Is mijn vriendin zwanger?

30-07-2015 01:28 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb een klein probleempje of eerder een vraag!

mijn vriendin is in haar 1e week de pil vergeten. Niks aan de hand dus...... Dat was 2 dagen geleden. Nu hebben wij seks gehad alleen is het condoom gescheurd :( ik ben niet in haar klaargekomen maar er is misschien wel voorvocht vrij gekomen. Moet ik nu bang zijn dat zij zwanger is??
Alle reacties Link kopieren
Zou kunnen.
~Energy flows where attention goes~
Of niet.
Alle reacties Link kopieren
Testen dan maar.
~Energy flows where attention goes~
Alle reacties Link kopieren
Is de kans klein? Of juist groot?
quote:zoethoudertje schreef op 30 juli 2015 @ 01:35:

Testen dan maar.Hoe laat gaan de winkels morgen open?
Alle reacties Link kopieren
50/50
~Energy flows where attention goes~
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 30 juli 2015 @ 01:37:

[...]





Hoe laat gaan de winkels morgen open?Hier om 09:00 maar zit nu in spanje en vlieg morgen naar huis.
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang zit ze al aan de pil? Op een website opgesteld door huisartsen staat dat na je eerste pilstrip (langer dan 3 weken aan de pil dus, eventueel met stopweek) dat 1 pil vergeten in week 1 geen kwaad kan, maar dat er pas bij 2 pillen een probleem is. Bel anders morgen de apotheek om advies?
*prik*
Alle reacties Link kopieren
quote:Venstermug schreef op 30 juli 2015 @ 01:39:

Hoe lang zit ze al aan de pil? Op een website opgesteld door huisartsen staat dat na je eerste pilstrip (langer dan 3 weken aan de pil dus, eventueel met stopweek) dat 1 pil vergeten in week 1 geen kwaad kan, maar dat er pas bij 2 pillen een probleem is. Bel anders morgen de apotheek om advies?Ze is nu 2 maanden pf zelfs al 3 maanden bezig met de pil!
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 30 juli 2015 @ 01:37:

[...]





Hoe laat gaan de winkels morgen open?09.00 uur? maar volgens mij nog even wachten met een test, waarschijnlijk nog niet waarneembaar na twee dagen.
~Energy flows where attention goes~
Als het nu nog binnen 72 uur is, morgen een map halen.

En anders wordt het afwachten.
Alle reacties Link kopieren
quote:KiaOraHoi schreef op 30 juli 2015 @ 01:41:

Als het nu nog binnen 72 uur is, morgen een map halen.

En anders wordt het afwachten.



Ja het is denk een half uurtje geleden !

Zit nu in spanje dus denk dat ik hem vrijdag dan maar ga halen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maumau225 schreef op 30 juli 2015 @ 01:40:

[...]





Ze is nu 2 maanden pf zelfs al 3 maanden bezig met de pil!



Dan zou er dus in principe geen probleem zijn als ze maar 1 pil vergeten is. Dit is wat erover op website opgesteld door huisartsen staat:



Eén pil vergeten



Neem de vergeten pil alsnog in.

Neem de volgende pil op het normale tijdstip en maak de strip af. Dan ben je tegen zwangerschap beschermd.

Aanvullende maatregelen, zoals de morningafterpil of een condoom, zijn dan niet nodig.





Ik zou gewoon zo snel mogelijk de apotheek bellen en die om advies vragen.
*prik*
quote:Maumau225 schreef op 30 juli 2015 @ 01:42:

[...]





Ja het is denk een half uurtje geleden !

Zit nu in spanje dus denk dat ik hem vrijdag dan maar ga halen.Niet teveel stressen hoor! Je kunt echt alle kanten op. Wees maar een beetje extra lief voor je meisje.
quote:Maumau225 schreef op 30 juli 2015 @ 01:42:

[...]





Ja het is denk een half uurtje geleden !

Zit nu in spanje dus denk dat ik hem vrijdag dan maar ga halen.Nee, niet wachten! Morgen map halen en als zij dat wil innemen.
quote:zoethoudertje schreef op 30 juli 2015 @ 01:40:

[...]





09.00 uur? maar volgens mij nog even wachten met een test, waarschijnlijk nog niet waarneembaar na twee dagen.Klopt dacht ook aan map
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 30 juli 2015 @ 01:45:

[...]





Niet teveel stressen hoor! Je kunt echt alle kanten op. Wees maar een beetje extra lief voor je meisje.Ja dat zal ik zeker doen! We zijn nog heel jong dus we zitten echt niet te wachten op een zwangerschap! Maar door je reactie stelt me dat wel meer gerust. Dankjewel
Alle reacties Link kopieren
quote:KiaOraHoi schreef op 30 juli 2015 @ 01:46:

[...]



Nee, niet wachten! Morgen map halen en als zij wil laten innemen.Dat gaat lastig want zit in spanje ! Vlieg morgen naar huis dus daarom
"Pildora del dia siguiente" map in het Spaans.
Alle reacties Link kopieren
quote:Venstermug schreef op 30 juli 2015 @ 01:44:

[...]





Dan zou er dus in principe geen probleem zijn als ze maar 1 pil vergeten is. Dit is wat erover op website opgesteld door huisartsen staat:



Eén pil vergeten



Neem de vergeten pil alsnog in.

Neem de volgende pil op het normale tijdstip en maak de strip af. Dan ben je tegen zwangerschap beschermd.

Aanvullende maatregelen, zoals de morningafterpil of een condoom, zijn dan niet nodig.





Ik zou gewoon zo snel mogelijk de apotheek bellen en die om advies vragen.



Dankjewel! Hier kan ik wel wat mee!

Bedankt voor je reactie !

Het stelt me gerust!
Alle reacties Link kopieren
quote:zoethoudertje schreef op 30 juli 2015 @ 01:40:

[...]





09.00 uur? maar volgens mij nog even wachten met een test, waarschijnlijk nog niet waarneembaar na twee dagen.



Waarschijnlijk?! Het is nul komma nul procent waarneembaar. Of denk jij dat een innesteling in 3 seconde gebeurt?' Ik hoop dat je post sarcastisch was, anders even terug naar bio les.



De morning after pil kan je ook in elke apotheek in spanje halen TO, kost je 2 tientjes. Zeker in uitgaansgebieden zijn ze daar op voorbereid en is het helemaal niet vreemd om daar naar te vragen. Je zit niet in een derde wereld land.

en anders kan ze er 1 in nederland halen als het maar binnen 72 uur is. De kans is klein, maar hij is er wel. Morning after
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 30 juli 2015 @ 01:48:

"Pildora del dia siguiente" map in het Spaans.Oke, maar ik kan nog niet rijden. En die ouders weten het niet dusjah.... Lastig pakket
Heeft ze die vergeten pil alsnog ingenomen? En in Spanje verkopen ze vast ook een MAP.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja trouwens, slikt je vriendin de pil door zonder stopweek of houdt ze wel een stopweek? Als ze 'm doorslikt zonder stopweek gelden de regels van week 3 en dat is na de vergeten pil nog minimaal 7 dagen doorslikken of gelijk een stopweek houden.
*prik*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven