Kaal in de sauna normaal?

10-09-2014 12:18 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorig weekend was ik met twee nichtjes (van 15 en 17) en de moeder van de jongste in de sauna.



Ikzelf ben helemaal geschoren en mijn nichtjes ook - de moeder niet. Blijkbaar wist moeder niet dat haar dochter beneden kaal was, want toen we in het restaurant zaten maakte ze een opmerking dat ze vond dat we er wel heel provocerend bijliepen en alles zomaar lieten zien.



We hebben er maar een beetje om gelachen, maar ik vraag me af af of meer mensen zijn die vinden dat je teveel laat zien als je geen schaamhaar hebt. Ik weet dat de mannen met wie ik naar bed ben geweest het opwindend vonden als ze zagen dat ik alles weg had, maar het is niet zo dat ik ook de bedoeling heb om mannen in de sauna op te winden omdat ik geschoren ben.



Ben ik onnozel of niet?
dus blote kont en blote borsten zijn niet provocerend en niet 'alles laten zien'?



rare logica van die tante.
quote:lilalinda schreef op 10 september 2014 @ 12:58:

Ik zou als 15jarige niet met moeder/tante naar de sauna willen en no-way, dat mijn 15jarige met mij wil.



Mijn 14jarige vindt het geweldig, maar dan wel op badpakkendag .



Overigens vind ik dat je er in de sauna bij moet lopen zoals je er altijd bij loopt. Als je altijd alles scheert, waarom zou je dan voor die ene dag ineens alles laten groeien? Okselhaar scheren is tegenwoordig heel normaal. Sterker nog, ik verwachtte eigenlijk meer iets in de strekking van; ik ben onder mijn armen nooit geschoren, moet dat voor de sauna. Maar als iemand er met flinke dotten haar wil rondlopen moet hij/zij dat ook lekker zelf weten. Niks natuurlijkers dan dat.



Zelf scheer ik oksels, benen en bikinilijn. Die stoppels daar beneden moet ik niet en harsen? Brrrrrrrrr. Maar haar onder mijn oksels vind ik net zo brrrrrrrrrrr .
Alle reacties Link kopieren
Mmmm ik moet toch eerlijk zeggen dat ik ooit in de puber leeftijd begonnen ben met bikinilijn (of meer) scheren, omdat ik een vriendje had waarmee ik de lakens deelde. (Of het zomer was)

Dus als ik mijn vijftienjarige dochter compleet kaal geschoren zou zien, zou ik me wel afvragen waarom? Misschien is het meisje al seksueel actief en wist haar moeder dat niet? Misschien schrok ze even?
Alle reacties Link kopieren
Moeder was niet mijn zus, maar mijn tante, dus dat maakt het weer wat verder weg. Ik associeer kaal wel met sexy, maar sexy niet met sauna. Het is gewoon een andere setting.



Nichtje is inderdaad wel seksueel actief, want ze vertelde wel (toen moeder niet in de buurt was) dat ze zich kaalschoor omdat het fijner voelde bij de seks en omdat ze het mooier vond. Net als bij mij, dus: ik schoor me ook voor het eerst toen ik met jongens begon. Ik was zelfs nog wat jonger dan zij.
Alle reacties Link kopieren
quote:elfje26 schreef op 10 september 2014 @ 13:15:



Dus als ik mijn vijftienjarige dochter compleet kaal geschoren zou zien, zou ik me wel afvragen waarom? Misschien is het meisje al seksueel actief en wist haar moeder dat niet? Misschien schrok ze even?

oh nee, ik denk dat meisjes van 15 vooral geschoren zijn, omdat ze denken dat dat hoort

de meeste zijn nog niet sexueel actief
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 10 september 2014 @ 13:08:

dus blote kont en blote borsten zijn niet provocerend en niet 'alles laten zien'?



rare logica van die tante.Ik vind een kont of borsten wel iets anders dan iemand je yoni laten zien, maar dat is mijn mening. Ik zou ook niet geheel kaal een sauna in gaan. Beetje bedekking mag best van mij.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Zou het niet gewoon een onhandige opmerking van de moeder kunnen zijn geweest, bijvoorbeeld omdat ze 'schrok' dat haar 15 jarige dochter (die bij wijze van gisteren nog met de poppen speelde) zichzelf scheert. Iets van de moeder associeert met volwassenen en mogelijk ook met seksualiteit?



Met andere woorden: Hoe oud waren jullie toen je je voor het eerste kaal schoren en waarom? Ik zelf was 18 en vond het fijn bij de seks.



Vanuit dat oogpunt lijkt het me dat moeder heust niet vind dat kaal raar is (want de helft loopt kaal in de sauna) maar dat ze er gewoon wat moeite mee heeft dat haar kind ineens volwassen wordt en daar op een onhandige manier iets over zei.
Ik denk dat het vooral een klein generatiekloofje was. Het is nu veel gebruikelijker om alles weg te halen, terwijl dat vroeger helemaal niet zo was. Ik kan me wel voorstellen dat die moeder even geschokt was, ik was op mijn 15e nog niet bezig met schaamhaar weghalen, laat staan alles.



En waarom staat dit topic bij Seks?
Alle reacties Link kopieren
Wat een rare tante! En niet omdat zij wel een toef draagt.

Maar om in een restaurant over zoiets te beginnen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 10 september 2014 @ 13:00:

[...]



neem een willekeurige mannelijke saunaganger, gooi er 3 biertjes in. En hij verklapt je, dat hij juist graag rondkijkt in de sauna en er vaak nog geil van wordt ookEn dit is de hele waarheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sjors007 schreef op 10 september 2014 @ 13:23:

Met andere woorden: Hoe oud waren jullie toen je je voor het eerste kaal schoren en waarom? Ik zelf was 18 en vond het fijn bij de seks.



13. En nog lang niet seksueel actief.

Vooral enorm onzeker. Ik wou helemaal niet veranderen in een vrouw. Yak!

Laat staan als moeders je daar dan ook nog brutaal op wijst.

Wat sneu en gênant voor dat meisje.



En trouwens. Bij sommigen groeit het pas vanaf hun 17e. Of staan er slechts 4 donsharen op.

Dus een kale 15-jarige is niet heel bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
Het is een persoonlijke voorkeur. En vaak niet uit het oogpunt van wat je opwindend vindt, maar eigen smaak en wat je zelf prettig en hygienisch vindt. Ik doe dat niet voor een evt partner of om aantrekkelijk te zijn voor het andere geslacht, maar voor mezelf.



Stel je voor dat je dat haar eerst moet laten groeien voordat je naar de sauna kan, om wat anderen daar evt van zouden kunnen denken, zeg..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Mag ik heel eerlijk zijn....Ik vind een 15 jarig meisje geheel kaal geschoren in de sauna misschien ook wat eigenaardig.



Zegt waarschijnlijk iets over mij, en ik weet dat ik ongelijk heb, maar toch voelt het zo..
Alle reacties Link kopieren
Ik begon mijn poen kaal te scheren toen ik sexueel actief werd, en dat was rond mijn 17e. Dus ik kan me er goed in vinden
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 10 september 2014 @ 13:31:

Mag ik heel eerlijk zijn....Ik vind een 15 jarig meisje geheel kaal geschoren in de sauna misschien ook wat eigenaardig.



Zegt waarschijnlijk iets over mij, en ik weet dat ik ongelijk heb, maar toch voelt het zo..mmm....heel eerlijk ben ik het daar mee eens.
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet eens dat je de sauna in mocht als je minderjarig bent. Niet dat het een sekshol is ofzo, maar als er 15-jarige kale poesjes rondlopen is het natuurlijk een walhalla voor iedere viezerik.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 10 september 2014 @ 13:00:

[...]



neem een willekeurige mannelijke saunaganger, gooi er 3 biertjes in. En hij verklapt je, dat hij juist graag rondkijkt in de sauna en er vaak nog geil van wordt ook



Nou daar geloof ik dan weer niet zo in. Er zullen er ongetwijfeld enkelen tussenzitten, maar die zullen dan vast veilig in een bad blijven zitten. Maar ze moeten daar ooit toch ook uitstappen.

Geile man = stijve penis.

Ik kom regelmatig in sauna's, maar nog geen stijve piemels gezien.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 10 september 2014 @ 13:31:

Mag ik heel eerlijk zijn....Ik vind een 15 jarig meisje geheel kaal geschoren in de sauna misschien ook wat eigenaardig.



Zegt waarschijnlijk iets over mij, en ik weet dat ik ongelijk heb, maar toch voelt het zo..



Ik ook.

Het heeft doorgaans wel degelijk een link met seksualiteit en dat is in dit specifieke geval ook zo, getuige de verklaring van het nichtje.

Ik kan me best voorstellen dat moeder daarvan schrok.

Ze wilde wellicht niet echt iets over jou zeggen, maar vooral over haar dochters.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
quote:stala schreef op 10 september 2014 @ 13:47:

[...]





Nou daar geloof ik dan weer niet zo in. Er zullen er ongetwijfeld enkelen tussenzitten, maar die zullen dan vast veilig in een bad blijven zitten. Maar ze moeten daar ooit toch ook uitstappen.

Geile man = stijve penis.

Ik kom regelmatig in sauna's, maar nog geen stijve piemels gezien.niet eens. Mannen (liever mensen) kunnen ook heel geil worden van het terugdenken aan eerdere plaatjes. Het is echt niet zo dat ze dan ter plekke met een erectie rondlopen, de context is voldoende om die te onderdrukken.
Alle reacties Link kopieren
Ik was laat, had er op mijn 15e gewoon nog amper haar op
quote:rosie76 schreef op 10 september 2014 @ 13:52:

[...]





niet eens. Mannen (liever mensen) kunnen ook heel geil worden van het terugdenken aan eerdere plaatjes. Het is echt niet zo dat ze dan ter plekke met een erectie rondlopen, de context is voldoende om die te onderdrukken.Ben je weleens in een sauna geweest? Het heeft echt helemaal niets te maken met seks of geilheid. Dan kun je beter op zoek gaan naar plaatjes op het internet: veel makkelijker, sneller en geiler.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosie76 schreef op 10 september 2014 @ 13:52:

[...]





niet eens. Mannen (liever mensen) kunnen ook heel geil worden van het terugdenken aan eerdere plaatjes. Het is echt niet zo dat ze dan ter plekke met een erectie rondlopen, de context is voldoende om die te onderdrukken.Klopt hoor, zo hebben ze het mij ook toegegeven
Alle reacties Link kopieren
quote:nerdopviva schreef op 10 september 2014 @ 13:55:

[...]





Ben je weleens in een sauna geweest? Het heeft echt helemaal niets te maken met seks of geilheid. Dan kun je beter op zoek gaan naar plaatjes op het internet: veel makkelijker, sneller en geiler.

ja natuurlijk zijn plaatjes sneller

Maar echte mensen is echter

Ik associeer het niet met sex, vind de meeste mensen bloot vooral totaal onaantrekkelijk.

Maar de paar mannen die ik ken, die naar sauna's gaan, zeggen echt, dat ze kijken en ook dat ze van de mooie exemplaren echt wel opgewonden worden. (en daar dan thuis van eeuh terug genieten).
Ik vind het erg dat meiden van 15 al denken dat 'kaal' de norm is.
quote:nerdopviva schreef op 10 september 2014 @ 13:55:

[...]





Ben je weleens in een sauna geweest? Het heeft echt helemaal niets te maken met seks of geilheid. Dan kun je beter op zoek gaan naar plaatjes op het internet: veel makkelijker, sneller en geiler.Denk je werkelijk dat mannen liever plaatjes van blote vrouwen op het internet kijken dan live naakte vrouwen zien? Zo naïef kun je toch niet zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven