Is mijn Penis te klein?

16-03-2012 22:38 209 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben 25 jaar oud en ben heel erg onzeker over mijn penis.



Ik heb het nog nooit met een dame gedaan, dus wil vragen of mijn maat beetje normaal is.



Mijn penis is in slappe toestand 3,5cm en stijf 6cm.



Is dat groot of dat klein?
Ik geloof er eerlijk gezegd geen reet van.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 23 maart 2012 @ 22:48:

[...]





En 'normale' reacties zijn in jouw ogen de reacties waarin wordt gezegd dat het allemaal wel meevalt?

Dus zeggen dat je 6 cm (te) klein vindt, is niet normaal?



Dan had je niet moeten vragen of je penis te klein is.



Nee, niet dat het mee valt.

Maar als ze tips geven wat ik kan doen
Alle reacties Link kopieren
quote:little_pickle schreef op 23 maart 2012 @ 23:24:

[...]





Tja, zelfkennis en acceptatie.

Maar door dit topic moet ik toch de nick maar veranderen....

Is "LaTourEiffel" al bezet?Ja, ik heb wel wat vrouwlijke vrienden
Alle reacties Link kopieren
quote:harry0305 schreef op 24 maart 2012 @ 10:24:

[...]

Nee, niet dat het mee valt.

Maar als ze tips geven wat ik kan doenAnders dan een operatie om hem optisch groter te laten zijn zit er niet in hoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hoe zijn jouw ervaringen eigenlijk op seksueel gebied? Wat is de reactie van vrouwen na het zien van jouw kleine penis?
Alle reacties Link kopieren
quote:madelon1979 schreef op 24 maart 2012 @ 11:39:

Hoe zijn jouw ervaringen eigenlijk op seksueel gebied? Wat is de reactie van vrouwen na het zien van jouw kleine penis?Nee, heb geen ervaring op seksueel gebied. En een vrouw heb nog nooit me penis gezien
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je het gewoon eens ervaren/ondergaan, anders kom je er nooit achter. Heb je wel een goede erectie? Maar ik denk toch dat het op de lange termijn moeilijk zal zijn. Ik vind de grote van de penis niet heel erg belangrijk, maar voor de goede orde, ik wil hem bij penetratie wel goed voelen en dat lijkt me in jouw geval niet mogelijk. Kun je wel gewoon mastruberen en ejaculeren?
Alle reacties Link kopieren
quote:madelon1979 schreef op 24 maart 2012 @ 11:55:

Misschien moet je het gewoon eens ervaren/ondergaan, anders kom je er nooit achter. Heb je wel een goede erectie? Maar ik denk toch dat het op de lange termijn moeilijk zal zijn. Ik vind de grote van de penis niet heel erg belangrijk, maar voor de goede orde, ik wil hem bij penetratie wel goed voelen en dat lijkt me in jouw geval niet mogelijk. Kun je wel gewoon mastruberen en ejaculeren?



Voor mij is het lastig om hen stijf te maken.

Ja, ik kan wel gewoon klaar komen
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 maart 2012 @ 23:30:

[...]





Een enorm gapende gleuf dan.Zolang je er als man maar niet in verdwaalt
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Nou Harry, zou het toch gewoon een keer proberen, anders kom je er nooit achter. succes ermee!
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 maart 2012 @ 22:44:

Dat vind ik toch zo'n onzin; alsof neuken hogere wiskunde is.

Ja best wel.

De hoek waarin het naar binnen gaat. Met hoeveel newton, de totale massa van het aparaat.
Kan me niet voorstellen dat een kleine penis voor iemand (als partner) een bezwaar kan zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 25 maart 2012 @ 21:26:

Kan me niet voorstellen dat een kleine penis voor iemand (als partner) een bezwaar kan zijn.



Een van 6 cm ook niet? die niet (goed) stijf wordt? Met 1,5 cm omtrek/diameter?

Ik vind dat wel een bezwaar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Kan er niet echt over meepraten maar vind het lastig voor te stellen dat het een probleem kan zijn. Net zoals ik me niet kan voorstellen dat iemand een A-cup voor een vrouw echt een probleem vindt.
Alle reacties Link kopieren
@NYC, Met alle respect, maar dat is toch geen vergelijking. Ik vind de grote van een penis ook niet heel erg belangrijk, maar als je seks hebt, wil je toch neem ik aan wel wat voelen. Als ik de afmeting van Harry neem, kun je dat vergelijken met een flinke vinger. Sorry, maar dat is toch echt wat anders dan een normale penislengte van de gemiddelde man. Daarnaast, zou ik denk ik ook niet echt opgewonden worden van zo´n kleine penis. Het oog wil toch ook wat. Mijn man is vrij normaal geschapen, maar mijn ex had echt wel een flinke. Ik kan het niet ontkennen dat ik een een grote penis een stuk, maar even plat gezegd, "geiler" eruit ziet, dan een kleinere penis. En v.w.b. het eindresultaat, dat heeft natuurlijk ook te maken hoe hij het doet. Maar ook hier heb ik de ervaring dat ik bij een grote penis echt wel eerder een orgasme bereik.
Ja, wat ik al zei, het zal wel met mijn seksuele voorkeur te maken hebben. Ik zie de penis (of fallusachtig voorwerp als dildo/vibrator) totaal niet als een toegevoegde waarde bij goede seks.
Alle reacties Link kopieren
Dames, dit is zo nep als wat. De topic-starter vraag zich zogenaamd af of zijn pik van 6 cm stijf 'te groot of te klein is' . Elke man weet wel ongeveer wat normaal is en dit is niet eens klein maar extreem klein. Er zijn best mannen met een micropenis (lees Heleen van Rooyen) maar die weten het zelf dan ook wel hoor......
Alle reacties Link kopieren
quote:harry0305 schreef op 24 maart 2012 @ 11:45:

[...]



Nee, heb geen ervaring op seksueel gebied. En een vrouw heb nog nooit me penis gezien



Misschien heb je erg lang schaamhaar?
Alle reacties Link kopieren
quote:quattro35 schreef op 25 maart 2012 @ 22:17:



[...]



Misschien heb je erg lang schaamhaar?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:thijs72 schreef op 25 maart 2012 @ 22:13:

Dames, dit is zo nep als wat. De topic-starter vraag zich zogenaamd af of zijn pik van 6 cm stijf 'te groot of te klein is' . Elke man weet wel ongeveer wat normaal is en dit is niet eens klein maar extreem klein. Er zijn best mannen met een micropenis (lees Heleen van Rooyen) maar die weten het zelf dan ook wel hoor......Amen!
Alle reacties Link kopieren
quote:jaschenca_2 schreef op 25 maart 2012 @ 22:45:

[...]



Amen!Ik zou als ik jou was een dildo aanschaffen voor jouw komende sekspartners, mits dit echt is.
Alle reacties Link kopieren
.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
LUISTER LEES DIT!



Voor iedereen die dit leest nee niet verzonnen of wat dat willen mensen nog wel eens denken. Ik heb vandaag sex gehad met een ouder meisje ik ben zelf 18 zij 28 het was awsome maar wat ik wil zeggen over mensen die denken dat ze een kleine penis hebben.

Ik heb ook een lange tijd dat gedacht maar wat mensen me zeiden was wees zelfverzekerd haha ja veel jongeren denken dan van oke dat ben ik maar in werkelijk heid niet. Ik zal het volgende vertellen mijne is 17.5 cm als hij stijf is toen ik 15 was heb ik zoveel dingen opgezocht op internet van is mijne nu klein of groot dat denken heel veel mensen maar dat meisje waar ik sex mee heb gehad stelde me op mijn gemak ik was helemaal niet nerveus ik heb vaker sex gehad met meisjes maar van me eigen leeftijd. Maar zij was dus 20. Ik heb heel lang gedacht dat ie te klein was maar dat bleek dus allemaal in me hoofd te zitten. En dat is bij meer jongens zo ongetwijvelt ik dacht ik hou me gwn relax en dat deed ik ook het ging allemaal van zelf eerst dacht ik dat meisje moet veel verwachtingen hebben omdat ze 20 is... Maar als je een meisje neukt dan gaat het niet om je groote hou hard of zacht het gaat om gevoel en ja je kan wel wat harder gaan maar dan geeft ze het wel aan wees daar maar niet bang voor. Ik deed het eerst hard weetje wel maar ze zij doe het met gevoel langzamer en met gevoel raak me lichaam aan dat deed ik dus ook en ze kwam spontaan klaar ik ging beetje bij beetje harder ik heb veel mensen kenis sorry dat ik het zeg mensen die zeggen hoezo denk je dat over je zelf nou ik weet dat ik dat heb ik kan zien wat iemand raakt en niet met gevoel maar omdat ik zegmaar haar wou laten zien dat ik iemand ben die goed in sex is. maar laten dacht ik er ook aan met gevoel en ja het is goed gekomen je moet alleen ff uitviegelieren wat ze fijn vind dat verschild per meisje.heb vertrouwen dan komt het goed je leert dingen allemaal vanzelf wel ik dus ook wees niet bang . en ja penis lengte maakt helemaal niet zoveel uit hoor dus dikte ook niet je moet het plekje raken wat haar raakt wat zij fijn vind komt het allemaal goed :D je leert het vanzelf. sorry voor de typefouten ben slecht in nederlands XD oke dit wou ik ff kwijt
Alle reacties Link kopieren
quote:jsjustin schreef op 18 mei 2012 @ 00:19:

LUISTER LEES DIT!



Voor iedereen die dit leest nee niet verzonnen of wat dat willen mensen nog wel eens denken. Ik heb vandaag sex gehad met een ouder meisje ik ben zelf 18 zij 28 het was awsome maar wat ik wil zeggen over mensen die denken dat ze een kleine penis hebben.

Ik heb ook een lange tijd dat gedacht maar wat mensen me zeiden was wees zelfverzekerd haha ja veel jongeren denken dan van oke dat ben ik maar in werkelijk heid niet. Ik zal het volgende vertellen mijne is 17.5 cm als hij stijf is toen ik 15 was heb ik zoveel dingen opgezocht op internet van is mijne nu klein of groot dat denken heel veel mensen maar dat meisje waar ik sex mee heb gehad stelde me op mijn gemak ik was helemaal niet nerveus ik heb vaker sex gehad met meisjes maar van me eigen leeftijd. Maar zij was dus 20. Ik heb heel lang gedacht dat ie te klein was maar dat bleek dus allemaal in me hoofd te zitten. En dat is bij meer jongens zo ongetwijvelt ik dacht ik hou me gwn relax en dat deed ik ook het ging allemaal van zelf eerst dacht ik dat meisje moet veel verwachtingen hebben omdat ze 20 is... Maar als je een meisje neukt dan gaat het niet om je groote hou hard of zacht het gaat om gevoel en ja je kan wel wat harder gaan maar dan geeft ze het wel aan wees daar maar niet bang voor. Ik deed het eerst hard weetje wel maar ze zij doe het met gevoel langzamer en met gevoel raak me lichaam aan dat deed ik dus ook en ze kwam spontaan klaar ik ging beetje bij beetje harder ik heb veel mensen kenis sorry dat ik het zeg mensen die zeggen hoezo denk je dat over je zelf nou ik weet dat ik dat heb ik kan zien wat iemand raakt en niet met gevoel maar omdat ik zegmaar haar wou laten zien dat ik iemand ben die goed in sex is. maar laten dacht ik er ook aan met gevoel en ja het is goed gekomen je moet alleen ff uitviegelieren wat ze fijn vind dat verschild per meisje.heb vertrouwen dan komt het goed je leert dingen allemaal vanzelf wel ik dus ook wees niet bang . en ja penis lengte maakt helemaal niet zoveel uit hoor dus dikte ook niet je moet het plekje raken wat haar raakt wat zij fijn vind komt het allemaal goed :D je leert het vanzelf. sorry voor de typefouten ben slecht in nederlands XD oke dit wou ik ff kwijtHet word nu echt tijd om naar bed te gaan..... Wat staat hier nu? Truste mensen
Alle reacties Link kopieren
Ik had hier een hele lange reactie getypt, maar door een onhandigheid van mij is die in de digitale vergetelheid terecht gekomen... vrees ik.



Maar ik zal mijn woorden proberen samen te vatten (bevat niets nieuws, ik heb dat al vaker gepost hier): is een man niet meer dan een piemel (groot of klein) alleen? Net zo goed als een vrouw meer is dan een maatje 42 of een cup DD?

Het gaat toch om de mens/man/vrouw? Wat hij/zij voor je voelt. Waar de raakvlakken zitten, de overeenkomsten. Waar je samen voelt wat jullie bindt.

Als de grootte van een piemel of de maat van borsten dit zouden moeten bepalen... ??? En natuurlijk snap ik dat je persoonlijke voorkeuren hebt.



Daarom mijn stelling: een man is meer dan een piemel alleen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven