is mijn vriendin zwanger

29-11-2016 18:21 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin en ik hebben op de 15e dag van de cyclus sex gehad. Mijn vriendin die gebruikt de pil en tijdens de sex heb ik coïtis interuptus gebruikt. Mijn vriendin stresst zich helemaal kapot of ze nou zwanger is of niet. Wat is de kans dat ze zwanger is, of is die kans er eigenlijk gewoon niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:danivo schreef op 29 november 2016 @ 18:45:

Slikt ze de pil elke dag of alleen op de dag dat jullie seks hebben? Dat is nog wel een dingetje.Ze slikt het al een paar jaar dus dat zal het probleem niet zijn, ze is ook geen pil vergeten ofzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pietje456 schreef op 29 november 2016 @ 18:33:

[...]





Noem je 18 jong? Bedankt voor je serieuze antwoord.

Hm, redelijk jong, maar ik dacht inderdaad nog wat jonger door de paniek.



Waarom is ze zo bang dat ze zwanger is? Weet ze niet goed hoe de pil werkt? Was het haar eerste keer en is ze nogal emotioneel? Heeft ze bepaalde symptomen?

Bij goed gebruik van de pil is coïtus interruptus niet nodig. Als je echt graag zeker wil zijn kun je er een condoom bij gebruiken.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
quote:Pietje456 schreef op 29 november 2016 @ 18:47:

[...]





Ze slikt het al een paar jaar dus dat zal het probleem niet zijn, ze is ook geen pil vergeten ofzo.Maar serieus, weet je wat de pil doet?
Alle reacties Link kopieren
Je vriendin slikt de pil. Bij correct gebruik voorkomt de pil de eisprong, dus is er geen ei aanwezig. Jij bent niet in haar klaargekomen. Voorvocht bevat geen levende zaadcellen, dusook geen zaad aanwezig. Beide noodzakelijke ingredienten voor een kans op zwangerschap ontbreken, dus er is geen kans op zwangerschap. Geen. Je vriendin kan ophouden met stressen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pietje456 schreef op 29 november 2016 @ 18:47:

[...]





Ze slikt het al een paar jaar dus dat zal het probleem niet zijn, ze is ook geen pil vergeten ofzo.





Het gaat niet om hoe lang je de pil slikt, maar hoe consequent je deze slikt. Je kan het al jaren verkeerd doen, en dat heb je meer kans op een baby dan als ze 2 maanden super consequent geslikt heeft.



Even wat anders; geen condoom begrijp ik. Jullie zijn beide getest op geslachtsziekten?
Alle reacties Link kopieren
Bel nu gewoon even met medium Leila, die heeft overal een antwoord op.
Alle reacties Link kopieren
quote:Faranya schreef op 29 november 2016 @ 18:48:

[...]





Maar serieus, weet je wat de pil doet?Ja natuurlijk weet ik dat, alleen er is natuurlijk altijd de kans dat het door eentje overslaan of kotsen of iets dergelijks niet meer kan werken. Maar toch, sommige vrouwen worden alsnog zwanger met het slikken van de pil
Alle reacties Link kopieren
quote:Pietje456 schreef op 29 november 2016 @ 18:51:

[...]





Ja natuurlijk weet ik dat, alleen er is natuurlijk altijd de kans dat het door eentje overslaan of kotsen of iets dergelijks niet meer kan werken. Maar toch, sommige vrouwen worden alsnog zwanger met het slikken van de pilMaar als jullie je daar zorgen over maken ga je toch condoom gebruiken?
Ik denk dat jullie ondanks jullie eerbiedwaardige leeftijd nog niet helemaal toe zijn aan coïtus. Of je vriendin slikt de pil niet zo netjes als jij denkt, dat kan ook nog. En ten antwoord op je vraag: hoe moeten wij nou weten of je vriendin zwanger is? Als je echt zekerheid wilt moet je gewoon zo'n test halen, bij het Kruidvat of zo. Vanaf een dag of veertien na de mogelijke bevruchting zijn die dingen betrouwbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Koettie schreef op 29 november 2016 @ 18:54:

[...]



Maar als jullie je daar zorgen over maken ga je toch condoom gebruiken?Soms denk je daar in alle spanning niet over na...
quote:Pietje456 schreef op 29 november 2016 @ 18:51:

[...]





Ja natuurlijk weet ik dat, alleen er is natuurlijk altijd de kans dat het door eentje overslaan of kotsen of iets dergelijks niet meer kan werken. Maar toch, sommige vrouwen worden alsnog zwanger met het slikken van de pil



Nou Einstein, wat denk je dan wat je dan had moeten doen, als jullie geen zwangerschap willen? Waarom slaat ze dagen over en waarom kotst ze? Als ze de pil gewoon slikt zoals het moet is de kans op zwangerschap nihil.



Rubber gebruiken voortaan. Ze verkopen ze bij de Kruidvat, waar ze ook zwangerschapstesten verkopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pietje456 schreef op 29 november 2016 @ 18:51:

[...]





Ja natuurlijk weet ik dat, alleen er is natuurlijk altijd de kans dat het door eentje overslaan of kotsen of iets dergelijks niet meer kan werken. Maar toch, sommige vrouwen worden alsnog zwanger met het slikken van de pil



Die kans is er altijd, zelfs als je én aan de pil bent én een condoom gebruikt én voor het zingen de kerk uit gaat, is er nog steeds een kans dat je zwanger wordt. Die kans is echter zo ontzettend klein dat het me niet heel nuttig lijkt om je daarvoor "kapot te gaan stressen".



Verder, heeft is ze een of meerdere overgeslagen? Zoals je in de bijsluiter kan lezen is dat vooral in de eerste week riskant, maar daarna maakt het niet meer zoveel uit als je er eentje mist. Wat ik me afvraag, is dit de eerste keer dat jullie seks hebben zonder condoom? Of wat is de reden waarom jullie nu zo gestresst zijn, en vorige week niet?
Alle reacties Link kopieren
Gaan jullie nu iedere keer als jullie seks hebben, stressen? Dat lijkt me ook niet goed en gezellig. Verdiep je even goed in anticonceptiemiddelen en gebruik ook een condoom. Dan kun je zorgeloos seks hebben. Lukt dat niet, wacht dan nog een paar jaar.
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
quote:Pietje456 schreef op 29 november 2016 @ 18:56:

[...]





Soms denk je daar in alle spanning niet over na...Misschien kun je daarvoor ook paragnost Leila bellen via 0102263169.Doen hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pietje456 schreef op 29 november 2016 @ 18:51:

[...]

Ja natuurlijk weet ik dat, alleen er is natuurlijk altijd de kans dat het door eentje overslaan of kotsen of iets dergelijks niet meer kan werken. Maar toch, sommige vrouwen worden alsnog zwanger met het slikken van de pilZe was er toch geen een vergeten schreef je net?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Koettie schreef op 29 november 2016 @ 18:54:

[...]



Maar als jullie je daar zorgen over maken ga je toch condoom gebruiken?Mijn glazen bol zegt dat hij dat niet gaat doen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik zou voortaan alleen anale sex hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:Pietje456 schreef op 29 november 2016 @ 18:56:

[...]





Soms denk je daar in alle spanning niet over na...Ik snap dit werkelijk niet. Dat is me echt NOG NOOIT overkomen. Kom op zeg. De risico's weet je toch? Of was je knetterzat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pietje456 schreef op 29 november 2016 @ 18:56:

[...]





Soms denk je daar in alle spanning niet over na...Waarom niet? Leg ze gewoon klaar, je kan toch nadenken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Koettie schreef op 29 november 2016 @ 19:04:

[...]



Waarom niet? Leg ze gewoon klaar, je kan toch nadenken?Nee, want dan had die paragnost Leila wel gebeld.
Ik zou 'm gewoon in je slip houden voorlopig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Colorado schreef op 29 november 2016 @ 19:11:

Ik zou 'm gewoon in je slip houden voorlopig.
Nou ben ik al 27 jaar met mijn Man maar als ik zou vragen op welke dag van mn cyclus zit ik dat weet ie echt niet hoor....en hij heeft nog wel ir. voor zn naam.......
Alle reacties Link kopieren
En na elke keer seks dikke stress dus? Leuk leven, ik zeg, doe zo voort.
...
quote:miedo schreef op 29 november 2016 @ 19:08:

[...]





Nee, want dan had die paragnost Leila wel gebeld.Zo hey, jij loopt ook behoorlijk vast of niet dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven