Kaal in de sauna normaal?

10-09-2014 12:18 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorig weekend was ik met twee nichtjes (van 15 en 17) en de moeder van de jongste in de sauna.



Ikzelf ben helemaal geschoren en mijn nichtjes ook - de moeder niet. Blijkbaar wist moeder niet dat haar dochter beneden kaal was, want toen we in het restaurant zaten maakte ze een opmerking dat ze vond dat we er wel heel provocerend bijliepen en alles zomaar lieten zien.



We hebben er maar een beetje om gelachen, maar ik vraag me af af of meer mensen zijn die vinden dat je teveel laat zien als je geen schaamhaar hebt. Ik weet dat de mannen met wie ik naar bed ben geweest het opwindend vonden als ze zagen dat ik alles weg had, maar het is niet zo dat ik ook de bedoeling heb om mannen in de sauna op te winden omdat ik geschoren ben.



Ben ik onnozel of niet?
quote:lilalinda schreef op 10 september 2014 @ 13:57:

[...]

Maar de paar mannen die ik ken, die naar sauna's gaan, zeggen echt, dat ze kijken en ook dat ze van de mooie exemplaren echt wel opgewonden worden. (en daar dan thuis van eeuh terug genieten).Dit dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:nerdopviva schreef op 10 september 2014 @ 13:55:

[...]





Ben je weleens in een sauna geweest? Het heeft echt helemaal niets te maken met seks of geilheid. Dan kun je beter op zoek gaan naar plaatjes op het internet: veel makkelijker, sneller en geiler.iK bedoel eigenlijk alleen maar dat het onzin is dat mannen altijd op dat moment een stijve moeten hebben. Ik kom vaak in de sauna en associeer dat niet met sex. Vond het alleen wat naief om te denken dat mensen te ontmaskeren zijn door een erectie
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 10 september 2014 @ 13:57:

Ik vind het erg dat meiden van 15 al denken dat 'kaal' de norm is.+1
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Alle reacties Link kopieren
quote:milna schreef op 10 september 2014 @ 13:58:

[...]





Dit dus.Ik zie bijna altijd mannen in de vorm van een man-vrouw stel.
quote:milna schreef op 10 september 2014 @ 13:58:

[...]





Denk je werkelijk dat mannen liever plaatjes van blote vrouwen op het internet kijken dan live naakte vrouwen zien? Zo naïef kun je toch niet zijn?Ik denk inderdaad dat mannen liever plaatjes van mooie vrouwen zonder putjes, zonder striae, etc. zien dan live vrouwen van boven de 60 waarbij alles hangt (dat laatste zie ik namelijk vooral in de sauna: oudere mensen).
Alle reacties Link kopieren
quote:Flashy schreef op 10 september 2014 @ 14:10:

[...]





Ik zie bijna altijd mannen in de vorm van een man-vrouw stel.maar die kijken ook hoor
Alle reacties Link kopieren
Alleen kleine kinderen hebben een kale poes.

Ik begrijp dus niet waarom volwassen vrouwen het sexy vinden er als een klein kind uit te zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:dubbeltje4 schreef op 10 september 2014 @ 14:41:

Alleen kleine kinderen hebben een kale poes.

Ik begrijp dus niet waarom volwassen vrouwen het sexy vinden er als een klein kind uit te zien.Uhhhhh......
Nee hè, daar gaan we weer, de kleine kinderen discussie.



Ik snap niet waarom dit topic op "seks" staat. Sauna heeft werkelijk niks met seks van doen maar met ontspanning. Dat je opwinding zou kunnen voelen is een normale menselijke reactie, de verseksing van saunabezoek komt me echt de neus uit.

En dan nu weer de to hair or not to hair discussie. Hou es op.
Alle reacties Link kopieren
quote:_melon schreef op 10 september 2014 @ 13:47:

Ik wist niet eens dat je de sauna in mocht als je minderjarig bent. Niet dat het een sekshol is ofzo, maar als er 15-jarige kale poesjes rondlopen is het natuurlijk een walhalla voor iedere viezerik.



Godzijdank mocht ik als kind en puber altijd mee naar de sauna en mijn brugpieperzoon gaat nu graag met ons mee, al sinds hij kleuter is. Maar misschien ben ik altijd in beschaafde sauna's geweest?



De eerste scheerpogingen vanaf 17 jaar, om on-topic te blijven.

Dit heeft echter nooit met de sauna te maken gehad.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Flashy schreef op 10 september 2014 @ 14:10:

[...]





Ik zie bijna altijd mannen in de vorm van een man-vrouw stel.



Of man-man.

Meestal in gezelschap van familie, kameraden.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 10 september 2014 @ 14:45:

Ik snap niet waarom dit topic op "seks" staat..Omdat de opmerking van mijn tante ging of het provocerend is (in de betekenis van: seksueel uitdagend) als je je vagina helemaal kaal hebt.
Dat snap ik Sophie-emma. Ik denk dat dit topic beter op "pscyche" had gepast
Alle reacties Link kopieren
quote:rosie76 schreef op 10 september 2014 @ 13:52:

[...]





niet eens. Mannen (liever mensen) kunnen ook heel geil worden van het terugdenken aan eerdere plaatjes. Het is echt niet zo dat ze dan ter plekke met een erectie rondlopen, de context is voldoende om die te onderdrukken.



Het ging mij erom dat wanneer ze op dat moment in de sauna geil zouden worden van wat ze zien ze echt wel fysiek daarop zouden reageren.



Wanneer ze na 3 biertjes in de kroeg over de vrouwen die ze hebben gezien zouden praten en aangeven bij dat beeld geil te worden, dan denk ik nog dat het eerder aan die biertjes ligt waarna ze dan dat beeld van die naakte vrouwen bij zichzelf oproepen omdat ze op dat moment geil zijn.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 10 september 2014 @ 15:04:

Dat snap ik Sophie-emma. Ik denk dat dit topic beter op "pscyche" had gepast Waarschijnlijk wel daarnaar gezocht maar niet gevonden
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me maar niet mengen in deze discussie...;-)
Ontopic, net zo normaal als niet kaal in de sauna.
Alle reacties Link kopieren
ik vind zoooooo weinig mensen aantrekkleijk in de sauna? bloot slaat dood....en dat is ook echt zo. al die witte lijven waarvan 99% net iets te dik is of cellulitis heeft of hangborsten of...nou ja,....de dag dat ik daar een superstrakke vrouw met prachtige borsten en n mooi gebruind lijf voorbij zie komen moet nog komen hoor. Dus vraag me sterk af of mannen idd daarvoor naar de sauna komen,.die ga je er niet vinden. en dachten jullie niet dat diezelfde mannen hetzelfde kunstje ook gewoon in het dagelijks leven toepassen? kan mij het schelen dat er een kerel is die vandaag geil zit te worden omdat ik gisteren in een kort rokje voorbij liep. zoalng hij me niet aanrand of provoceert heb ik er geen last van toch?
quote:lilalinda schreef op 10 september 2014 @ 13:00:

neem een willekeurige mannelijke saunaganger, gooi er 3 biertjes in. En hij verklapt je, dat hij juist graag rondkijkt in de sauna en er vaak nog geil van wordt ookVan 3 biertjes écht niet hoor, maar maak daar 12 biertjes van en we bevestigen elk vooroordeel dat je maar verzinnen kan.
Je kunt je trouwens niet ontscheren, zelfs als je dat zou willen: af is af! Groeit wel weer aan maar daar gaat tijd overheen. En proberen een nepsnor erop te kleven zal ook niet het gewenste effect geven, vermoed ik zomaar...



Ik ben het met Roozzzz eens: de enige constante bij zowel seks als sauna is naaktheid. Best zielig als je het onderscheid niet kunt maken maar de hardnekkigheid waarmee dit misverstand terugkomt laat vermoeden dat de chaos in vele bovenkamers compleet is.
Dank je Gefffffffffe.
Alle reacties Link kopieren
Is dat trouwens sowieso niet raar dat mannen je 15-jarige maakt kunnen zien??? Nooit over nagedacht, maar heeft een sauna niet zoiets als een minimum leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
Naakt bedoel ik uiteraard. Kan je je eigen berichten trouwens niet wijzigen ?
Oh ja, we halen er ook meteen even mannetjes bij die naar kleine meisjes kijken. Nogmaals, wanneer houden we eens op met het verseksuelen van een sauna?

Volwassen kerels ook maar buiten het zwembad houden? En van het strand? En van het meer? Stel je voor zeg.... Stel dat ze kijken naar je baby/peuter/kleuter/puber in bikini of godbetert, naakt.



En ja, je kan je berichten wijzigen al weet ik niet of dat ook op de telefoon kan.

Als het goed is zie je rechtsboven een papier-logo, daar moet je op klikken.
Alle reacties Link kopieren
Oh man wat zijn we aan het doorslaan. Nu is het al eng en gevaarlijk al mensen je in een totaal niet-seksuele setting naakt zien als je minderjarig bent!

Ik kom van kleins af aan in sauna's, en overigens ook op naaktstranden. Dat heeft allemaal echt niets met erotiek te maken.
Zeg maar Spijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven