Je vriend opwinden

24-12-2014 11:08 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo forumleden,

Ik heb voor de kerst een kerstcadeau gekocht voor mijn vriend, geen cadeau wat hij zelf kan aan of om doen, maar ik maak van mezelf een cadeau. Ik heb voor het eerst een super leuke korset gekocht en uiteraard leuke jarretels eronder (wat zijn dat trouwens een rot dingen om aan te doen zeg... Haha).

Ik kijk er naar uit om dit aan te trekken en te zien wat het met hem doet, maar vind het ook een beetje eng. Ik ben soms nogal onzeker en heb geen idee wat voor'n houding ik moet aannemen. Moet ik gewoon binnen komen wandelen, ergens gaan zitten of liggen? Ik vind het er altijd zo makkelijk uitzien op tv of in films, hoe die dames de man dan opwinden, een beetje staan te dansen enzo.



Ik ben benieuwd hoe jullie dat doen.
Alle reacties Link kopieren
Je moet er niet verlegen in gaan giechelen. Dan is het effect weg. Dus je moet zelfverzekerd doen en draag je hakken eronder. Dim het licht, loop rondjes, juiste muziek aan. Kom dicht bij hem. Hij gaat je aanraken. Je duwt hem voorzichtig terug op de bank. Je hak zet je tegen zijn ballen en zegt dat hij nergens aan mag zitten. Pas als hij een knoertharde paal heeft, mag hij misschien even voelen. Dus je moet hem een beetje als speelbal gebruiken zeg maar.
quote:tobe2014 schreef op 24 december 2014 @ 11:12:

Je moet er niet verlegen in gaan giechelen. Dan is het effect weg. Dus je moet zelfverzekerd doen en draag je hakken eronder. Dim het licht, loop rondjes, juiste muziek aan. Kom dicht bij hem. Hij gaat je aanraken. Je duwt hem voorzichtig terug op de bank. Je hak zet je tegen zijn ballen en zegt dat hij nergens aan mag zitten. Pas als hij een knoertharde paal heeft, mag hij misschien even voelen. Dus je moet hem een beetje als speelbal gebruiken zeg maar.Even off-topic maar jouw naam is dezelfde als van mijn zoontje, dus dit was redelijk bizar om te lezen
Dus je cadeau is een stijve? Iets dat hij anders ook zou hebben? Krijgt hij er echt niks naast? Ik vind het een erg mager cadeau. Wat zou je ervan vinden als hij zichzelf een boxer cadeau doet en het dan een cadeau voor jou noemt omdat hij je neukt nadat hij het heeft aangehad?



Mijn vriend is eenvoudig op te winden. Ik loop op hem af, dans zo dat hij alles goed ziet en niet kan aanraken en daarna zien we wel verder. Ik heb geen vaste danspasjes of zo. Ik doe wat op dat moment goed voelt. Ik zie dit echter niet als cadeau aangezien het iets is waar we dagelijks mee bezig zijn, net als bijvoorbeeld knuffelen en zoenen.
Alle reacties Link kopieren
Nou je hoeft niet meteen mijn 'cadeau' af te kraken? :S



We hebben afgesproken niks aan cadeau's te doen dit jaar en ik weet dat hij graag eens wilde dat ik zoiets aan zou doen, dus voor hem is het wel een soort van cadeau dat ik dit tóch eens ga doen en durven..
Je hak tegen zijn ballen? Wat als je net kramp krijgt?
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveTheDay schreef op 24 december 2014 @ 11:33:

Je hak tegen zijn ballen? Wat als je net kramp krijgt? Hahaha, auuuuuw!
TO, leuk cadeau,

Geniet er van en zeker vaker doen.

Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 24 december 2014 @ 11:24:

Dus je cadeau is een stijve? Iets dat hij anders ook zou hebben? Krijgt hij er echt niks naast? Ik vind het een erg mager cadeau. Wat zou je ervan vinden als hij zichzelf een boxer cadeau doet en het dan een cadeau voor jou noemt omdat hij je neukt nadat hij het heeft aangehad?



Mijn vriend is eenvoudig op te winden. Ik loop op hem af, dans zo dat hij alles goed ziet en niet kan aanraken en daarna zien we wel verder. Ik heb geen vaste danspasjes of zo. Ik doe wat op dat moment goed voelt. Ik zie dit echter niet als cadeau aangezien het iets is waar we dagelijks mee bezig zijn, net als bijvoorbeeld knuffelen en zoenen.



Uh??! Jij loopt dagelijks in een verleidelijk corset met jarretelles? Die worden ook dagelijks gedragen om je heen in je vrienden en kennissenkring of op straat?



Voor mijn gevoel heb je weinig verstand van het mannenbrein. Er bestaat beslist geen leuker cadeau om uit te p[akken, dan wat TO haar vriend nu gaat voorschotelen.



Je moet wel een onmogelijk praktisch ingesteld brein hebben om dat te gaan vergelijken met een boxershort. Gelukkig heeft TO een stuk beter door what's on a man's mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:dedoper schreef op 24 december 2014 @ 11:43:

TO, leuk cadeau,

Geniet er van en zeker vaker doen.

[img]http://ellenrabouw.borsatoweblog.nl/upl ... os6q72.jpg[/img]Dankjewel, ben benieuwd naar zijn reactie vanavond! :D
Hier wat cursussen striptease, misschien heb je er iets aan.



https://www.youtube.com/r ... h_query=cursus+striptease
Alle reacties Link kopieren
Die gaat luid kreunend zijn zak leeg spuiten, dat zit er aan te komen
quote:kerol schreef op 24 december 2014 @ 11:52:

[...]





Uh??! Jij loopt dagelijks in een verleidelijk corset met jarretelles? Die worden ook dagelijks gedragen om je heen in je vrienden en kennissenkring of op straat?



Voor mijn gevoel heb je weinig verstand van het mannenbrein. Er bestaat beslist geen leuker cadeau om uit te p[akken, dan wat TO haar vriend nu gaat voorschotelen.



Je moet wel een onmogelijk praktisch ingesteld brein hebben om dat te gaan vergelijken met een boxershort. Gelukkig heeft TO een stuk beter door what's on a man's mind.

Ja ik loop zo rond ja maar nog vaker gewoon naakt, en ik vind het net zo normaal als knuffelen en zoenen, juist omdat ik weet wat er door het hoofd van mijn man gaat. Hij houdt niet van uitpakken en hij zou het erg jammer vinden als ik het een cadeautje zou noemen. Je noemt een tongzoen ook geen cadeau. Het kan best dat de vriend van to anders denkt. Kerol als jij denkt dat er een standaard mannenbrein is en dat mannen standaard van uitpakken houden heb je niet veel kaas gegeten van mannen. Ze zijn niet allemaal als jij.



Een cadeau geven terwijl is afgesproken geen cadeaus te doen vind ik ook stom. Ik val heel erg over het woord cadeau. Zeg dan dat je een leuke avond wil hebben samen.
Alle reacties Link kopieren
To, Ik vind het een heel mooi en rijk cadeau. Hakken aan en verder wat Tobe2014 zegt.

Geniet van de voorpret en wees jezelf. Daar is je vriend toch gek op??
Niets is zeker! En zelfs dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vindt het een perfect cadeau!



Hier nog meer inspiratie:



http://www.smartensexy.nl/jij-bent-het-kadootje/
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
Wat is er nou weer mis met het woord cadeau in een seksuele setting? Ik word graag uitgepakt hoor.

En ik denk dat een gemiddeld mannenbrein inderdaad werkt zoals dat van Kerol. Ik zou het persoonlijk ook jammer vinden als een man naakt interessanter zou vinden dan uitdagend bedekt. Naakt ben ik onder de douche al.



Nalu, ik vind persoonlijk dansen een beetje maf of ongemakkelijk als je geen heel goede danser bent. Je kan in een stoel gaan zitten met een kaars aan of gewoon plaats nemen op zijn schoot. Of ga voor hem staan en laat je bewonderen.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 24 december 2014 @ 12:10:

[...]



Ja ik loop zo rond ja maar nog vaker gewoon naakt, en ik vind het net zo normaal als knuffelen en zoenen, juist omdat ik weet wat er door het hoofd van mijn man gaat. Hij houdt niet van uitpakken en hij zou het erg jammer vinden als ik het een cadeautje zou noemen. Je noemt een tongzoen ook geen cadeau. Het kan best dat de vriend van to anders denkt. Kerol als jij denkt dat er een standaard mannenbrein is en dat mannen standaard van uitpakken houden heb je niet veel kaas gegeten van mannen. Ze zijn niet allemaal als jij.



Een cadeau geven terwijl is afgesproken geen cadeaus te doen vind ik ook stom. Ik val heel erg over het woord cadeau. Zeg dan dat je een leuke avond wil hebben samen.



Je bent er echt heel erg op gebrand om het cadeau af te kraken he?



TO opent een topic dat gaat over onzekerheid over hoe zich een houding aan te nemen in die lingerie, een cadeau waar echt de meeste mannen heel blij mee zouden zijn, en jij vindt het dan vervolgens heel belangrijk om te gaan brommen dat het allemaal doodnormaal is en dat jij en je man het een kutcadeau zouden vinden. Nou, gefeliciteerd, je punt is gemaakt, maar ik vind het niet erg aardig om hier het cadeau van een onzeker meisje af te gaan zitten kraken als volwassen vrouw die het allemaal doodgewoon en onzinnig tegelijkertijd vind. Vrolijk kerstfeest dame, ga je thuis bij je familie morgen ook de cadeaus van de anderen afkraken??
Eens met kerol.



En veel plezier vanavond.
Ik vind het openen van een topic om mede te delen dat ze dit gaat aantrekken, en waarop vervolgens de hitsigste forummers van dit forum af stormen eerlijk gezegd ook knap belachelijk.

Ik denk dat dit topic meer van doen heeft met fantasie dan met werkelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Voor degene die het leuk vinden, deze heb ik besteld.

https://www.lingeriebeste ... jn_en_g-string_20772.html



Dankjewel dat sommige mijn 'cadeau' wél leuk vinden, en bedankt voor de nuttige tips/links!
Ow ja..... Tuurlijk. Plak er nog ef een link bij. Absolutely fucking fake.

Dit heeft niks te maken met een verrassing voor partner. Jij bent een vent die zich gaat trekken op alle reactie hier. Of een vrouw die zich gaat vingeren bij het lezen van de reacties.



Zet er ook nog ef je maten bij mens.
Vind het trouwens geen mooi set. Je had echt wat mooiers uit kunnen zoeken zeg.
Leuke outfit, TO! (en negeer die mopperkonten, ik vind het een topidee!)
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 24 december 2014 @ 13:18:

Leuke outfit, TO! (en negeer die mopperkonten, ik vind het een topidee!)Dankjewel Theemok, jammer dat er altijd mensen op zo'n forum zijn die geen positief woord kunnen zeggen..
anoniem_213196 wijzigde dit bericht op 24-12-2014 13:26
Reden: Typfout
% gewijzigd
Grappig dat jij feedback die je niet wenst te horen meteen ombuigt naar...... Nooit een positief woord kunnen zeggen.



Jij schept een beeld en vraagt meningen. En forummers reageren op dat beeld en je vraag.



Wat mij betreft bevestigt je reactie nog meer mijn beeld. Jij had gehoopt dat het halve forum op hol zou slaan bij het idee van Nalu in een stoeipakje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven