kamasutrabeurs?

12-11-2012 15:21 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie van jullie is dit jaar naar de kamasutrabeurs geweest? Tot 2 haar geleden gingen wij altijd wel, maar vonden dat de sfeer best verpest was. Veel 'gluurders' en niemand die gewoon serieus er een leuke beurs van wil maken. Daarnaast is het meer een commerciële verkoopbeurs geworden.. Vroeger zag je gewoon echt nog wat stelletjes leuk bezig, de sfeer was er dan ook naar dat we dan zelf ook wel eens wat durfden..

We zijn dus even benieuwd of dat beter is geworden, of er acties zijn ondernomen om de spannende sfeer een beetje terug te krijgen. Misschien dat we dan volgend jaar weer gaan

Hoe zijn sowieso jullie ervaringen met de beurs, wat vind je?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet geweest..was een beetje bang dat ik Henk en Ingird zou tegenkomen :-) : http://www.youtube.com/watch?v=v4xXDS28gjg
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Ik ben een keer geweest met mijn moeder. We hadden vrijkaarten via een vriendin van haar.



Ik vond het net de huishoudbeurs. Maar dan voor erotiek. Zelfde stands, maar dan in zwart en rood. Bij binnenkomst kreeg je ook een tasje vol 'leuke informatie.' Het pulpblad Passie en een hoop folders... Het publiek vond ik vreselijk. Veel dronken jongens, die overduidelijk daar kwamen voor het gluren. Mannen, type leraar (baardje, ribbroek, je kent ze wel) die dan naast een te zware dame in een latex pakje liep. De striptease show die we zagen was op zich niet onaardig, maar wel voorspelbaar met veel kaarsvet enzo. Maar ik kan nu nooit meer 'Girl On Fire' van Alicia Keys horen zonder aan die striptease te denken.



Wat ik had verwacht? Meer Dita Von Teese achtige types. Meer korsetten. Iets meer stijl. Maar dat vind je daar dus echt niet. Ik ben blij dat ik ook niet heb hoeven betalen, dat was echt zonde geweest.
O en het idee dat er achter die dunne wandjes van de verschillende 'clubs' gewoon gesekst wordt, in de Jaarbeurs for Gods sake.... Dat vond ik pas echt bizar.
Alle reacties Link kopieren
quote:newlyweds88 schreef op 12 november 2012 @ 15:21:

Wie van jullie is dit jaar naar de kamasutrabeurs geweest? Tot 2 haar geleden gingen wij altijd wel, maar vonden dat de sfeer best verpest was. Veel 'gluurders' en niemand die gewoon serieus er een leuke beurs van wil maken. Daarnaast is het meer een commerciële verkoopbeurs geworden.. Vroeger zag je gewoon echt nog wat stelletjes leuk bezig, de sfeer was er dan ook naar dat we dan zelf ook wel eens wat durfden..

We zijn dus even benieuwd of dat beter is geworden, of er acties zijn ondernomen om de spannende sfeer een beetje terug te krijgen. Misschien dat we dan volgend jaar weer gaan

Hoe zijn sowieso jullie ervaringen met de beurs, wat vind je?Het is een beurs... geen parenclub, sexclub of erotisch feest...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er 2 keer geweest in 2007 en in 2009, en ik vond ik niets aan. Je kreeg veel folders in de hand gedrukt en veel stands waarvan steeds het zelfde.



Geef me geld liever ergends anders aan uit.
Alle reacties Link kopieren
Bovenstaande reactie is dus precies waardoor t niet meer leuk is... Groepen dronken gasten die alleen maar komen om te gluren. Vooral het doolhof was echt onze favoriet, echt gewoon spannend om half zichtbaar beetje te mogen flikflooien maar de laatste keren was de sfeer hier gewoon echt niet naar.. Voelde ons heel erg ongemakkelijk en das jammer!

En idd is er gewoon teveel commercie en flutblaadjes. Showtjes zijn op z'n tijd wel grappig maar daar gingen we niet voor..
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op maandag 12 november 2012 15:30 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="newlyweds88 in "kamasutrabeurs?"" class="messagelink">newlyweds88 schreef op 12 november 2012 @ 15:21</a>:</b>

Wie van jullie is dit jaar naar de kamasutrabeurs geweest? Tot 2 haar geleden gingen wij altijd wel, maar vonden dat de sfeer best verpest was. Veel 'gluurders' en niemand die gewoon serieus er een leuke beurs van wil maken. Daarnaast is het meer een commerciële verkoopbeurs geworden.. Vroeger zag je gewoon echt nog wat stelletjes leuk bezig, de sfeer was er dan ook naar dat we dan zelf ook wel eens wat durfden..

We zijn dus even benieuwd of dat beter is geworden, of er acties zijn ondernomen om de spannende sfeer een beetje terug te krijgen. Misschien dat we dan volgend jaar weer gaan

Hoe zijn sowieso jullie ervaringen met de beurs, wat vind je?</div></blockquote>Het is een beurs... geen parenclub, sexclub of erotisch feest... Het is idd geen parenclub, maar een beurs met de mogelijkheid tot iets extra's.. Doolhof, voyeur enzo.. En veel mensen maakten daar serieus gebruik van. Dat kan niet meer, en das jammer
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn er een paar keer geweest maar het kan me niet echt bekoren. Het is het allemaal net niet. Buiten dat vind ik het veel te commercieel, en komt er een bepaald publiek op af wat er (mijns inziens) niet thuishoort. (denk idd aan de wat jongere jochies die wat gluurderig overkomen) De shows zijn leuk opgezet, maar waarom gaan de vrouwen in godsnaam naakt, terwijl de mannen hun broekje aanhouden?



Nee voor mij hoeft het niet meer. Er zijn genoeg andere events waar ik liever naartoe ga, en wat tenminste echte erotiek uitstraalt.
Alle reacties Link kopieren
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 12 november 2012 @ 15:28:

Ik ben een keer geweest met mijn moeder. We hadden vrijkaarten via een vriendin van haar.



Ik vond het net de huishoudbeurs. Maar dan voor erotiek. Zelfde stands, maar dan in zwart en rood. Bij binnenkomst kreeg je ook een tasje vol 'leuke informatie.' Het pulpblad Passie en een hoop folders... Het publiek vond ik vreselijk. Veel dronken jongens, die overduidelijk daar kwamen voor het gluren. Mannen, type leraar (baardje, ribbroek, je kent ze wel) die dan naast een te zware dame in een latex pakje liep. De striptease show die we zagen was op zich niet onaardig, maar wel voorspelbaar met veel kaarsvet enzo. Maar ik kan nu nooit meer 'Girl On Fire' van Alicia Keys horen zonder aan die striptease te denken.



Wat ik had verwacht? Meer Dita Von Teese achtige types. Meer korsetten. Iets meer stijl. Maar dat vind je daar dus echt niet. Ik ben blij dat ik ook niet heb hoeven betalen, dat was echt zonde geweest.Hier precies dezelfde ervaring. Alleen hadden wij er helaas wel voor betaald en er een pokke eind voor gereden. Eens maar nooit weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:schorpioentje28 schreef op 12 november 2012 @ 15:26:

Ik ben niet geweest..was een beetje bang dat ik Henk en Ingird zou tegenkomen :-) : http://www.youtube.com/watch?v=v4xXDS28gjgWaarschuwing erbij was wel fijn geweest... Djiesz...
Echt zo herkenbaar, die mensen in het filmpje.
Alle reacties Link kopieren
quote:schorpioentje28 schreef op 12 november 2012 @ 15:26:

Ik ben niet geweest..was een beetje bang dat ik Henk en Ingird zou tegenkomen :-) : http://www.youtube.com/watch?v=v4xXDS28gjg
Dat pakje ook van die... ehhh... vrouw! Je zou bijna denken dat het Paul Groot en Owen Schumacher zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:schorpioentje28 schreef op 12 november 2012 @ 15:26:

Ik ben niet geweest..was een beetje bang dat ik Henk en Ingird zou tegenkomen :-) : http://www.youtube.com/watch?v=v4xXDS28gjg

OMG!!!

Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ken ik dat stel... Die Henk komt me zo bekend voor! *vraagt zich af of dat de achter-achter buurman met de legerjeep is*
Alle reacties Link kopieren
quote:schorpioentje28 schreef op 12 november 2012 @ 15:26:

Ik ben niet geweest..was een beetje bang dat ik Henk en Ingird zou tegenkomen :-) : http://www.youtube.com/watch?v=v4xXDS28gjg





Whahahahaha



13 jaar geleden de eerste en laatste keer geweest
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nooit geweest maar een vriendin van me wel. Die heeft dezelfde ervaringen (commercieel, gluurders) maar er is ook een swingerscafe met ook een soort doolhof voor alleen stellen. Dat vond ze wel leuk en spannend. niets hoeft daar maar er valt wel een hoop te zien en voor die dat willen ook te doen. Eigenlijk het publiek wat je op de hele beurs zou willen zien.



Misschien dat ik ook een keer ga met m'n mannetje
Alle reacties Link kopieren
Zolang je mannetje meerderjarig is mag hij naar binnen. Ze doen niet aan lengte discriminatie.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Maar de mensen die in de rij stonden voor het Swingerscafé waren nou ook niet bepaald spannend. Types zoals in het filmpje.
quote:saaaaar81 schreef op 12 november 2012 @ 16:52:

Zolang je mannetje meerderjarig is mag hij naar binnen. Ze doen niet aan lengte discriminatie.
Alle reacties Link kopieren
haha saaaaar81 :-) Dan is het goed



GiuliettaCapuletti : Dat is dan een beetje jammer. Die vriendin zei wel dat het donker was daar. Nu weet ik waarom ;)
Inderdaad, dat zal het zijn!
Alle reacties Link kopieren
Maar zo'n beurs lijkt me wel leuk om eens te bezoeken. Zijn er ook nog andere ?
Geen idee. Maar er zijn vast wel forummers die daar meer van weten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven