kamasutrafestival

24-06-2016 14:09 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.



De kamasutrabeurs slaat een andere weg in en gaat verder onder de naam kamasutrafestival.

Geen groot podium meer maar overal op het festival artiesten die optreden. Bekende attracties zoals het doolhof blijven bestaan. Er komen minder verkoopstands. Het lijkt er op dat men minder beurs wil zijn en meer een attractie wil neerzetten.



Wat denken jullie, nodigt dit uit tot (hernieuwd) bezoek?
Hoi Willem, ban opgeheven?
Ik denk dat dit wel kan zorgen voor ander publiek. Ik zou nog gewoon gaan!
quote:Yggdrasil- schreef op 24 juni 2016 @ 14:14:

Hoi Willem, ban opgeheven?
Ik zag ooit een filmpje over de Kamasutrabeurs en ik zag alleen maar hele rare en/of onaantrekkelijke mensen. Is dat nog steeds zo of is het tegenwoordig wat meer mainstream?
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 24 juni 2016 @ 14:26:

Ik zag ooit een filmpje over de Kamasutrabeurs en ik zag alleen maar hele rare en/of onaantrekkelijke mensen. Is dat nog steeds zo of is het tegenwoordig wat meer mainstream?willem1959 loopt er rond.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
quote:handigmetgeld schreef op 24 juni 2016 @ 14:34:

[...]



willem1959 loopt er rond.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 24 juni 2016 @ 14:26:

Ik zag ooit een filmpje over de Kamasutrabeurs en ik zag alleen maar hele rare en/of onaantrekkelijke mensen. Is dat nog steeds zo of is het tegenwoordig wat meer mainstream?Super mainstream hoor, je komt de vreemde snuiters nog steeds tegen maar deze voeren zeker niet de boventoon. Zeker de moeite van het bezoeken waard, ook met een grotere groep vrienden/vriendinnen!
Age is nothing but Numbers but Numbers count
als jij er een showtje geeft met je stofzuiger dan zal ik r eens over denken om te komen
Alle reacties Link kopieren
Kom kom, seksmensen. Het is er echt heel leuk hoor. Spannende dingen doen in donkere hoekjes. En echt geloof me, het aantal rare mensen valt heel erg mee.



Ik ben benieuwd naar deze upgrade. Minder beurs en meer festival. Kan alleen maar leuker worden.

En ja, ik ben er ook.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me een goede ontwikkeling alleen voel ik nog steeds nul goesting om die kant op te reizen.

Zullen we een keer samen gaan, Willem?
...
Ben best nieuwsgierig naar de verbetering, maar ik ben bang dat ik na afloop nooit meer seks wil



Te veel speeltjes, te veel lak, leer en latex en te veel geile mensen. Nee dat gaat um echt niet worden



Zit de 9 maanden beurs er niet toevallig naast die week
Alle reacties Link kopieren
Nou de laatste kamasutrabeurs die ik bezocht. Jaren geleden. Had meer iets weg van de huishoudbeurs. Jan en annie van om de hoek, die stiekem de vele braderiekraampjes in gluren.

Veel pottenkijkers dus.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Willem! Je staat op fillem!



https://m.youtube.com/watch?v=toDPAC51ai4
Alle reacties Link kopieren
Veilig om te kijken mensen
Alle reacties Link kopieren
quote:thanx schreef op 24 juni 2016 @ 22:02:

Nou de laatste kamasutrabeurs die ik bezocht. Jaren geleden. Had meer iets weg van de huishoudbeurs. Jan en annie van om de hoek, die stiekem de vele braderiekraampjes in gluren.

Veel pottenkijkers dus.

Zo is het dus niet meer. Zo was het de laatste keer al niet meer. Toen werd er door standhouders geklaagd dat ze zomaar, na jaren gestaan te hebben, geen toegang meer hadden.



En nu tijdens het aankomende festival is het aantal standhouders verder teruggedrongen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 24 juni 2016 @ 18:26:

Het lijkt me een goede ontwikkeling alleen voel ik nog steeds nul goesting om die kant op te reizen.

Zullen we een keer samen gaan, Willem?

Jaaa!!!.

Mag ik dan aan je tieten zitten in het doolhof?
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 25 juni 2016 @ 09:54:

[...]



Jaaa!!!.

Mag ik dan aan je tieten zitten in het doolhof?

Tuurlijk.

Op voorwaarde natuurlijk wel dat ik je slurfje mag bepotelen anders vind ik er niks an.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 25 juni 2016 @ 11:00:

[...]



Tuurlijk.

Op voorwaarde natuurlijk wel dat ik je slurfje mag bepotelen anders vind ik er niks an.Graag. Dan zal ik beloven dat ik hem thuis eerst goed zal wassen.
We zijn er nu 2x geweest en heb er echt geen spijt van.

Vond toen het bezoek aan het SC een echte eye- opener. Ik moest mijn vooroordelen aanpassen naar het positieve.

Het heeft zijn doel gediend ,zeg maar. Ik denk niet dat ik nog ga. Geloof niet zo in die nieuwe opzet. Vond het de 2e keer al iets minder als de eerste keer. Qua stands en organisatie dan.

Het publiek is prettig en de sfeer is er goed vonden wij. Alleen zou ik nu eerder kiezen voor een echte club,waar ik niet mijn wijn in plastic bekers geschonken krijg en continue het oor verdovende kabaal van het hoofdpodium aan mij hoofd heb.



De entree is ook te duur voor wat er geboden wordt. Mijn mening.



Hee, maar Willem, laat weten hoe het was?
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds zonde van je geld vind ik het dan
quote:willem1959 schreef op 25 juni 2016 @ 09:53:

[...]



En nu tijdens het aankomende festival is het aantal standhouders verder teruggedrongen.Kan me zomaar voorstellen dat de standhouders niet meer willen, ze moesten heel dik betalen en het aantal bezoekers dit voorjaar was ongeveer de helft van wat er 2 jaar geleden kwam. Beurs is hard achteruitgegaan de laatste jaren, steeds meer kosten en steeds minder bezoekers. Ze moeten wel een andere weg inslaan anders houden ze te weinig stands over om mensen te boeien.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 27 juni 2016 @ 11:31:

[...]



Kan me zomaar voorstellen dat de standhouders niet meer willen, ze moesten heel dik betalen en het aantal bezoekers dit voorjaar was ongeveer de helft van wat er 2 jaar geleden kwam. Beurs is hard achteruitgegaan de laatste jaren, steeds meer kosten en steeds minder bezoekers. Ze moeten wel een andere weg inslaan anders houden ze te weinig stands over om mensen te boeien.Veel bezoekers die afhaakten waren mannen die in groepen de beurs over struinden. Nu de meeste attracties alleen nog maar door stellen bezocht mogen worden blijft er voor single mannen niet veel meer over. Ben je wel mooi al die onruststokers kwijt.
quote:willem1959 schreef op 27 juni 2016 @ 15:42:

[...]



Veel bezoekers die afhaakten waren mannen die in groepen de beurs over struinden. Nu de meeste attracties alleen nog maar door stellen bezocht mogen worden blijft er voor single mannen niet veel meer over. Ben je wel mooi al die onruststokers kwijt.Mag jij dan ook niet meer? Of alleen als je je helm ophoudt?
Ik heb juist een dame in het SC gesproken die het jammer vond dat er geen single mannen meer werden toegelaten tot de voyeur.

Die maakten volgens haar meer gebruik van de gloryholes die uitkomen op het hart van de voyeur.

Een man die zijn partner bij zich heeft doet dit minder snel. Dat vond zij jammer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven