kaal van onder of streepje?

02-09-2011 19:01 327 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je enigszins mee wilt tellen, dien je je schaamhaar af te scheren, of op z’n minst in een leuk modelletje gebracht te hebben. Maar, wat doen jullie...?
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 15 november 2011 @ 23:08:

[...]









Daar groeit geen haar toch mag ik hopen?Krijg jij ook zo'n warm gevoel Iris, nu we het eindelijk ergens over eens zijn
quote:aiki_74 schreef op 15 november 2011 @ 23:10:

[...]





Krijg jij ook zo'n warm gevoel Iris, nu we het eindelijk ergens over eens zijn Haha ja, a warm fuzzy feeling inside .
Alle reacties Link kopieren
Alles eraf. Gewoon om de paar dagen met een mesje erover.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind helemaal kaal een beetje saai. Ik hou wel van wat haar daar. Mag best bijgewerkt zijn, maar liever wel iets laten staan hoor.
Alle reacties Link kopieren
ik wissel vooral veel af dan weer streepje dan weer kaal



en het bevalt prima
Alle reacties Link kopieren
quote:hangover schreef op 16 november 2011 @ 14:24:

Alles eraf. Gewoon om de paar dagen met een mesje erover.



dit!!!



Heerlijk kaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:zionomi schreef op 16 november 2011 @ 19:33:

ik wissel vooral veel af dan weer streepje dan weer kaal



en het bevalt primaSame here! Als streepje uit model is gaat alles er weer af en begin ik gewoon weer overnieuw.
Alle reacties Link kopieren
Pijlvormige streep naar beneden is TOP. Dan weet je waar je het moet zoeken.



Kaal is ook TOP.
Alle reacties Link kopieren
quote:h_l_g schreef op 17 november 2011 @ 12:58:

Pijlvormige streep naar beneden is TOP. Dan weet je waar je het moet zoeken.

Oh geen wonder dat ik steeds de weg kwijtraak :-S
Alle reacties Link kopieren
meestal hoor je aan het gepiep of je goed zit, hoor je niks en zit je toch fout, dan heb je een losse vrouw te pakken, das helemaal TOP
Alle reacties Link kopieren
Huh???
Alle reacties Link kopieren
dat is slettebakken voor gevorderden, misschien dat een van de dames je kan helpen... gelijk bevrienden, want die is los (of wil dat stiekem zijn)
Alle reacties Link kopieren
mooi kaal
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-06-2015 15:37
Reden: hengelen/troll
% gewijzigd
[...]



Tsja. Gelukkig mag iedereen iets anders vinden. Ook in een 4 jaar oud topic.



Is het trouwens toeval dat je nick een beetje als 'smegma' klinkt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-06-2015 15:38
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
[...]

Ieuw. Nee zeg. Ik heb je gestaft.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-06-2015 15:39
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
Fijn dan zo'n bijna-naamgenoot
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al jaar en dag een bijgetrimt bosje haar. Niet groot, maar ook niet superklein. Schaamlippen houd ik wel netjes kaal. Ik vind het zo best wel mooi.
Alle reacties Link kopieren
Ik roep het al een paar jaar: kaal is uit.

Kijk maar naar filmpjes op van die seksfilmpjessites. Steeds meer haar komt terug. Ook in de sauna te zien trouwens.



Modegril he. De seksindustrie dicteert en iedereen loopt mee onder het mom van lekker fris en meer van dat soort onzin.
Alle reacties Link kopieren
Lekker boeiend wat de beharingstrend op seksfilmpjessites is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het kort, ik kan niet scheren. Niet met een ladyshave, niet met dure mesjes, niet met goedkope mesjes. Olie, schuim, zeep of cremespoeling, ik heb het allemaal geprobeerd. Maar ik lijk net een geplukte kalkoen, mijn huid is extreem gevoelig. Mijn benen en oksels hars ik altijd, want daarop kan ik het niet verdragen om te scheren. Heel gek, vroeger (puberteit) kon ik dat nog wel. Maar in een keer is het omgeslagen en voelt het alsof de toplaag van mijn huid er af is als ik geschoren heb. Het irriteert en doet pijn. Ik voel het dan twee dagen later nog jeuken en ik gebruik toch echt duurdere goede parfumloze bodylotion en olie. Ik weet het ook niet meer, dus als iemand tips heeft van wat ik er aan kan doen, heeeeeeel graag Ik hars nu gewoon mijn bikinilijn zelf, maar het zou heel fijn zijn als ik dat kan scheren, dan hoef ik niet telkens te wachten totdat het langer is.
Alle reacties Link kopieren
@worteltjestaart1

Heb ook een zeer gevoelige huid in de schaamstreek,met een scheerapparaat gaat het bloeden,maar met een ontharings-creme van veet (voor gevoelige huid) gaat het prima en scheren met scheermesje gaat ook prima,maar dan wel met een goed merk scheermesje(5 mesjes)en een scheercreme voor de gevoelige huid,daarna insmeren met nivea-bodymilk (voor droge huid) en alles is weer glad en geen last van jeuk of rode bultjes.
No Mercy
Alle reacties Link kopieren
Wat de mode ook voor moge schrijven,kaal en glad geschoren intieme delen is een genot,ben een liefhebber van beffen,maar niet een behaarde Bhuweehh nee dank u lig je om de haverklap de haren uit je mond te tuffen,plus een kaal mutsje is ook sexy om te zien.
No Mercy
quote:madras schreef op 08 juli 2015 @ 23:06:

Wat de mode ook voor moge schrijven,kaal en glad geschoren intieme delen is een genot,ben een liefhebber van beffen,maar niet een behaarde Bhuweehh nee dank u lig je om de haverklap de haren uit je mond te tuffen,plus een kaal mutsje is ook sexy om te zien. Haha, mijn man zegt altijd sinds ik kaal en glad geschoren ben dat hij kan beffen, vroeger was het flossen.
Alle reacties Link kopieren
No Mercy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven