Is "NEE" niet duidelijk genoeg???

30-09-2016 08:29 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Communiceren met mijn partner gaat (op dit moment)erg moeilijk.

Afgelopen nacht bijvoorbeeld kwam hij bij me om met me te vrijen. Bepaalde dingen vind ik gewoon niet fijn en wil ik dan ook liever niet doen.

Ik zei tot 3 x toe "nee" maar het blijkt niet aan te komen. Na de 3de keer werd ik een beetje boos en zei:ik zeg toch nee. Hij reageerde boos En volgens hem is het niet duidelijk genoeg en is het aan mij een andere manier te bedenken.

Ik weet niet zo goed wat er niet duidelijk is aan NEE!!! Zijn er andere manieren om tegen een man duidelijker te zijn???
Ik zou een andere vent zoeken.
Misschien kun je met hem afspreken dat je hem de volgende keer direct een kaakslag geeft. Dat moet toch wel duidelijk zijn?
Een trap onder zijn ballen geven zal wel duidelijk genoeg zijn lijkt me als NEE niet voldoende is.
Is het voorderest wel leuk met je partner....?
Alle reacties Link kopieren
Het duidelijkst is hem gewoon buiten te zetten en evt. ook de sloten te vervangen.
Alle reacties Link kopieren
De volgende keer stomp je hem meteen een blauw oog? Lijkt mij vrij duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn dat dan voor dingen die hij per se wil doen en jij niet wil, en is dit vaker gebeurd?
Alle reacties Link kopieren
Soms kan het helpen om hetzelfde terug te doen. Ik had er ooit eentje die graag anaal wilde. Mij niet gezien. En ja, ik weet dat het voor sommigen heel gewoon is, maar ik heb dus geen interesse. Na een keer of wat aandringen en gezeur heb ik mijn vinger in zijn kont gestoken. Nooit meer wat over gehoord. Nouja, totdat het volgende kwam, toen was het wel exit, want een keer iets vragen is, wat mij betreft, geen probleem. En over sommige dingen wil ik best een keertje nadenken/het uittesten. Maar nee is nee en een partner die daar niet mee kan omgaan is niet mijn partner.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een lieve, respectvolle man!
Oh dear, how sad, never mind.
Met viltstift rood kruis over lichaamsdeel in kwestie?
Alle reacties Link kopieren
quote:orkenflow schreef op 30 september 2016 @ 08:38:

Met viltstift rood kruis over lichaamsdeel in kwestie?

M'n gevoel zegt me dat ze er zelf lastig bij kan.



En het geeft hem juist weer wat om op te mikken..........
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een mega sukkel.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties. Moet zeggen dat het allemaal erg verleidelijk klinkt :0)

Punt is dat ik getrouwd ben en wij 2 kinderen hebben. Dat is wat me eerlijk gezegd tegen houdt.

Dingen die hij wil zijn idd anaal en heel vaak sex. Iets waar ik gewoon niet zo'n bevoegde aan heb...
quote:Hayek schreef op 30 september 2016 @ 08:39:

[...]



M'n gevoel zegt me dat ze er zelf lastig bij kan.

Midden tussen haar schouderbladen? Hm, die variatie ken ik niet.



Als je verder ergens niet bij kan, ben je te dik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Evams schreef op 30 september 2016 @ 08:41:

Bedankt voor jullie reacties. Moet zeggen dat het allemaal erg verleidelijk klinkt :0)

Punt is dat ik getrouwd ben en wij 2 kinderen hebben. Dat is wat me eerlijk gezegd tegen houdt.

Dingen die hij wil zijn idd anaal en heel vaak sex. Iets waar ik gewoon niet zo'n bevoegde aan heb...

En voordat die kinderen kwamen, speelde dit probleem nooit?



Tijd voor een zeer duidelijk gesprek. Niet in the heat of the moment, maar gewoon met de kleren aan.
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Het was vroeger idd niet zo'n thema.

Het lijkt dat hij steeds meer en vaker wil. Misschien mid life crisis? Geen idee. Ik moet het gesprek aangaan dat is zeker waar. Maar ja ...dan ben ik zeker weer niet duidelijk genoeg....
Reuzedildo kopen en voorstellen dat hij eerst anaal mag ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
1x nee zou altijd voldoende moeten zijn. Sterker nog, bij twijfel zou je man het altijd extra moeten checken en het niet voor een -ja aannemen.
Alle reacties Link kopieren
Dus jij wil geen anale seks, daar heb je het weleens met hem over gehad, neem ik aan?



En toch probeert hij het dan tot 3 keer toe toch?



Ik zou maar eens een gesprek met hem hebben over aanranding/verkrachtig binnen het huwelijk.
Alle reacties Link kopieren
Wat een asshole.
Alle reacties Link kopieren
quote:Evams schreef op 30 september 2016 @ 08:47:

Het was vroeger idd niet zo'n thema.

Het lijkt dat hij steeds meer en vaker wil. Misschien mid life crisis? Geen idee. Ik moet het gesprek aangaan dat is zeker waar. Maar ja ...dan ben ik zeker weer niet duidelijk genoeg....

Misschien snapt 'ie deze simpele mededeling: "nee blijft nee en de volgende keer dat je het toch probeert, plant ik m'n knie zo hard in je ballen dat je 'm een week niet meer overeind krijgt".

Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Principe-Prinses schreef op 30 september 2016 @ 08:51:

Wat een asshole.Pun intended?
Oh dear, how sad, never mind.
Voorbinddildo kopen en dan gewoon zeggen:



Ik snap eigenlijk best dat je in mijn kontgat wil, dat wil ik ook bij jou.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 30 september 2016 @ 08:53:

Voorbinddildo kopen en dan gewoon zeggen:



Ik snap eigenlijk best dat je in mijn kontgat wil, dat wil ik ook bij jou.22x6?
Oh dear, how sad, never mind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven