Kaal in de sauna normaal?

10-09-2014 12:18 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorig weekend was ik met twee nichtjes (van 15 en 17) en de moeder van de jongste in de sauna.



Ikzelf ben helemaal geschoren en mijn nichtjes ook - de moeder niet. Blijkbaar wist moeder niet dat haar dochter beneden kaal was, want toen we in het restaurant zaten maakte ze een opmerking dat ze vond dat we er wel heel provocerend bijliepen en alles zomaar lieten zien.



We hebben er maar een beetje om gelachen, maar ik vraag me af af of meer mensen zijn die vinden dat je teveel laat zien als je geen schaamhaar hebt. Ik weet dat de mannen met wie ik naar bed ben geweest het opwindend vonden als ze zagen dat ik alles weg had, maar het is niet zo dat ik ook de bedoeling heb om mannen in de sauna op te winden omdat ik geschoren ben.



Ben ik onnozel of niet?
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik vind niet dat je teveel laat zien als je je schaamhaar helemaal weg scheert.En mannen raken vaak zo snel en zonder logica opgewonden, daar kun en hoef je geen rekening mee te houden.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn genoeg mannen die een ongeschoren kutje aantrekkelijker vinden. Dus niet per definitie. Bovendien ken ik maar weinig mannen die daar bewust op letten met het oog er opgewonden van te worden. De meeste mannen komen er voor ontspanning, niet inspanning.
Alle reacties Link kopieren
In de sauna let je niet op een ander toch dus dat maakt niks uit.
Alle reacties Link kopieren
Euhhhhh.....ehmmmmm......whut?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat het uitmaakt of je daar wel of geen haar hebt. Ik neem aan dat je niet wijdbeens gaat zitten met het zicht op alles...



Als ik naar de sauna ga, met nadruk op als (want hou er niet zo van... veel te heet) ben ik ook kaal. Maar ja... dat ben ik nu ook. En ik peins er niet over om daar anders over te denken omdat ik toevallig andere mensen kan tegenkomen.
Alle reacties Link kopieren
Dan kunnen ze ook wel een burqa meenemen.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
quote:Flashy schreef op woensdag 10 september 2014 12:23 In de sauna let je niet op een ander toch dus dat maakt niks uit.Bigest lie everrrrrr
Alle reacties Link kopieren
Als je rondgekeken hebt zul je vast hebben gezien dat je niet de enige was die kaal was. Ik schat dat zeker de helft van de vrouwen en mannen kaal is daar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Flashy schreef op 10 september 2014 @ 12:23:

In de sauna let je niet op een ander toch dus dat maakt niks uit.Je let er niet op, maar je ziet wel mensen natuurlijk. En net zoals het je op straat kunt zien wat voor broek of schoenen iemand draagt zie je in een sauna, op een naaktstrand of naturistenterrein hoe iemand er down-under uitziet.
Alle reacties Link kopieren
Nee, onzin.



Ik heb hem ook altijd kaal of een klein streepje of driehoekje
Alle reacties Link kopieren
quote:larva schreef op 10 september 2014 @ 12:33:

[...]



Bigest lie everrrrrrIk weet niet naar welke sauna`s jij gaat maar het is niet overal een vleeskeuring hoor.
Alle reacties Link kopieren
Het is allebei normaal, haar of geen haar, moet iedereen zelf weten. Dat je als moeder iets vindt van de 'schaamhaardracht' van je eigen dochters kan ik me ook nog voorstellen. Ieder z'n ding.
Ik vind juist dat een behaarde heuvel eerder de aandacht trekt dan een kale. Ik denk dat dat komt doordat het haar afsteekt tegen de huid.



Vrouwen liggen zelden met open hof in de sauna, dus valt er ook niet veel te zien. De momenten dat vrouwen hun intiemste delen bloot geven, zijn de momenten dat ze gaan (ver)liggen en/of een bad oid in/uitstappen. In het algemeen wordt er dan discreet weggekeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:ravachol schreef op 10 september 2014 @ 12:36:

Als je rondgekeken hebt zul je vast hebben gezien dat je niet de enige was die kaal was. Ik schat dat zeker de helft van de vrouwen en mannen kaal is daar.Ik kijk niet rond maar als ik toch iets zie zijn er weinig maar kaal. Net als dat er ook maar weinig heel slank zijn. Misschien ligt het wel aan de sauna? Ik ga bijvoorbeeld nooit naar de Zwaluwhoeve en consorten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Flashy schreef op 10 september 2014 @ 12:42:

[...]



Ik weet niet naar welke sauna`s jij gaat maar het is niet overal een vleeskeuring hoor.Er is nog een heel grijs gebied tussen gluren en je ogen stijf gesloten houden
Alle reacties Link kopieren
Beetje gênant als daar commentaar op geleverd wordt.

Jij zegt toch ook niet tegen haar dat ze cavia wel eens mag scheren?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Dat was de laatste keer dat ik met mn moeder naar de sauna zou gaan. Vreselijk.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik zou al nooit met mijn moeder naar de sauna gaan, maar als ik een van je nichtjes was zou ik het nu al helemaal uit mijn hoofd laten.



Overigens vind ik alle haardracht normaal.
Zo blij met mijn visuele handicap, ik leef heerlijk op mijn eigen sauna-eiland.



Kaal of behaard zou mij allerminst boeien. Het feit dat iemand vindt dat ze er iets over moet zeggen vind ik op zijn zachtst gezegd onbeschoft. Laat je niet in de verdediging duwen en zeg dat ze de andere kant maar op moet kijken als ze er aanstoot aan neemt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 10 september 2014 @ 12:45:

Beetje gênant als daar commentaar op geleverd wordt.

Jij zegt toch ook niet tegen haar dat ze cavia wel eens mag scheren?



De beste opmerking



En moeders leeft in het jaar nul..
Alle reacties Link kopieren
Ik zou, als ik TO was, ook niet meer met zus naar de sauna gaan.

Iemand mag best iets vinden van een ander hoor, maar hoe zij dat uitspreekt vind ik best ver gaan. Alsof je daar kaal bent om te provoceren.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik zou als 15jarige niet met moeder/tante naar de sauna willen en no-way, dat mijn 15jarige met mij wil.
Alle reacties Link kopieren
quote:Flashy schreef op 10 september 2014 @ 12:23:

In de sauna let je niet op een ander toch dus dat maakt niks uit.neem een willekeurige mannelijke saunaganger, gooi er 3 biertjes in. En hij verklapt je, dat hij juist graag rondkijkt in de sauna en er vaak nog geil van wordt ook
Alle reacties Link kopieren
Nou, stel je voor dat je in de sauna alles laat zien zeg



Ik zou moeders attenderen op badkledingdag en zeggen dat jullie voortaan met z'n drieën lekker kaal gaan zitten provoceren.

Raar mens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven