is mijn vriendin zwanger

29-11-2016 18:21 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin en ik hebben op de 15e dag van de cyclus sex gehad. Mijn vriendin die gebruikt de pil en tijdens de sex heb ik coïtis interuptus gebruikt. Mijn vriendin stresst zich helemaal kapot of ze nou zwanger is of niet. Wat is de kans dat ze zwanger is, of is die kans er eigenlijk gewoon niet?
Alle reacties Link kopieren
ja zwanger van 6ling.



Gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Je weet wat de bedoeling is van de pil?
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn magische stokjes voor, werken nog vele malen beter dan een glazen bol. Zijn te koop bij elke drogist!
Alle reacties Link kopieren
Eerst maar even de bijsluiter van de pil lezen zodat jullie allebei weten hoe zoiets werkt.

Hoe oud zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon even uit nieuwsgierigheid hé.. Waarom slikt ze die pil?
Alle reacties Link kopieren
quote:badmuts111 schreef op 29 november 2016 @ 18:24:

Je weet wat de bedoeling is van de pil?



Dit is wel het Viva forum hè: de kans dat je door de pil heen zwanger wordt is hier vele vele malen groter dan normaal te doen gebruikelijk.



To als jullie zo stressen: gebruik dan niet alleen de pil maar ook een condoom!
Alle reacties Link kopieren
Graag een serieus antwoord, doe even normaal
Ach, je houdt wel van een gokje dus dat merk je vanzelf wel. Houdt het spannend.

is ze nou gewoon heel veel aangekomen, ligt ze nou gewoon raar te doen of te bevallen, spannend hoor!
Alle reacties Link kopieren
Je moet even over zo'n staafje plassen.

Één streepje = een jongen

Twee streepjes = een meisje



Laat je vriendin ook even over zo'n ( een andere hoor, niet dezelfde) staafje plassen.

Een streepje = vergeet al het voorgaande

Twee streepjes = 50 % kans dat het bovenstaande over jouw staafje klopt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:moonlightdreamer schreef op 29 november 2016 @ 18:23:

ja zwanger van 6ling.



Gefeliciteerd!!Nee da's niet waar hoor. Dat is alleen maar als het op de 16e dag gebeurd is. Bij de 15e dag worden het 2 meisjes óf 3 jongens.
Maar even serieus, ze slikt de pil toch? De anticonceptie pil?
Alle reacties Link kopieren
waarom vraag je het niet even aan paragnost Leila, inzichtenharmonie.nl tel 0102263169
Alle reacties Link kopieren
Ja, gefeliciteerd papa!
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 29 november 2016 @ 18:30:

Maar even serieus, ze slikt de pil toch? De anticonceptie pil?Jazeker
Alle reacties Link kopieren
quote:Pietje456 schreef op 29 november 2016 @ 18:27:

Graag een serieus antwoord, doe even normaal Moet je maar geen stomme vragen stellen
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn nog erg jong denk ik?



Lees de gebruiksaanwijzing van de pil eens heel goed door. Als ze hem goed gebruikt is de kans op zwangerschap nihil.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_641c6270acdb8 wijzigde dit bericht op 29-11-2016 18:48
Reden: Dacht dat er stond cybersex ;)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:tyche schreef op 29 november 2016 @ 18:31:

Jullie zijn nog erg jong denk ik?



Lees de gebruiksaanwijzing van de pil eens heel goed door. Als ze hem goed gebruikt is de kans op zwangerschap nihil.Noem je 18 jong? Bedankt voor je serieuze antwoord.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pietje456 schreef op 29 november 2016 @ 18:33:

[...]





Noem je 18 jong? Bedankt voor je serieuze antwoord.



18 is erg jong voor het ouderschap. En je bent pas volwassen als je niet in de verdediging schiet als je "jong" of "kind" wordt genoemd.



Jullie "stressen je nu kapot" terwijl, als je hebt opgelet bij biologie en/of even een beetje research doet ipv als een kip zonder kop hier te komen vragen, je het antwoord (incl. kansbereking) allang had kunnen weten.



Groetjes van een oma.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg JA, van harte
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik zou echt even met paragnost Leila bellen, die weet alles.Ook of het een jongen of meisje wordt..
Slikt ze de pil elke dag of alleen op de dag dat jullie seks hebben? Dat is nog wel een dingetje.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt geen cyclus met de pil. Daarom slik je zo'n ding. Dus nee, als ze hem goed slikt dan is ze niet zwanger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven