Is mijn Penis te klein?

16-03-2012 22:38 209 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben 25 jaar oud en ben heel erg onzeker over mijn penis.



Ik heb het nog nooit met een dame gedaan, dus wil vragen of mijn maat beetje normaal is.



Mijn penis is in slappe toestand 3,5cm en stijf 6cm.



Is dat groot of dat klein?
Alle reacties Link kopieren
quote:lovelycomplex schreef op 19 maart 2012 @ 14:55:

To, ik begrijp je probleem.



Ik heb heel lang geen seks met mijn vriend kunnen hebben, omdat ik te nauw was. Nu is mijn vriend ook niet heel groot geschapen, maar wel dik. En heeft een te smalle voorhuid. Het ging echt niet. Tot bloedens toe geprobeerd. Uiteindelijk heb ik er een klein knipje in laten zetten. En ondanks dat het begin nog steeds moeizamer en krap gaat, kunnen we nu eindelijk ervan genieten.



Met andere woorden, heb je wel eens overwogen er iets aan te laten doen?

Ik geef toe, het is best klein. En er zullen veel vrouwen zijn die meer met jou geslacht bezig zullen zijn dan met jou.

En dat maakt ook niet uit, die vrouwen zijn jou sowieso dan niet waard.



Ik vind het trouwens best knap dat je dit op een vrouwenforum neergooit. Zijn er meer mensen in jou omgeving die dit weten?



Ga je trouwens wel eens op dates? Relaties?



Ik denk niet dat jij je nog moet blijven afvragen, is ie te klein. Ja dat is ie. Stoppen met daarover na te denken. Denk nu in de oplossing. Misschien een cosmetische ingreep. zalfjes, pompjes.(ik ken de technieken niet, sorry) Maar ook datingsites, uitgaan, vrouwen leren kennen.

Probeer de aandacht op jou leuke eigenschappen te wenden.

Laat vrouwen zien hoe geweldig jij bent.

En geloof me, dan zit er een vrouw tussen voor jou die jou volledig neemt zoals jij bent.



Je hoeft me niet te geloven. Maar als mijn huidige vriend jou lengte aan penis had, was ik ja, op de dag van vandaag nog steeds bij hem!



Maar zit niet stil.

Je zal nooit weten hoe het is als je het niet probeert



Heel veel succes ermee!



Heey, bedankt voor je reactie.

Ik ben naar de dokter geweest ervoor.

En er is wat aan te doen, alleen is het heel erg duur.

Zo'n 5000 euro.



En ik ga wel veel stappen en zo nu en dan komt er wel een meid naar me toe. Alleen ik ben best onzeker.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 19 maart 2012 @ 15:24:

[...]





En wat denk je dat er (operatief) aan een dergelijk kleine penis gedaan kan worden? De banden aan de bovenkant kunnen doorgeknipt worden (de beroemde penisverlenging) maar dat werkt vooral voor het optisch groter lijken. En aan de omtrek/doorsnede is al helemaal niks te doen.

Ik wist niet wat ze operatief aan een kleine penis konden doen nee, nu wel.

Gaf mijn voorbeeld, meer niet
Alle reacties Link kopieren
quote:harry0305 schreef op 19 maart 2012 @ 17:32:

[...]





Heey, bedankt voor je reactie.

Ik ben naar de dokter geweest ervoor.

En er is wat aan te doen, alleen is het heel erg duur.

Zo'n 5000 euro.



En ik ga wel veel stappen en zo nu en dan komt er wel een meid naar me toe. Alleen ik ben best onzeker.



Tja het is aan jou de vraag, wil je dat geld er voor neerleggen?



En waarom onzeker? Ze kunnen niet door je broek heen kijken, en niet iedere vrouw trekt je gulp open om te kijken wat er zit.



Misschien kan je beter rond gaan kijken op dating sites. Daar zijn de vrouwen meestal wat serieuzer wat betreft een relatie. Met uitgaan is dat minder. Lol trappen, zoenen, miss seks. Hupaa NEXT.



Heb je geen vriendinnen aan wie advies kan vragen, of een nichtje/zus met een goede band?

Die kunnen jou veel beter adviseren. Jou sterke punten benadrukken. enz.



succes!
Alle reacties Link kopieren
Weetjes





· Vergelijk je tijdens het douchen je penis met die van anderen, dan krijg je een vertekend beeld. Je eigen penis lijkt kleiner, omdat je hem van bovenaf ziet.



· Bij een erectie nemen kleine penissen veel meer in lengte toe dan grote penissen. Iemand kan slap een kleine hebben, maar stijf een grote. Trek bij een vergelijking dus niet te snel conclusies.



· Een erectie van 7 cm is al genoeg om te kunnen neuken.



· Bij neuken is de omvang van de penis veel belangrijker dan de lengte. Die bepaalt namelijk de mate van wrijving tussen de vagina en de penis, en daarmee de mate van prikkeling.
Alle reacties Link kopieren
quote:koettie schreef op 20 maart 2012 @ 17:02:

Weetjes



· Een erectie van 7 cm is al genoeg om te kunnen neuken.



Dat zal technisch gezien wel waar zijn.



quote:· Bij neuken is de omvang van de penis veel belangrijker dan de lengte. Die bepaalt namelijk de mate van wrijving tussen de vagina en de penis, en daarmee de mate van prikkeling.
De penis van TO is 1,5 cm in doorsnee. Of omtrek, dat wisselt volgens mij in zijn posts. Lijkt me, gezien bovenstaand weetje, niet zo heel veel doen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Dat van 7 cm geloof ik wel omdat de G-spot ook ongeveer zo diep in de vagina zit. De dikte bepaalt de druk op de vaginawanden zoals gezegd. Een vinger is ook ongeveer zo lang. Als een vrouw van een vinger klaar kan komen, kan ze dat ook van een kleine penis.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
invergelijking met een neger is dat klein

invergelijking met een chinees is dat normaal

invergelijking met een europeaan is dat klein

invergelijking met wie helpt miij even hier?





Klein is relatief

Het gaat erom wat je kan en hoe je bent als minnaar, besides je hebt een tong en vingers.
Alle reacties Link kopieren
quote:lovelycomplex schreef op 20 maart 2012 @ 16:59:

[...]





Tja het is aan jou de vraag, wil je dat geld er voor neerleggen?



En waarom onzeker? Ze kunnen niet door je broek heen kijken, en niet iedere vrouw trekt je gulp open om te kijken wat er zit.



Misschien kan je beter rond gaan kijken op dating sites. Daar zijn de vrouwen meestal wat serieuzer wat betreft een relatie. Met uitgaan is dat minder. Lol trappen, zoenen, miss seks. Hupaa NEXT.



Heb je geen vriendinnen aan wie advies kan vragen, of een nichtje/zus met een goede band?

Die kunnen jou veel beter adviseren. Jou sterke punten benadrukken. enz.



succes!



Ik heb het geld niet, ben wel naar de dokter geweest al.



Maar als ik het geld heb, ga ik het zeker wel doen.



Nee, ik durf het eigenlijk niet aan bekende te vragen:$.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou als ik jou was eens op wikipedea kijken, onder "Penis". Wellicht dat je er dan wat meer over te weten komt. Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik nog nooit een man met een erectie van 6 cm heb gezien, dat is volgens mij wel echt klein, Sorry....
Alle reacties Link kopieren
quote:madelon1979 schreef op 22 maart 2012 @ 15:58:

Ik zou als ik jou was eens op wikipedea kijken, onder "Penis". Wellicht dat je er dan wat meer over te weten komt. Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik nog nooit een man met een erectie van 6 cm heb gezien, dat is volgens mij wel echt klein, Sorry....ja, het is ook klein
Alle reacties Link kopieren
HIJ IS GEWOON KLEIN!



ik ga er niet om liegen.

Vind het eigenlijk wel schattig hihihi .. maar dat wil je natuurlijk niet horen. Kan je vriendin wel makkelijk deapthroten haha



oeps... nee ... er zijn genoeg methodes en behandelen om je penis groter te krijgen I hope it works!!
Ben je echt een vergrootglas en een pincet nodig
Alle reacties Link kopieren
Ik vind jou eigenlijk helemaal niet onzeker overkomen in dit topic. Je komt gewoon terug ondanks reacties die waarschijnlijk niet leuk zijn om te lezen en je bent met jouw probleem ook naar de HA gestapt.



Petje af!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het zo gek niet bedenken, Internet heeft het;



Om zelf even te visualiseren..... even rechtsboven op Next drukken en de juiste maten ingeven



http://www.thevisualiser.net/index.php?rt=sizer&page=1
Alle reacties Link kopieren
Daar sta ik dan met 18/19 cm
Alle reacties Link kopieren
quote:nb1983man schreef op 23 maart 2012 @ 17:04:

Daar sta ik dan met 18/19 cmJa en? Wat wil je hier mee zeggen? Of heb je behoefte aan applaus?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Harry, wat is de reden dat je deze vraag hier stelt? Je vindt je penis zelf te klein en je bent er reeds mee naar de huisarts geweest. Waarom vraag je hier ook nog eens om reacties?

Je penis is, in vergelijking met het gemiddelde, zeker kleiner dan gemiddeld. Zoals je hier leest zijn er best veel vrouwen die liever een wat grotere penis hebben. Ik vraag me af wat de reden is dat je dit topic opent, omdat veel reacties wellicht best pijnlijk zouden kunnen zijn voor je.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
quote:Gamayun schreef op 23 maart 2012 @ 17:30:

Harry, wat is de reden dat je deze vraag hier stelt? Je vindt je penis zelf te klein en je bent er reeds mee naar de huisarts geweest. Waarom vraag je hier ook nog eens om reacties?

Je penis is, in vergelijking met het gemiddelde, zeker kleiner dan gemiddeld. Zoals je hier leest zijn er best veel vrouwen die liever een wat grotere penis hebben. Ik vraag me af wat de reden is dat je dit topic opent, omdat veel reacties wellicht best pijnlijk zouden kunnen zijn voor je.



Nou....Ik heb helemaal niet zoveel contact met meiden. En al had ik dat wel zou ik het nog niet durven vragen.

En ik wou gewoon kijken hoe meiden erover denken. Want ik had echt geen benul.

Sommige reacties zijn rot idd, maar daar kijk ik maar niet naar. Ik kijk alleen naar de reacties die normaal zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:harry0305 schreef op 23 maart 2012 @ 22:15:

[...]

Sommige reacties zijn rot idd, maar daar kijk ik maar niet naar. Ik kijk alleen naar de reacties die normaal zijn.



En 'normale' reacties zijn in jouw ogen de reacties waarin wordt gezegd dat het allemaal wel meevalt?

Dus zeggen dat je 6 cm (te) klein vindt, is niet normaal?



Dan had je niet moeten vragen of je penis te klein is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Het is klein, of het te klein is...tja.. Klinkt cliche maar het ligt er aan wat je er mee doet en met wie. Als tip wil ik wel meegeven dat je wellicht kan compenseren door een kanjer in orale seks te worden.
quote:little_pickle schreef op 23 maart 2012 @ 13:20:

Je kunt het zo gek niet bedenken, Internet heeft het;



Om zelf even te visualiseren..... even rechtsboven op Next drukken en de juiste maten ingeven



http://www.thevisualiser.net/index.php?rt=sizer&page=1



Toepasselijke nick



Dat zoiets bestaat zeg
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je het wel verdient hoor, die reacties. Vraag je nu serieus of vrouwen 6 cm te klein vinden? Als een pik kleiner is dan je langste vinger (in slappe toestand) ben ik al ontzettend afgeknapt. Wat moet je daar nou mee? Ben ik blij dat ik dat probleem absoluut niet heb met mijn vriend. Anders waren de dingen toch anders gelopen misschien.
De dokter zegt dat het 5000 Eu kost om er wat aan te doen zeg je.

Maare, wat gaan ze dan precies doen?



En je schrijft dat je zeer onzeker bent, is het dan geen goed idee om eerst eens daar mee aan de slag te gaan? Daar zijn namelijk zeer goede cursussen voor, en die zijn echt stukken goedkoper!
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk is eerlijk Harry, er zullen zeker vrouwen zijn die af zouden knappen op zo'n ondergemiddelde penis. Ik ben daar één van. Ik vind seks belangrijk en ik vind neuken een belangrijk onderdeel van de seks. Een penis van 6 centimeter die ook nog eens erg dun is, zou mij onvoldoende bevrediging schenken.



Anderzijds zijn er ook vrouwen die wat minder waarde hechten aan penetratie. Die vinden andere seksuele handelingen net zo leuk of nog leuker.



Ik kan me best voorstellen dat je kleine penis (en wellicht ook je gebrek aan ervaring) je onzeker maakt. Onzekerheid helpt je echter niet om contact te leggen met vrouwen.

Heb je wel een aantal vrouwen in je vriendenkring?



Ik denk dat in jouw geval one night stands of heel snel seks misschien wat minder is weggelegd. Een one night stand gaat puur om de seksuele bevrediging en niet zozeer om de persoonlijke klik. Als je iemand beter hebt leren kennen en jullie vinden elkaar heel leuk, loopt alles misschien soepeler.

Het kan dan best zijn dat ze erop afknapt ja, eerlijk is eerlijk - maar de kans is ook zeker aanwezig dat ze het totale plaatje belangrijker vindt.



Eigenlijk vind ik het als ik erover nadenk best lullig van mezelf dat ik een man enkel zou afwijzen op de grootte van zijn penis. En toch zou ik het doen, omdat ik erop af zou knappen. Ik geloof zeker dat er vrouwen zijn voor wie dat niet geldt.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
quote:istar_ schreef op 23 maart 2012 @ 23:00:

[...]

Toepasselijke nick



Tja, zelfkennis en acceptatie.

Maar door dit topic moet ik toch de nick maar veranderen....

Is "LaTourEiffel" al bezet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven