kale schaamstreek

11-11-2014 07:43 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel nieuwsgierig hoe de dames in het algemeen denken over het scheren van schaamhaar bij de man.

- niks aan doen, laat maar groeien.

- kort houden

- alles eraf.

- zo glad mogelijk bv met IPL lazer.

En de bilnaad?

En de body?
weest eerlijk en oprecht.
Alle reacties Link kopieren
Nou, vertel het maar.

Wat is jouw voorkeur van dit lijstje?
Inderdaad, TO begint.
Alle reacties Link kopieren
Jeemig, hoe doe je dat dan, in je bilnaad?
Geniet van je scheet, hij is weg voordat je het weet.
Lazer?
Alle reacties Link kopieren
Bilnaad scheren? Ik zit niet eens aan de bilnaad van mijn vriend laat staan dat ik ga zitten kijken naar z'n gladgeschoren huidje...... Wat wordt de volgende vraag? Beenhaar hot or not?
Alle reacties Link kopieren
Die heb ik niet, het enige wat in mijn bilnaad komt is een washandje met wat zeep, mmmm...lekker schrobben! 👍
Geniet van je scheet, hij is weg voordat je het weet.
Hoe de dames er over denken, kan mij geen r**t schelen, maar ik zou er het liefst een goedje op smeren zodat er nooit meer haar op komt.
Alle reacties Link kopieren
Kort. Kaal is (vind ik) niks. Hetzelfde bij vrouwen. Zit er niet voor niks.
Alle reacties Link kopieren
Kort inderdaad. Helemaal kaal vind ik niks, mijn vriend heeft hele dikke haren, en als het kaal is, dan word het schuurpapier.

Zijn bilhaar eeehhh, zie ik wel eens als hij bukt in de badkamer. maar dat laat die maar mooi zitten, daar heb ik toch niks mee van doen.

Ik zelf doe meestal een streepje.
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me voor geen enkele streek aan mijn lijf.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Ben je met die vraag wakker geworden TO? Ik vind het nogal wat op de vroege morgen.
Kort of laten groeien, en graag borsthaar en beenhaar.



Snap dat gladde nooit, dat lichaamshaar is juist zo heerlijk mannelijk. En daar val ik op. Ik vind gladgeschoren zo flikkerig.
Wat is dat toch met die ava's van sommige mannen hier...
Alles laten staan en oksel- en schaamhaar beetje bijwerken.
quote:Rasa* schreef op 11 november 2014 @ 09:04:

Wat is dat toch met die ava's van sommige mannen hier...ik verbaas me er ook wel over. die blote foto's van mannen. weet niet of het TO zelf is of zo maar van het web gepakt. misschien is het een geile beer die zichzelf graag laat zien, of zo een date wilt scoren.
schaamhaar bij de man mag wel beetje bijgehouden worden. maar verder geen lichaamshaar weghalen, je bent toch geen jongetje. laat zien dat je een vent bent, beetje borsthaar en zo hoort daar wel bij. ik wil wel een man in mijn bed, geen knulletje.
Kort, maar never nooit kaal. Lekker mannelijk. Kale kippenborstjes zijn zo niet sexy, dat vind ik nu een absolute afknapper!



En laat het op de bilnaad maar lekker zitten, jemig, dat moet toch veel pijn doen? Ik kom daar nooit dus lekker laten zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:fleetfox schreef op 11 november 2014 @ 12:09:

Kort, maar never nooit kaal. Lekker mannelijk. Kale kippenborstjes zijn zo niet sexy, dat vind ik nu een absolute afknapper!



En laat het op de bilnaad maar lekker zitten, jemig, dat moet toch veel pijn doen? Ik kom daar nooit dus lekker laten zo.Beelddenker
Alle reacties Link kopieren
OK mijn voorkeur is:

- zo glad mogelijk. (zelf heb ik IPL apparaat aangeschaft; werkt prima)
weest eerlijk en oprecht.
Alle reacties Link kopieren
quote:kale62 schreef op 11 november 2014 @ 08:09:

Hoe de dames er over denken, kan mij geen r**t schelen, maar ik zou er het liefst een goedje op smeren zodat er nooit meer haar op komt.Nooit meer haar: geen smeerseltje maar een IPL apparaatje kopen.
weest eerlijk en oprecht.
Nou, dat weten we dan ook weer...
Laatst was er hier ook al iemand die wilde weten of we broccoli lekker vonden...
Mag ik vragen welke jij hebt gekocht?
Ah, nu komt de reclame voor het IPL-apparaat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven