet heel groot geschapen, maar wel dik. En heeft een te smalle voorhuid. Het ging echt niet. Tot bloedens toe geprobeerd. Uiteindelijk heb ik er een klein knipje in laten zetten. En ondanks dat het begin nog steeds moeizamer en krap gaat, kunnen we nu eindelijk ervan genieten.



Met andere woorden, heb je wel eens overwogen er iets aan te laten doen?

Ik geef toe, het is best klein. En er zullen veel vrouwen zijn die meer met jou geslacht bezig zullen zijn dan met jou.

En dat maakt ook niet uit, die vrouwen zijn jou sowieso dan niet waard.



Ik vind het trouwens best knap dat je dit op een vrouwenforum neergooit. Zijn er meer mensen in jou omgeving die dit weten?



Ga je trouwens wel eens op dates? Relaties?



Ik denk niet dat jij je nog moet blijven afvragen, is ie te klein. Ja dat is ie. Stoppen met daarover na te denken. Denk nu in de oplossing. Misschien een cosmetische ingreep. zalfjes, pompjes.(ik ken de technieken niet, sorry) Maar ook datingsites, uitgaan, vrouwen leren kennen.

Probeer de aandacht op jou leuke eigenschappen te wenden.

Laat vrouwen zien hoe geweldig jij bent.

En geloof me, dan zit er een vrouw tussen voor jou die jou volledig neemt zoals jij bent.



Je hoeft me niet te geloven. Maar als mijn huidige vriend jou lengte aan penis had, was ik ja, op de dag van vandaag nog steeds bij hem!



Maar zit niet stil.

Je zal nooit weten hoe het is als je het niet probeert



Heel veel succes ermee!
Alle reacties Link kopieren
quote:lovelycomplex schreef op 19 maart 2012 @ 14:55:

Ik heb heel lang geen seks met mijn vriend kunnen hebben, omdat ik te nauw was. Nu is mijn vriend ook niet heel groot geschapen, maar wel dik. En heeft een te smalle voorhuid. Het ging echt niet. Tot bloedens toe geprobeerd. Uiteindelijk heb ik er een klein knipje in laten zetten. En ondanks dat het begin nog steeds moeizamer en krap gaat, kunnen we nu eindelijk ervan genieten.



Met andere woorden, heb je wel eens overwogen er iets aan te laten doen? En wat denk je dat er (operatief) aan een dergelijk kleine penis gedaan kan worden? De banden aan de bovenkant kunnen doorgeknipt worden (de beroemde penisverlenging) maar dat werkt vooral voor het optisch groter lijken. En aan de omtrek/doorsnede is al helemaal niks te doen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven