Is mijn vriendin zwanger?

30-07-2015 01:28 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb een klein probleempje of eerder een vraag!

mijn vriendin is in haar 1e week de pil vergeten. Niks aan de hand dus...... Dat was 2 dagen geleden. Nu hebben wij seks gehad alleen is het condoom gescheurd :( ik ben niet in haar klaargekomen maar er is misschien wel voorvocht vrij gekomen. Moet ik nu bang zijn dat zij zwanger is??
Alle reacties Link kopieren
quote:geordie schreef op 30 juli 2015 @ 01:49:

[...]





Waarschijnlijk?! Het is nul komma nul procent waarneembaar. Of denk jij dat een innesteling in 3 seconde gebeurt?' Ik hoop dat je post sarcastisch was, anders even terug naar bio les.



De morning after pil kan je ook in elke apotheek spanje halen TO, kost je 2 tientjes.

en anders kan ze er 1 in nederland halen als het maar binnen 72 uur is. De kans is klein, maar hij is er wel. Morning after halen dusDankjewel ! Ik ga ervoor zorgen dat ze hem binnen 72 uur in heeft! Bedankt voor je reactie !
quote:ana_isabel schreef op 30 juli 2015 @ 01:48:

"Pildora del dia siguiente" map in het Spaans.Handig om te weten .
Alle reacties Link kopieren
quote:nachtvlinder1977 schreef op 30 juli 2015 @ 01:50:

Heeft ze die vergeten pil alsnog ingenomen? En in Spanje verkopen ze vast ook een MAP.

Ze heeft de vergeten pil alsnog geslikt!

Wie weet zelf nog op tijd !! Scheelt weinig.... Om 23:00 had ze er een ingenomen die dag daarvoor en toen ze hem vergeten was ook richting 11:00 dus het is 50/50 of die op tijd was of niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Venstermug schreef op 30 juli 2015 @ 01:51:

Oh ja trouwens, slikt je vriendin de pil door zonder stopweek of houdt ze wel een stopweek? Als ze 'm doorslikt zonder stopweek gelden de regels van week 3 en dat is na de vergeten pil nog minimaal 7 dagen doorslikken of gelijk een stopweek houden.Ze heeft gewoon een stopweek.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maumau225 schreef op 30 juli 2015 @ 01:55:

[...]





Ze heeft gewoon een stopweek.Waarom slikt ze niet door zonder stopweek? Het is toch net iets betrouwbaarder en het kan totaal geen kwaad.
*prik*
quote:Maumau225 schreef op 30 juli 2015 @ 01:50:

[...]





Oke, maar ik kan nog niet rijden. En die ouders weten het niet dusjah.... Lastig pakketLiever een map voor mijn dochter halen dan met een huilende naar een kliniek of over 9 maanden een kleinkind.
quote:Maumau225 schreef op 30 juli 2015 @ 01:50:

[...]





Oke, maar ik kan nog niet rijden. En die ouders weten het niet dusjah.... Lastig pakketKun je geen taxi nemen? In elk centrum zitten genoeg "farmacias" ( apothekers) op loopafstand.
Alle reacties Link kopieren
Je zit toch niet ergens in woestijn ofzo? In elk spaans centrum zit een apotheek ( groene kruis )

Daar heb je geen rijbewijs voor nodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Venstermug schreef op 30 juli 2015 @ 01:56:

[...]





Waarom slikt ze niet door zonder stopweek? Het is toch net iets betrouwbaarder en het kan totaal geen kwaad.Wat is dit voor onzin? De pil word niet meer betrouwbaar als je hem doorslikt. Dat het geen kwaad kan klopt, maar het word niet betrouwbaarder.
Alle reacties Link kopieren
quote:geordie schreef op 30 juli 2015 @ 02:01:

[...]





Wat is dit voor onzin? De pil word niet meer betrouwbaar als je hem doorslikt. Dat het geen kwaad kan klopt, maar het word niet betrouwbaarder.Als je de pil doorslikt telt elke week na de eerste pilstrip als derde week qua regels. Het gezeik van die eerste week waarin 1 pil vergeten al voor problemen zorgt sla je over. De betrouwbaarheid van de pil zelf verandert niet nee.
*prik*
Alle reacties Link kopieren
quote:Venstermug schreef op 30 juli 2015 @ 01:56:

[...]





Waarom slikt ze niet door zonder stopweek? Het is toch net iets betrouwbaarder en het kan totaal geen kwaad.Klopt ze gaat hem waarschijnlijk ook doorslikken. Maar ze heeft nu die stopweken gehad vanwege ziekte ze heeft in het ziekenhuis gelegen..... Niks ernstigs ofzo maar ze weten niet wat ze heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:geordie schreef op 30 juli 2015 @ 01:58:

Je zit toch niet ergens in woestijn ofzo? In elk spaans centrum zit een apotheek ( groene kruis )

Daar heb je geen rijbewijs voor nodig.Na jah dat is dus juist het probleem! We zitten in de bergen ! Het dichtsbijzijnde stadje is 30 min rijden!
quote:Maumau225 schreef op 30 juli 2015 @ 02:06:

[...]





Na jah dat is dus juist het probleem! We zitten in de bergen ! Het dichtsbijzijnde stadje is 30 min rijden!Je kunt mij niet wijs maken dat jullie nooit met zijn tweetjes erop uitgaan zonder de ouders. Pak een taxi..
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 30 juli 2015 @ 02:09:

[...]





Je kunt mij niet wijs maken dat jullie nooit met zijn tweetjes erop uitgaan zonder de ouders. Pak een taxi..Het probleem is dat we minderjarig zijn.
quote:Maumau225 schreef op 30 juli 2015 @ 01:48:

Dat gaat lastig want zit in spanje ! Vlieg morgen naar huis dus daaromVanaf welke luchthaven vlieg je? Ik zit ook in Spanje en hier is op het vliegveld een apotheek.
Alle reacties Link kopieren
quote:erizo schreef op 30 juli 2015 @ 02:12:

[...]





Vanaf welke luchthaven vlieg je? Ik zit ook in Spanje en hier is op het vliegveld een apotheek.Vluchthaven van Alicante ! Weet niet of daar een apotheek is.
quote:Maumau225 schreef op 30 juli 2015 @ 02:11:

[...]





Het probleem is dat we minderjarig zijn.Hoe oud zijn jullie dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 30 juli 2015 @ 02:14:

[...]





Hoe oud zijn jullie dan?Wij zijn allebei 15 jaar....
Alle reacties Link kopieren
quote:Maumau225 schreef op 30 juli 2015 @ 02:16:

[...]





Wij zijn allebei 15 jaar....Zit er geen dokter of iets dergelijks in jullie hotel?
*prik*
quote:Maumau225 schreef op 30 juli 2015 @ 01:51:

Dankjewel ! Ik ga ervoor zorgen dat ze hem binnen 72 uur in heeft! Bedankt voor je reactie !



Hoe langer je wacht, hoe meer kans op zwangerschap. Laat haar er nou gelijk morgen een nemen. Minderjarigheid lijkt me geen belemmering, Spaanse apotheken zijn nou niet de lastigste. Leg de situatie uit en ze helpen je vast.



Apotheek van dienst heeft 'farmacia de guardia', mocht je er nu of morgenochtend vroeg nog op uit gaan. Staat op elke apotheek aangegeven welke dat is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Venstermug schreef op 30 juli 2015 @ 02:17:

[...]





Zit er geen dokter of iets dergelijks in jullie hotel?



We hebben een vakantievilla.....

Het is echt lastig om te halen....

Of denken jullie dat we het gewoon moeten zeggen tegen hun?
Alle reacties Link kopieren
quote:erizo schreef op 30 juli 2015 @ 02:19:

[...]





Hoe langer je wacht, hoe meer kans op zwangerschap. Laat haar er nou gelijk morgen een nemen. Minderjarigheid lijkt me geen belemmering, Spaanse apotheken zijn nou niet de lastigste. Leg de situatie uit en ze helpen je vast.



Apotheek van dienst heeft 'farmacia de guardia', mocht je er nu of morgenochtend vroeg nog op uit gaan. Staat op elke apotheek aangegeven welke dat is.



Dankjewel we gaan het gewoon doen!

Fijne vakantie ! (Waar je ook maar zit in spanje)

Gracias !
quote:Maumau225 schreef op 30 juli 2015 @ 02:16:

[...]





Wij zijn allebei 15 jaar....



Ik kan begrijpen dat je je hardstikke zorgen maakt nu. Misschien een stomme vraag, maar mochten jullie bij elkaar op de kamer slapen? Want dan weten haar ouders echt wel wat daar van kan komen en kun je het ze gewoon het beste vertellen.



Ik als moeder zijnde zou het willen weten en willen helpen.
quote:Maumau225 schreef op 30 juli 2015 @ 02:19:

We hebben een vakantievilla.....

Het is echt lastig om te halen....

Of denken jullie dat we het gewoon moeten zeggen tegen hun?Ja, waarom niet? Je vriendin is aan de pil, dus haar ouders (zijn jullie met hen op vakantie?) verwachten vast niet dat jullie maagd blijven tot het huwelijk (bij wijze van).
Alle reacties Link kopieren
quote:Maumau225 schreef op 30 juli 2015 @ 02:19:

[...]





We hebben een vakantievilla.....

Het is echt lastig om te halen....

Of denken jullie dat we het gewoon moeten zeggen tegen hun?Misschien is het wel handig om het gewoon te zeggen. Je ouders stellen de eerlijkheid waarschijnlijk op prijs en zijn allang blij dat jullie verstandig genoeg zijn om een morning afterpil te willen halen.
*prik*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven