Kamasutrabeurs, gaan off niet

23-09-2015 17:45 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal. Wij zijn een stel van 40-44 en staan op het punt om eens een bezoek te brengen aan een parenclub. Nu komt de KS beurs er weer aan en wij vroegen ons af of dit nu een goede gelegenheid is om eens kennis te maken met kijken, bekeken worden en/of te delen. Wat denken jullie en zijn er beginnende swingerstellen die ook op deze beurs stiekum wat geprobeerd hebben?



Kusjes
Life is just to short to waste time
Lijkt me niet de bedoeling.



3. Voorwaarden voor toegang bij KamaSutrA



Uit veiligheidsoverweging behoudt KamaSutrA zich het recht haar bezoekers te fouilleren en (hand)tassen te doorzoeken. Het meebrengen of het in bezit hebben van gevaarlijke of verboden voorwerpen of stoffen is niet toegestaan.



Zowel in het bezit hebben als verhandelen en gebruik van (hard)drugs is niet toegestaan bij KamaSutrA. Bij constatering van overtreding volgt inbeslagname en wordt (verdere) toegang tot de beurs ontzegd.



KamaSutrA behoudt zich het recht voor om bezoekers die in beschonken toestand en/of onder invloed van verdovende middelen verkeren (verdere) toegang te weigeren/ontzeggen.



Bezoekers van KamaSutrA dienen er verzorgd uit te zien. Op de beurs moeten te allen tijde de geslachtsdelen bedekt blijven.



Bezoekers van KamaSutrA betreden Jaarbeurs Utrecht op eigen risico. KamaSutrA aanvaardt geen aansprakelijkheid voor enige schade.



KamaSutrA houdt zich in het algemeen het recht voor bepaalde personen toegang tot de beurs te weigeren/ontzeggen of van de beurs te verwijderen, indien dit nodig is voor de handhaving van de openbare orde en veiligheid tijdens de beurs.



Bezoekers zijn verplicht instructies, voorschriften en/of aanwijzingen van

(beveiligings-)medewerkers van KamaSutrA te allen tijde op te volgen.
Alle reacties Link kopieren
ik ga ook!
Alle reacties Link kopieren
Stiekem hoeft niet echt, er zijn attracties waarin je je gang kunt gaan met andere stellen (of met elkaar).

Wij gaan ook weer volgende week.
Alle reacties Link kopieren
Oké, duidelijk. En hoe zit het dan met het swingerscafe en doolhof?
Life is just to short to waste time
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben seks gehad in cinema erotique en op site staat dat je in swingerscafe ook je gang kunt gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde van iemand dat de vluchtelingen in de Jaarbeurs utrecht zitten?
Alle reacties Link kopieren
'Stiekem gebruiken op de KB' ... Brrr
Alle reacties Link kopieren
We zijn wel op zoek naar gelijkgestemden en niet zozeer giechelende gluurders. Dat is waarom we wel twijfelen.
Life is just to short to waste time
quote:divadevil schreef op 23 september 2015 @ 18:03:

Ik hoorde van iemand dat de vluchtelingen in de Jaarbeurs utrecht zitten?Och dat zou wat zijn. Heb je al die ellende doorstaan en dan dat
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de KS beurs echt zo'n slap aftreksel van net niks. Als jullie beginnende swingers zijn, waarom dan niet gewoon een keertje parenclub?
...
Alle reacties Link kopieren
Toen ik paar jaar geleden naar de kamasutrabeurs ging had een vrouw die zogenaamd ging strippen een oudere man op het podium gelokt. Voordat die arme kerel het wist stond hij met zijn eigen broekriem om zijn nek en zijn onderbroek naar beneden naast de stripper die niet eens borsten liet zien. Daarna werd ook nog even de man in de volle spotlight gezet en waren mensen hem aan het uitlachen.



Ik hoef daar niet meer naar toe...ik vind het een soort huishoudbeurs voor sextoys...
quote:Amante schreef op 23 september 2015 @ 18:38:

Toen ik paar jaar geleden naar de kamasutrabeurs ging had een vrouw die zogenaamd ging strippen een oudere man op het podium gelokt. Voordat die arme kerel het wist stond hij met zijn eigen broekriem om zijn nek en zijn onderbroek naar beneden naast de stripper die niet eens borsten liet zien. Daarna werd ook nog even de man in de volle spotlight gezet en waren mensen hem aan het uitlachen.



Ik hoef daar niet meer naar toe...ik vind het een soort huishoudbeurs voor sextoys...Wat schandelijk.
ik vond het publiek op de kamasutra beurs jaren geleden gewoon ranzig

denk niet dat dat inmiddels al veranderd is
Alle reacties Link kopieren
quote:vruchtgebruik schreef op 23 september 2015 @ 18:24:

[...]





Och dat zou wat zijn. Heb je al die ellende doorstaan en dan dat Vallen ze ff met hun neus in de boter zeg!
quote:Rnveilig schreef op 23 september 2015 @ 18:19:

We zijn wel op zoek naar gelijkgestemden en niet zozeer giechelende gluurders. Dat is waarom we wel twijfelen.



Dan zou ik het niet doen. Veel giechelende gluurders daar. Al is gluren niet het juiste woord. Er verzamelt zich al publiek als je je vent een kus op zijn wang geeft zo'n beetje.



Nou ben ik nooit in een parenclub geweest, maar wat ik er van gelezen heb sluit dat meer aan bij wat je zoekt.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties. We zijn niet gegaan. Toch teveel het "dirty huishoudbeurs" gevoel. No offense voor degenen die wel zijn geweest.
Life is just to short to waste time
Alle reacties Link kopieren
Iedere keer als ik die posters zie ben ik wel nieuwsgierig maar dus nog nooit geweest. Zijn er ook mensen met goede/leuke ervaringen?
Ja Lisannez, ik! Heb daar ooit een topavond gehad met een minnaar. Zou zo weer met hem gaan. We keken onze ogen uit, hadden heel veel lol en boven verwachting opwindende momenten in het doolhof.
Alle reacties Link kopieren
Ontzettend leuk in het doolhof en de bioscoop.
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat er in januari?
Wij zijn afgelopen editie voor de eerste keer geweest. Een nieuwe grens die ik wilde verleggen. Ik vind het een lagere drempel als een PC. Het heeft een hoog huishoudbeurs - gehalte,maar daarom juist koos ik ervoor. Voor mezelf was dat makkelijker te overbruggen..

Wij hebben er een hele leuke dag gehad,veel gekocht en ook even de seksbios ingedoken...

Ik vond de sfeer juist heel goed. Mij viel op hoeveel jonge stellen er rondliepen. Ik zou het op hun leeftijd nooit gedurft hebben..vind het knap dat zij dit wel doen/ durven.



Ik had geen hoog verwachtingspatroon aan de beurs en heb het als zeer positief ervaren.

En wij gaan in januari weer...nu met een overnachting in een hotel.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je niet gaan als je nieuwsgierig bent? Kortom wat heb je te verliezen?
“I would like to see anyone, prophet, king or God, convince a thousand cats to do the same thing at the same time.”
Alle reacties Link kopieren
Zonde van je geld kan je beter van gaan uiteten of een parenclub bezoeken
Alle reacties Link kopieren
Om te beginnen is het best duur. Je betaald entree, is al niet goedkoop, en buiten dat heffen alle "extra's" zoals het swingers cafe en het doolhof ook entree.

Verder is het (vinden wij) meer een hele grote sexshop met een paar leuke dingetjes.

Het SM plein vinden we wel leuk. De dansshows zijn aardig, maar er is veel publiek dus zie je bijna niks.

Daarbij komt ook nog eens dat wij het leuk vinden om ons sexy aan te kleden, maar je ziet ook mensen die zo van de bouw gelopen schijnen te zijn.

Al met al vinden wij het niks, 2x geweest, 2x een tegenvaller.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven